מנכ"ל חדש לקופת חולים מאוחדת: חבר ההנהלה עוזי ביתן

דירקטוריון קופת החולים מאוחדת, בראשות איל גבאי, הודיע על מינוי מחליף לסיגל רגב-רוזנברג • עוזי ביתן, חבר הנהלה בכיר במאוחדת, כיהן בעשור האחרון כסמנכ"ל תפעול וכמנהל מחוז דרום בקופה

עוזי ביתן / צילום: ענבל מרמרי
עוזי ביתן / צילום: ענבל מרמרי

כחודשיים אחרי שסיגל רגב-רוזנברג הודיעה כי תסיים את תפקידה כמנכ"לית קופת חולים מאוחדת, דירקטוריון קופת החולים, בראשות איל גבאי, דן בהמלצות ועדת האיתור והודיע הערב (ג') על מינוי מחליף: עוזי ביתן.

עו"ד אבי חימי הודיע שלא יתמודד לראשות לשכת עורכי הדין בבחירות הקרובות
בצל משבר האנרגיה: גרמניה מחזירה לפעילות תחנות כוח פחמיות 

ביתן (59), חבר הנהלה בכיר בקופת החולים, הוא בעל ניסיון ניהולי רב שנים במגזר הבריאות, ובעשור האחרון כיהן כסמנכ"ל תפעול וכמנהל מחוז דרום במאוחדת, ושימש כחבר הנהלה בקופת החולים. ביתן מילא שורה של תפקידי מפתח במערכת הבריאות ובמגזר העסקי, ביניהם חבר הנהלה בכיר בקופת חולים לאומית, חבר בפורום בריאות בנגב, מהנדס ארגון ושיטות וניתוח מערכות מידע בבנק לאומי.

ביתן, נשוי ואב לשלושה, הוא בוגר אוניברסיטת בן גוריון בהנדסה, תעשייה וניהול ובעל תואר שני במניהל עסקים.

לפי הודעת דירקטוריון הקופה, מאז הצטרף למאוחדת, הוביל ביתן את מחוז דרום ל"הישגים רבים בתחומי האיכות הרפואית והשירות, לצד בניית תשתיות ותהליכי עבודה שאומצו בהמשך בכלל הקופה".

חטיבת התפעול, בהובלתו של ביתן, זכתה בשנה האחרונה לאות המנכ"לית לחטיבה שהצטיינה בתחום השירות הפנים ארגוני ליחידות הקופה ולעובדיה, ואות הוקרה זה הצטרף לתארים ולפרסים הרבים בהם זכתה מאוחדת בזכות הישגי יחידת התפעול.
בתקופת הקורונה עמד ביתן בראש מנהלת הפעילות בחירום.

איל גבאי, יו"ר דירקטוריון מאוחדת וחבר בוועדת המינוי: "אני גאה בבחירתו של עוזי ביתן, ובטוח שבזכות כישוריו, ההיכרות רבת השנים והחיבור העמוק שלו למאוחדת הוא ימשיך להצעיד אותנו, ואת מערכת הבריאות בכלל, קדימה. האתגרים שניצבים בפנינו כגורם מרכזי במערכת הבריאות הם רבים. עוזי מכיר היטב את האתגרים הללו ויכול במהירות, לצידו של הדירקטוריון, להוביל את הקופה קדימה. אני עובד עם עוזי בשש השנים האחרונות, ועמדתי מקרוב על האישיות ועל הרמה המקצועית שלו.

"במעמד זה, אני מבקש להודות שוב, בשמי בשם דירקטוריון והנהלת מאוחדת, לגב' סיגל רגב על הובלה פורצת דרך ומקצועית ממדרגה ראשונה כמנכ"לית הקופה בארבע השנים האחרונות".

המנכ"לית היוצאת של קופת חולים מאוחדת, סיגל רגב-רוזנברג, החליטה לסיים את כהונתה לאחר ארבע שנים בתפקיד. הקדנציה של רגב-רוזנברג במאוחדת נחשבת מוצלחת, והיא ככל הנראה בחרה לסיים את תפקידה לאחר שקיבלה הצעות אחרות.