האיש העשיר בעולם בוחן את חמשת ילדיו לניהול אימפריית היוקרה LVMH

ברנאר ארנו תירגל עם ילדיו מתמטיקה כשהיו קטנים ולא ויתר על חינוך נוקשה • בהמשך נתן להם תפקידים בחברות ומינה להם מנטורים כשהיו מבוגרים, ואחר־כך הפך אותם לבעלים שותפים של חברה שנתונה לה הסמכות לנהל את LVMH, קונגלומרט מוצרי היוקרה שבבעלותו

ברנאר ארנו
ברנאר ארנו

פעם בחודש, ברנאר ארנו מקבץ את ילדיו לארוחת צהריים בחדר אוכל פרטי במשרדי LVMH (לואי ויטון, מואט, הנסי) שבפריז, מותג מוצרי היוקרה שבבעלותו.

הארוחה, שאורכת 90 דקות בדיוק, מתחילה לאחר שהמיליארדר הצרפתי קורא בקול מתוך מסך האייפד שלו את נושאי הדיון שהכין מראש, כך מתארים מקורביו. לאחר מכן, ארנו עובר מסביב לשולחן ומבקש את עצתם של כל אחד מחמשת ילדיו. הוא מבקש לשמוע את חוות־דעתם על מנהלים ספציפיים בחברה, שואל אותם האם הגיע הזמן לרענן מעט את אחד ממותגי הרבים של LVMH, שנמתחים מכרמי הענבים לשמפניה בצרפת ועד לסדנאות ייצור תיקי היד באיטליה ובטקסס. 

החברה הצרפתית שעשתה היסטוריה באירופה כשחצתה שווי של 500 מיליארד דולר 
מעריץ את וורן באפט ולא בוחל באמצעים: כך הפך ברנאר ארנו לאיש העשיר בעולם 

ארנו, בן 74, המחזיק בתואר האיש העשיר ביותר בעולם, הקדיש עשרות שנים להכנת ילדיו לנהל את LVMH. הוא תירגל איתם מתמטיקה כילדים, וכשגדלו הביא אותם עימו למסעות עסקיים ולשולחנות המשא־ומתן. כיום, ארנו מהדק את אחיזתה של המשפחה ב־LVMH, מזניק את ילדיו לתפקידים בכירים ומכין אותם יום אחד לקחת את המושכות של אימפריית היוקרה שהקים.

מינוי היורש יהיה על סמך כישרון בלבד

אך למעורבות הגדולה של ילדיו במותג שלו, יש גם צדדים מורכבים. בכך שהוא מרומם את מעמד הילדים שלו, ארנו גם מגביר את עוצמת הדילמה המתמשכת: מי יירש אותו כמנכ"ל ויושב ראש של קונגלומרט (קבוצת חברות בבעלות אחת ובניהול מרכזי משותף) היוקרה הגדול ביותר בעולם?

ארנו ייסד את LVMH, המוערכת ב־480 מיליארד דולר, בכך שצד חברות יוקרה יריבות במקביל לטיפוח דורות על גבי דורות של מעצבי אופנה. השילוב של קילר אינסטינקט ועידון הוא הסיבה לכך שיריביו מכנים אותו בכינוי: "הזאב שלובש צמר קשמיר".

ברנאר ארנו

אישי: נולד ב־5 במרץ 1949, נשוי בשנית ואב לחמישה ילדים, מתגורר בפריז

מקצועי: המייסד והבעלים של קבוצת LVMH, המאגדת מותגי יוקרה בתעשיות האופנה, העור והאלכוהול; הונו מוערך ב־208 מיליארד דולר

עוד משהו: מעריץ אדוק של הטניסאי רוג'ר פדרר, פסנתרן חובב, בעל אוסף אמנות, יינות ואלכוהול עצום

ביתו הבכורה, דלפין ארנו, בת 48, נראתה לרבים בעולם האופנה כמי שמובילה את העדר. זאת לאחר שבינואר האחרון אביה מינה אותה למנכ"לית של כריסטיאן דיור, המותג השני בגודלו בקבוצה. כמה שבועות לפני כן, פריז תססה בגלל שאחיה, אנטואן ארנו, בן 45, הפך למנכ"ל של החברה המונפקת שמחזיקה את הנתח של המשפחה ב־LVMH.

אחריהם נמצאים שלושה בנים מהנישואים השניים של ארנו - אלכסנדר ארנו, בן 30, הוא סמנכ"ל טיפאני, רשת רבת־עוצמה הכוללת את ג'יי זי ואת מייסד טוויטר ג'ק דורסי. פרדריק ארנו, בן 28, מנהל את מותג השעונים טאג הוייר, בעוד שז'אן ארנו בן ה־24 הוא מנהל השיווק והפיתוח במחלקת השעונים של לואי וויטון. כל השלושה למדו בבתי ספר מובילים להנדסה, השכלה שאביהם אמר שהייתה מכרעת להצלחתו שלו.

ארנו לא נתן שום אינדיקציה בנוגע לזהות היורש, ואמר שהמינוי היוקרתי יהיה מבוסס על יכולת בלבד. כשנשאל על הנושא במהלך מצגת הביצועים השנתיים של LVMH, ארנו שרטט קו מקביל בין ההחלטה שלו לא מזמן להעלות את גיל הפרישה למנכ"ל וליושב הראש של LVMH ל־80 לבין ההחלטה השנויה במחלוקת של נשיא צרפת עמנואל מקרון להעלות את גיל הפרישה ל־64. "בכל הנוגע למורשת, יכול להיות ששמתם לב שגיל הפרישה, נושא שנמצא בכותרות לאחרונה, הוארך" אמר.

ארנו טען שהיה יכול ליהנות ממעט זמן חופשי כדי לשפר את כישורי הטניס שלו, הספורט החביב עליו. "בפעם האחרונה ששיחקתי נגד רוג'ר פדרר, אני חושב שניצחתי בנקודה אחת באחד הסטים. אולי אני יכול להגיע לתוצאה מעט יותר טובה" התבדח ארנו.

המנהלים הבכירים היו מעורבים בחינוך הילדים

בסוף השנה האחרונה, עקף ארנו את מנכ"ל טסלה אילון מאסק והפך לאיש העשיר ביותר בתבל על־פי מדד המיליארדרים של בלומברג, בזכות הונו המוערך ב־208 מיליארד דולר נכון ל־19 באפריל.

במשך עשרות שנים, ארנו ניהל את החברה עם סגנים מובילים כמו סידני טולדנו, שהוביל את כריסטיאן דיור, ומייקל ברק, מנהל המותג הגדול ביותר שלו, לואי וויטון.

ברק, בן 66, פרש מלואי וויטון בינואר כדי להיות לצד אשתו לפני שנפטרה מסרטן. טולדנו, בן 71, צפוי לפרוש מתפקידו בניהול כמה ממותגי האופנה של הקבוצה, כולל סלין, לווה ומארק ג'ייקובס, בחודשים הקרובים.

שניהם שיחקו תפקידי מפתח בטיפוח ילדיו של ארנו. הוא נוטה לצוות את הילדים למנהלים ששמים עין על הביצועים שלהם. אחר־כך הוא שואל, אמר טולדנו, "לגבי חלק מתכונות האופי שלהם, או אם יש צורך בתיקון קטן".

דלפין ארנו עבדה בדיור במשך 12 שנים תחת טולדנו. אחר־כך הצטרפה ללואי וויטון ב־2013, לצד ברק, שכבר אז עבד זמן רב לצד אביה. כשדיברה באירוע פרידה מברק בינואר, כך אמרו אנשים שנכחו שם, סיפרה שהיה "בלתי אפשרי להעלות בדיוק מה הזיכרון הראשון שלי ממך. זה די הגיוני בסך־הכול, בגלל שאני מכירה אותך מאז שנולדתי".

כמה ימים אחר־כך, הייתה ארנו בתצוגת האופנה של דיור בפריז כשהתכוננה לקבל את המושכות כמנכ"לית המותג. היא דומה לאביה באופן שלא ניתן לטעות בו, וחולקת אתו גם הנימוסים המעודנים, המצח הגבוה והגזרה הגבוהה והרזה.

היא עברה למאחורי הקלעים, שם ציינה את חוותה דעתה על תיקי היד שזה עתה הוצגו במסלול התצוגה בפני המעצבים. חומרים מבריקים, אמרה, עושים קאמבק, והקולקציה: "מאוד אלגנטית, מעט רומנטית". טולדנו הסתכל עליה כמו אב גאה. "היא הצליחה לשאת את השילוב טולדנו־מייקל" אמר. "היא מחוסנת כעת. היא קיבלה שתי מנות".

ההכנות ליום שאחרי החלו

אומנם ארנו בקושי מתבטא על הירושה באופן ציבורי, אך אנשים המקורבים אליו אומרים שהוא כבר חושב על זה כמה עשורים.

ב־2003, ביקר בבית חולים את חברו הקרוב ושותפו לטניס ז'אן־לוק לגארדר, שעבר ניתוח בירך. לגארדר היה אחד מאנשי העסקים המכובדים ביותר בצרפת, לאחר שבנה אימפריה שכללה את יצרנית הטילים מאטרה ואת ההוצאה לאור הידועה אשט (Hachette).

יומיים אחר־כך, לגארדר נפל לתרדמת לאחר שהתפתח בגופו זיהום, ונפטר זמן קצר לאחר מכן. המנהל, בן ה־75, לא הכין את הירושה שלו באופן מסודר ובשנים שחלפו, בנו ארנו מכר בהדרגה או וויתר על כל מה שאביו בנה. עבור ברנאר ארנו היה מדובר בשיעור חשוב. לאחרונה הוא צעדים להדק את אחיזת משפחתו ב־LVMH לקראת מסירת המפתחות.

בדצמבר עשה שינויים ב־Agache, חברת אחזקות פרטית שבסופו של דבר שולטת ב־LVMH, והפך אותה ל־commandite, מבנה תאגידי בצרפת שדומה לשותפות מוגבלת ומאפשר לבעל המניות השולט להפעיל סמכות רבה עם אחזקה יחסית מעטה במניות.

כמו כן הקים ישות נוספת, Agache Commandite SAS, שנמצאת בבעלות חמישה ילדיו, שלכל אחד מהם נתח של 20%, כך מסר רגולטור שוק המניות של צרפת. לחברה החדשה הסמכות להשתלט על ניהול Agache ובפועל להביא לסיום התפקיד המוביל של ארנו בחברה. החלטות גדולות, כמו פירוק Agache, מצריכות אישור פה־אחד של ילדיו.

לחברה החדשה תפקיד יושב ראש שמתחלק ברוטציה של שנתיים בין הילדים, שלא יכולים למכור את מניותיהם בה לתקופה של 30 שנה אלא אם יקבלו עבור זו הסכמה פה־אחד של הדירקטוריון. איש עסקים המקורב לארנו כבר עשרות שנים השווה את המצב למחזה של ז'אן פול סארטר "אין יציאה", בו הדמויות הראשיות נעולות ביחד בחדר לנצח בתור עונש.

טולדנו אמר שהוא בטוח שילדיו של ארנו יכולים לעבוד על כל אי הסכמה שתצוץ ביניהם, בגלל שאביהם לימד אותם מגיל צעיר לשים את האינטרסים של החברה בחזית. "לעת עתה, כולם מסתדרים מצוין".

הילדים כולם מחשיבים עצמם בני משפחה ולא מתייחסים אלה לאלה כאחים חורגים, כך אמרו אנשים המכירים את מערכות היחסים שלהם. הם נזהרים לא ליצור שום מראית עין של יריבות או קונפליקט והוסיפו שהחמישה לעולם לא ידונו או יתבדחו על מי יותר טוב במשהו כמו טניס או פסנתר, אביהם לא היה מוכן לסבול דבר כזה.

ארנו הוא "מעל הכול אדם פרגמטי", אמר טולדנו. "אתה צריך לבחור מי הכי טוב בכל נקודת זמן נתונה ובהתחשב באתגרים. זה מה שהוא עושה עם המנהלים שלו, היועצים שלו, וזה מה שאני חושב שהוא יעשה עם ילדיו". עם זאת, אין זה מחייב שהמנהיג העתידי של LVMH יהיה אחד מילדיו של ארנו, אמר טולדנו. "לא היה אף רגע בו הוא אמר לי, 'אני חייב להכין את ילדיי לרשת אותי'".

מהאקדמיה הצבאית לפסגת עשירי העולם

ברנאר ארנו נולד ב־1949 בעיר רובה, לא רחוק מהגבול של צרפת עם בלגיה. אביו, ז'אן ארנו, היה יצרן ובעל חברת ההנדסה האזרחית Ferret-Savinel. בבית הספר נחשב לתלמיד מצטיין והתקבל לאקול פוליטקניק, בית ספר גבוה להנדסה ומדעים נחשב מאוד שעיצב את האליטה הצרפתית מאז ימי המהפכה במאה ה־18. נפוליאון בונפרטה הפך את הפוליטקניק לאקדמיה צבאית וכך נותר המוסד עד ימינו.

ארנו ו־312 הסטודנטים האחרים בכיתתו היו מתעוררים ב־7 בבוקר לקול תרועת חצוצרה והנפת דגל. הוא למד לצעוד כשהוא חובש את כובע הביקורן הטיפוסי לתקופת נפוליאון שהסטודנטים חובשים כל שנה כשהם צועדים במורד שאנז אליזה במסגרת תהלוכת יום הבסטיליה.

ארנו נזכר בספר ריאיונות עם עיתונאי צרפתי איך החינוך שלו בפוליטקניק עזר לו להניח את היסודות לכיבוש עולם האופנה. "זו מעל הכול תוכנית שנותנת לך תפישת עולם רציונלית, וזה עוזר לנתח מצב או בעיה מאוד במהירות", כתב, והוסיף כי LVMH מתעקשת לגייס כישרונות צעירים שבגרו מהפוליטקניק.

אנטואן ארנו היה יותר בוטה לגבי ההערכה שרוחש אביו למוסד. בריאיון עם לה מונד, שתוכנו אושר על־ידי דובר, הבן המבוגר ביותר נזכר כמה קשה היה לו לספר לאביו שלא קורץ מהחומר המתאים ללימודים שם. לא הוא ולא אחותו הלכו ללמוד שם. "מבחינתו, רק הפוליטקניק נחשב", הוסיף.

אנטואן ודלפין נולדו מאשתו הראשונה, אן דוואורין. כאבא צעיר, נקט גישה קשוחה לחינוך ילדיו. הם נזכרים איך היה קורא להם אל משרדו ומתרגל אותם במתמטיקה בין הפגישות העסקיות שערך.

ארנו העביר את משפחתו לניו יורק בתחילת שנות ה־80 לאחר שהמנהיג הסוציאליסטי פרנסואה מיטראן נבחר לנשיאות צרפת והבטיח לגבות מסים כבדים מהעשירים. ארנו בילה שנתיים בארה"ב ושם בנה את העסק שירש מאביו.

יהלום בדמות כריסטיאן דיור

כשחזר לצרפת ב־1984, עשה ארנו את צעדיו הראשונים בתחום היוקרה, כשהשתלט על חברת טקסטיל בשם Boussac Saint-Frères שהייתה קרובה לפשיטת רגל. בין נכסי החברה היה טמון יהלום: כריסטיאן דיור.

דיור הפכה לאבטיפוס של האימפריה בהתהוות של ארנו. בית האופנה העילית הגדיר מחדש בגדי נשים באמצע המאה ה־20 עם שמלת ה"לוק החדש", וארנו ביקש להדגיש את הקרדיט הזה באופנה דרך התרחבות אגרסיבית.

הוא שלח את דלפין בתחילת שנות ה־20 שלה לעבוד בבית האופנה של ג'ון גליאנו. גליאנו היה מעצב כוכב וכמו כן היה בעבר מנהל קריאייטיב בדיור. בהמשך טולדנו לקח אותה תחת חסותו בדיור. המנהל נזכר שערך פגישו משולשת עם דלפין ואבא שלה לפני שקיבל את ההחלטה המכריעה לפטר את גליאנו לאחר, שפורסם סרטון בו רואים את גליאנו פולט הערות אנטישמיות.

ארנו התגרש ב־1990 ובהמשך אותה שנה פגש את הלן מרסייה, פסנתרנית קונצרטים קנדית, בבית של חברים. כשהסיע אותה הביתה, סיפר לה ארנו על הקושי שלו ללמוד אוסף אטיודים של שופן. כשנפגשו שוב לתה בביתו של ארנו, ביקשה ממנו שינגן לה את שופן.

"הוא רעד כולו מפחד במה אבל נראה היה שהוא נחרץ ללכת על זה", נזכרה באוטוביוגרפיה שלה. "הרגשתי שברנאר סובל, שהוא עושה משהו שפוגע בעצמו כדי לרגש אותי".

"אבי נותן לי עצות, אך גם הרבה חופש"

הזוג נישא והולידו שלושה בנים. אנשים הקרובים למשפחה אומרים שגברת מרסייה־ארנו הטמיעה אותו דרייב בהורות שלה שהפך אותה לפסנתרנית מפורסמת. היא דחפה את בניה במוזיקה ובלימודים, והייתה מעירה אותם עם שחר להתאמן בנגינה וללמוד.

גם ארנו שיקע עצמו בלימודים שלהם. טולדנו נזכר בטיסה שטס עם ארנו בחזרה לפריז לאחר מסע מפרך במיוחד לאסיה. ארנו, שהיה לאחר כמה שעות שינה בודדות בלבד, הוציא ספר לימוד במתמטיקה והחל ללמוד. אחד מבניו הצעירים בדיוק עמד לגשת לבחינות הכניסה לפוליטקניק. "אני צריך לרענן את הזיכרון" אמר לטולדנו. אלכסנדר ארנו ניגש לפוליטקניק ללימודי תואר אבל לא הצליח להתקבל. בהמשך התקבל למוסד ללימודי התואר השני.

אלכסנדר ארנו / צילום: Reuters, Domine Jerome/ABACA
 אלכסנדר ארנו / צילום: Reuters, Domine Jerome/ABACA

ב־LVMH, ביסס מעמדו במהירות כמישהו שאוזנו של אביו כרויה אליו. כשהציע לו לרכוש את חברת המזוודות הגרמנית Rimowa, אמר לו אביו שהמשפחה, שהיא בעלת המותג לא רוצה למכור. אלכסנדר התכתב עם אבי משפחת רימווה ונסע להיפגש אתו, כך אמרו מנהלים ב־LVMH.

LVMH רכשה את החברה ב־2017, וארנו מינה את אלכסנדר למנכ"ל. הוא עשה למותג מייקאובר על־ידי יצירת שיתופי־פעולה עם מעצבים בעלי חוש ללבוש רחוב. אחת הקולקציות כללה את הלוגו של Supreme על המזוודות. באחרת הייתה מזוודה שקופה שעוצבה על־ידי וירג'יל אבלו עבור המותג שלו Off-White.

בהמשך שלח ארנו את אלכסנדר כדי לרענן מעט את טיפאני, שנרכשה ב־2021 תמורת 15.8 מיליארד דולר. חברת התכשיטים, המוכרת הודות לטבעות האירוסין שלה, התקשתה למצוא לקוחות בדור הצעיר. אלכסנדר הוביל שיתוף־פעולה בין טיפאני ונייקי לייצור נעל נייקי אייר פורס 1 מעור שחור עם לוגו של נייקי בצבע הכוחל הקלאסי של קופסאות התכשיטים של טיפאני. פרסומות שהכריזו על המותג כ"טיפאני אבל לא כמו של אמא שלך" הודבקו ברחבי ארה"ב.

הצעדים האלה הטרידו מנהלי אופנה שחששו שהוא פוגע במותג יוקרה נחשב. "למה לכל הרוחות שתרצה טיפאני להתרחק מזה כדי להפוך לעוד מותג של בגדי רחוב, זה משהו שאני לא מבינה", כתבה אנה אנדג'ליק, מנהלת מותג ראשית לשעבר בבננה ריפבליק.

שני ילדיו הצעירים של ארנו פסעו בנתיב קריירה שהכי מתקרב לזה של אביהם. שניהם הלכו לתיכון של המסדר הישועי, שם למדו שיעורי ספרות עם בריג'יט מקרון לפני שזו נהפכה לגברת הראשונה של צרפת.

פרדריק ארנו התאמן בפסנתר קלאסי והצטיין בטניס. הוא התקבל לפוליטקניק, שם לקח את אותם קורסים שלקח אביו. אחר־כך היה מייסד שותף של סטרטאפ לתשלומים אלקטרוניים, שמכר 18 חודשים מאוחר יותר.

פרדריק ארנו / צילום: Associated Press
 פרדריק ארנו / צילום: Associated Press

ב־2018, ארנו האב גייס את סטפאן ביאנקי, מנהל שהוכן להיות היורש בחברת הקוסמטיקה איב רושה, להובלת מחלקת השעונים של LVMH. ביאנקי סיפר שארנו אמר לו מההתחלה לעבוד עם פרדריק מקרוב. פרדריק באותה עת הוביל את האסטרטגיה הדיגיטלי בטאג הוייר. שנתיים אחר־כך, מינה ביאנקי את פרדריק למנכ"ל המותג.

"אבי, כמובן, נותן לי עצות, אבל הוא גם נותן לי הרבה חופש", אמר פרדריק בריאיון. בפגישות, יש לו נטייה דומה לשל אביו לתת לאחרים לדבר בזמן שהוא בוחן אותם, אמר טולדנו. "הוא מסתכל עליך ומקשיב לך. לפעמים הוא ייתן לך לדבר 10 דקות, הוא פשוט מכיל", אמר.

לפרדריק מערכת יחסים קרובה עם אחיו הצעיר ז'אן, כך אמרו אנשים המקורבים להם. זה עזר לטפח אצל בן ה־24 התלהבות מעולם השעונים. ז'אן למד מתמטיקה פיננסית ב־MIT. אחר־כך קיבל תואר שני בהנדסה מכנית מהקולג' המלכותי בלונדון, שם כתב את התזה שלו על קפיץ הלוליין העשוי סיבי פחם בשעוני טאג הוייר, חלק חשוב במנגנון שהחברה מייצרת מחומר עתידני.

ז'אן ארנו / צילום: Reuters
 ז'אן ארנו / צילום: Reuters

כיום הוא עובד במחלקת השעונים בלואי וויטון, ומבלה הרבה מזמנו במפעל שלה בשווייץ. במרץ, הכריז על תוכניות להשיק מחדש את המותג ג'רלד ג'נטה בתמיכת אלמנתו של השען המפורסם.

ארנו מרבה להתייעץ עם ילדיו, בכל נושא

בשנים האחרונות, ארנו פנה לילדיו לעצות לגבי כמה מהנושאים הרגישים יותר מולם ניצבת החברה שלו. כשהאינפלציה החלה לנשוך בשנה שעברה, והניעה זעם ציבורי על חוסר שוויון בעושר, חשש ארנו שהזעם הציבורי יהדהד לעבר המשפחה והחברה, כך אמרו אנשים המקורבים אליו.

בתוך כך, הוא פנה לבנו הגדול אנטואן, שדחף אותו לתקשר עם הציבור באופן פתוח יותר על הפעילות של LVMH. אנטואן הציע ש־LVMH תשיק קמפיין פרסומי שיראה כמה שילמה החברה במסים בצרפת שנה שעברה וכמה משרות יצרה, כך אמרו האנשים. אביו קיבל את הצעתו.

ברנאר ארנו (במרכז) עם ביתו דלפין ובנו אנטואן / צילום: Associated Press, Yoan Valat
 ברנאר ארנו (במרכז) עם ביתו דלפין ובנו אנטואן / צילום: Associated Press, Yoan Valat

השנה, מקרון עורר הפגנות רחוב עצומות בתוכניותיו להעלות את גיל הפרישה בצרפת. צילומים של ארנו החלו להופיע על כרזות "מבוקש" בהפגנות, והמפגינים פלשו ללובי של משרדי LVMH, שם הניפו דגלים והדליקו נפצים. בימים שאחר־כך, ארנו החל את קמפיין הפרסומות שלו בליברסיון ובעיתוני שמאל אחרים. ענק היוקרה גם ביקש מילדיו עצות איך לנהל את הפרישה של ברק מלואי וויטון, כך אמרו אנשים המכירים את הנושא.

ברק, שנשאר בתפקיד יועץ של ארנו, בנה את לואי וויטון למותג עם מכירות שנתיות בגובה 20 מיליארד דולר, בזמן שהתמודד עם טרגדיה משפחתית. וירג'יל אבלו, מנהל הקריאייטיב של המותג לבגדי גברים, אובחן כחולה סרטן בערך בזמן שאשתו של ברק, בריז'יט, אובחנה גם היא.

בריז'יט ברק ואבלו התחברו בגלל החוויות שלהם בחודשים שהובילו למותו של המעצב בנובמבר 2021. המעצב היה קובע טרנדים בעולם האופנה. בריז'יט הייתה ידועה בארוחות שארגנה, בהן הייתה מפגישה בין העובדים. "היא בישלה. אני הגשתי", סיפר ברק.

ברק היה צריך להיות לצד אשתו לפני שנפטרה בפברואר. ארנו החליט שפייטרו בקארי, שהיה מנכ"ל דיור, ישתלט על לואי וויטון. דלפין ארנו מונתה למנכ"לית החדשה בדיור. בינואר, עובדי לואי וויטון נפגשו בלובר, שם המותג עשה את תצוגת בגדי הגברים שלו, ועשו לברק מחווה פרטית.

"מאוד מרגש אותי להיות כאן", אמרה לקבוצה דלפין ארנו, בזמן שאביה וברק צפו בה. אחד הזיכרונות הראשונים שלה, סיפרה, היה של השפם של ברק. היא הראתה להם צילום של ברק הצעיר בשנות ה־80 ואמרה: "כולנו למדנו ממך כל־כך הרבה".