טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT, מנהלת מאבק עיקש במתחרות בשוק הטלוויזיה והאינטרנט - אך את מרב תשומת הלב תפסה השנה האמירה שלה לערן גפן בגלובס כי היא שולחת הודעות לעובדים ב-6 בבוקר
טל גרנות גולדשטיין החלה את דרכה המקצועית כנציגת מכירות באינטרנט זהב. אחרי שנים של ניסיון בתפקידים שונים בענף, מונתה לתפקיד מנכ"לית HOT - מקבוצות התקשורת הגדולות בישראל - בגיל 38 בלבד. בשמונה השנים שבהן היא ממלאת את התפקיד, היא מתמודדת עם שוק תחרותי מאוד בכל הגזרות - השירות, המחיר והתוכן.
במצב השוק כיום, גרנות גולדשטיין צריכה כל הזמן לחשוב איך לצאת מהקופסה כדי לנצח בתחרות. היא הובילה את עסקת הענק עם קבוצת הסיבים IBC, ומאז מבצעת פריסה מואצת שבקרוב תגיע ל-2 מיליון בתי אב בישראל (שבאפשרותם להתחבר לסיבים).
הוט מתפארת בשיפור שירות הלקוחות של החברה בתקופתה של המנכ"לית הנוכחית. בחברה מספרים כי בשנת 2022 נרשמה ירידה של עשרות אחוזים בתלונות צרכנים לגופי צרכנות ורגולציה, וכי השינוי נובע ממדיניות המנכ"לית לפיה יש להרחיב את השירות המוצע בדיגיטל ולהטמיע שיטות חדשות לתקשורת עם הלקוחות.
אך התחרות שלה אינה רק בשוק הסיבים והאינטרנט, אלא גם בטלוויזיה. HOT וקשת מנהלות תחרות קשה במיוחד, שבמסגרתה פנתה HOT לראשות השנייה בבקשה לאסור על קשת להקים מיזם טלוויזיה רב ערוצית, ובהמשך אף עתרה לבג"ץ בנושא. צעד נוסף שעשתה HOT בתחום הוא השקה מחדש של NEXT TV, מיזם טלוויזיה אינטרנטי שמתקיים לצד השירות הרגיל.
בספטמבר האחרון התראיינה גרנות לערן גפן במגזין זה, ושיתפה שהיא נוהגת לשלוח לעובדיה הודעות גם בשעה 6 בבוקר (ואף תיארה את צלילי ההודעות העוקבות "טינג טינג טינג"). ההתבטאות עשתה כותרות ועוררה סערה ברשת, כשגולשים רבים טענו שהתנהגות כזאת מצד מנהלת יוצרת סביבה עבודה רעילה. מנגד היו מי שטענו שמדובר בשיטות עבודה מותאמות לתקופה.