ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל, השיקה השנה רשת בגדי ספורט והצליחה במקום שבו רבים נכשלו - כשהביאה לארץ את ויקטוריה'ס סיקרט. כעת היא מנסה לרכוש את החברה שבה התחילה את הקריירה
ענת בוגנר עומדת בראש דלתא ישראל מותגים כבר חמש שנים, ובמהלכן הובילה את החברה ללא מעט הישגים עסקיים. היא זיהתה מבעוד מועד את המגמה העולמית בתחום בגדי הספורט, בדגש על בגדי יוגה, ופעלה לפיתוח והשקת המותג פנטה ריי, שהחנות הראשונה שלו נפתחה בתחילת 2022. עד כה נפתחו ארבע חנויות, ועד סוף השנה צפויות להיפתח שבע נוספות.
וזה לא היה המהלך היחיד של דלתא השנה. בוגנר היא היחידה שהצליחה להביא לארץ את מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי הנחשק ויקטוריה'ס סיקרט. בראיון לערן גפן במגזין זה בחודש שעבר, סיפרה בוגנר כי הקשר בין החברות נוצר על בסיס זה שהחברה-האם של דלתא, דלתא גליל, מייצרת עבור ויקטוריה'ס סיקרט כבר שנים: "עשינו איתם כמה שיחות, זה היה בתקופת הקורונה, הם לא יכלו אפילו לבוא לפה לראות. אבל אני חושבת שהם קיבלו ביטחון כשהם ראו איך העסק שלנו בנוי, איך הוא מנוהל. יש יתרון מאוד גדול בעובדה שעושים הכול בתוך הבית. אגב, הקורונה בהיבט הזה עזרה. כמו הרבה חברות, גם ויקטוריה סיקרט הייתה אז במשבר, והיא ניצלה את המצב כדי לעשות מהפך. אנחנו בתקופה הזאת שגשגנו, ביום אחד הפכנו את החברה מריטייל לאונליין. קטפנו את הכסף מהיום הראשון".
בימים אלה מתנהלים מגעים לרכישת קבוצת האופנה גולף בידי דלתא. אם המהלך ייצא לפועל, דלתא תהפוך לאחת מקבוצות הקמעונאות החזקות בישראל, ובוגנר בעצמה תסגור מעגל ותרכוש את החברה בה גדלה - שכן אמה אילנה קאופמן כיהנה כמנכ"לית גולף במשך שני עשורים. גם בוגנר עצמה עבדה בחברה כשמונה שנים תחת אמה.
בענף מעידים על בוגנר שהיא עובדת בקצב מאוד גבוה, וכל הזמן מחפשת את הפוטנציאל הבא, גם ברמה האישית וגם ברמת החברה. ההכנסות של דלתא מותגים בשנת 2022 גדלו בכ-1.4% והסתכמו בכ-919 מיליון שקל לעומת כ-906 מיליון שקל ב-2021, בעוד הרווח הנקי הסתכם בכ-97 מיליון שקל לעומת כ-138 מיליון שקל בשנת 2021.
עם פרסום הדוחות בוגנר זרקה רמז לתוכניותיה העתידיות כשאמרה כי החברה מממשת את אסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות, וכי הם בוחנים "אפשרויות להתרחבות באמצעות שיתופי פעולה עם מותגים בארץ ובעולם".