המלחמה על העלאות המחירים: מחסור אפשרי במוצרי יוניליוור בשופרסל

לגלובס נודע כי בשעות אלו נתלים שלטים בסניפי שופרסל בהם מודיעים על אפשרות של מחסור במוצרי ענקית המזון יוניליוור בשל אי הסכמת הרשת להעלאות המחירים של הספקית הגלובלית

סניף של שופרסל / צילום: Shutterstock
סניף של שופרסל / צילום: Shutterstock

שופרסל מסלימה את המאבק בספקיות שמעלות מחירים וממצבת את עצמה כרשת שנלחמת ביוקר המחיה: לגלובס נודע כי בשעות אלו נתלים שלטים בסניפי הרשת בהם מודיעים על אפשרות של מחסור במוצרי ענקית המזון יוניליוור. 

הקרמבו של יוניליוור ומוצרי החלב של טרה ירדו ממדפי שופרסל. מי הבא בתור? 
רגע לפני ראש השנה: יוניליוור מעלה מחירים 
מחירי הסחורות והשילוח בצניחה. אז למה ספקיות המזון מעלות עכשיו מחירים?
הלחץ כבר לא עובד? היבואניות הגדולות בדרך להעלאת מחירים
הרשתות נגד היבואניות: מי ימצמץ ראשון בקרב על יוקר המחיה | ניתוח

"לקוחות נכבדים", נכתב בשלטים, "בשל אי הסכמת שופרסל לעליית מחירים, ייתכן מחסור במוצרי הספק יוניליוור. אנו מזמינים אתכם לרכוש מוצרים מקבילים של מותגים אחרים". סמלים של מוצרי יוניליוור מוצגים על גבי השלטים בהדגשה על אילו מותגים מדובר - ביניהם מיונז הלמנס, קורנפלקס תלמה אלופים וכריות , מוצרי הטיפוח של פינוק ודאב, דאורדורנט רקסונה, מרככי הכביסה של בדין ומוצרים נוספים.

בכך מעבירה למעשה רשת קמעונאות המזון הגדולה בישראל מסר ברור ליוניליוור ולספקיות נוספות שיסרבו לספק לה סחורה - שהיא אינה מתכוונת להיכנע לעליות המחירים שדורשות הספקיות.

שופרסל מעבירה מסר ברור ליוניליוור
 שופרסל מעבירה מסר ברור ליוניליוור

יינות ביתן, קרפור לעתיד, לא התמהמהה הרבה, והצטרפה לשופרסל במחאה: שלטים המודיעים על מאבקה ביוקר המחיה נתלים בשעה זו בסניפי הרשת, עליהם מתנוסס הכיתוב "לקוחות יקרים, יש חוסרים במותגים מסוימים בשל המאבק של יינות ביתן ביוקר המחיה. נסו את המוצרים התחליפיים ותופתעו לטובה". הרשת לא מציינת במפורש את יוניליוור, ככל הנראה בהכנה לקרב בכל הספקיות שידבקו בדרישתן להתייקרויות. יינות ביתן, שהכניסה בחודשים האחרונים כמה ממוצרי המותג הפרטי של קרפור לסניפיה, ככל הנראה רומזת לקפסולות הקפה, שמן הזית ודגני הבוקר של המותג שנמכרים במחירים נמוכים מאלו של כמה מהמתחרות.

ביינות ביתן לא מציינים במפורש את יוניליוור
 ביינות ביתן לא מציינים במפורש את יוניליוור

כזכור, לפני החגים הודיעה יוניליוור על שורת התייקרויות שנכנסו לתוקף השבוע על מגוון גדול של מוצרים. הודעה זו מתווספת למספר לא קטן של יבואניות ויצרניות נוספות, ביניהן סנו, דיפלומט, קימברלי קלארק, שסטוביץ ואחרות.

מיוניליוור לא נמסרה תגובה.