דירקטוריון מגדל אישר את מינוי רונן אגסי לתפקיד מנכ"ל החברה

כעת תצטרך מגדל לקבל את אישור רשות שוק ההון למינוי, אך נראה כי ברשות לא יתנגדו למינוי • אמנם אגסי לא עבר כעת ועדת איתור, אך הוא כבר הופיע בפניה לפני כשנה

רונן אגסי / צילום: אורן דאי
רונן אגסי / צילום: אורן דאי

באיחור של יותר משנה שלמה אליהו בדרך להשלים את המינוי אותו ביקש לתפקיד מנכ"ל חברת הביטוח מגדל. דירקטוריון מגדל אישר היום (ה') את מינויו של רונן אגסי לתפקיד מנכ"ל החברה. כעת תצטרך מגדל  לקבל את אישור רשות שוק ההון למינוי, אך נראה כי ברשות לא יתנגדו למינוי. אמנם אגסי לא עבר כעת ועדת איתור, אך הוא כבר הופיע בפניה לפני כשנה.

לאומי יפעיל את סעיפי החוזה שימנעו את מינויו למנכ"ל מגדל בשנה הקרובה 
"שלמה אליהו מקבל אנרגיה ממלחמות": מאחורי הקלעים של הטלטלה במגדל 

כזכור, אליהו שהינו בעל השליטה במגדל, רצה למנות את אגסי, כיום בכיר בבנק לאומי, לתפקיד במהלך השנה שעברה, אך נתקל אז בהתנגדות של מי שהיה אז יו"ר הדירקטוריון של חברת הביטוח, יפתח רון-טל, שהעדיף לראות בתפקיד את בכיר בנק הפועלים והממונה לשעבר על שוק ההון, ידין ענתבי.

לבסוף הסכימו השניים לבחור בשגיא יוגב. כעת, לאחר שרון-טל עצמו התפטר וגם המנכ"ל שנבחר יוגב התפטר, שניהם בשל התערבות מצד אליהו, יוכל בעל השליטה להשלים את המינוי.

אגסי מצדו ינסה להפחית את תקופת הצינון אותה דורשים ממנו בבנק לאומי. על פי החוזה שלו הוא מחויב לשישה חודשי הודעה מוקדמת ועוד מספר חודשי אי תחרות, אך ייתכן כי לאחר שמינויו במגדל יאושר סופית, בבנק יסכימו לשחרר אותו.