גאולה אבן סער חתמה על חוזה להגשת רצועת הבוקר של רשת 13

גאולה אבן סער חתמה על חוזה להגשת רצועת הבוקר של רשת 13 • התפקיד החדש מגיע לאחר שעזבה את תאגיד השידור ביולי האחרון, כשהוחלט שלא תגיש את "השבוע" בתקופת הבחירות

גאולה אבן סער / צילום: משה נחומוביץ
גאולה אבן סער / צילום: משה נחומוביץ

גאולה אבן סער חתמה על חוזה עם רשת 13, כדי להגיש את רצועת הבוקר של הערוץ. על פי הודעת הערוץ, אבן סער תגיש את התכנית מתחילת 2023. אבן סער למעשה תחליף בהגשה את שלושת המגישים של רצועת הבוקר בשנה האחרונה, צביקה הדר, רותם ישראל ומירי מיכאלי.

רינה מצליח פורשת מחדשות 12: "משהו בי נשבר" 

בחודש יולי 2022, הוחלט בתאגיד שהיא לא תגיש את "השבוע" לאורך תקופת הבחירות, אבל תמשיך להכין כתבות בתאגיד. מספר ימים לאחר מכן, החליטה להודיע על התפטורתה. זאת לא הפעם הראשונה שהוחלט כי אבן סער לא תגיש סביב הבחירות: בחודש פברואר 2021, יצאה לחופשה ללא תשלום מהתאגיד, זאת בשל התמודדותו בבחירות של גדעון סער, בעלה.

אבן סער, 50, התחילה את דרכה בגלי צה"ל, שם הגישה את רצועת הבוקר של התחנה "בוקר טוב ישראל". לאחר מכן עבר לרשות השידור, והמשיכה גם לתאגיד שם הוחתמה כאחת הטאלנטים בחברה. בין התוכניות שהגישה: "מבט", "ערב חדש", ''ערב ערב'', ''גאולה ולונדון'', מהדורת החדשות המרכזית בתאגיד והיומן השבועי ביום שישי.

המעבר של אבן-סער לרשת 13 לווה בביקורת. היא ניהלה במשך כמה שבועות משא ומתן מול הערוץ לגבי הצטרפותה, וכשהוחלט על כך פורסמה התכנית להחלפת המגישים הנוכחיים, מבלי שבערוץ הספיקו להודיע להם על הכוונה להחליף אותם.

מאיר קוטלר, המשנה הבכיר למנכ''ל רשת 13 מסר בתגובה: "גאה ושמח על הצטרפותה של גאולה אבן-סער עיתונאית בעלת ניסיון ושיעור קומה למשפחת רשת".