תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"התנודתיות במחירי טסלה ממחישה את היתרון המובנה שיש לעסקת ליסינג במחיר חודשי קבוע"

מוטי כהן, מנהל ליסינג והשכרה באלדן: "לקוחות שבחרו טסלה בליסינג, נהנים מאקס פקטור שמחסן אותם בפני הפחתה במחיר הרכב לעומת לקוחות פרטיים שחרדים לערך הרכב שלהם ובצדק"

טסלה / צילום: אלדן
טסלה / צילום: אלדן

הכתבה בשיתוף אלדן

בעבר הלא רחוק, תנודתיות במחירי סחורות, מוצרים ונכסים היתה מנת חלקם של מניות בבורסה, מטבעות קריפטוגרפיים וכו'. בעולם של היום, אילון מאסק, מנכ"ל טסלה, מקבל בין לילה החלטות שמעלות או מורידות את מחירן של המכוניות שהוא מוכר ברחבי הגלובוס וגם בישראל, לעיתים בעשרות אחוזים, כך אומר מוטי כהן, מנהל אגף ליסינג והשכרה בחברת אלדן. לדבריו, "הפחתת המחירים של טסלה ממחישה את היתרון המובנה, אם לא לומר האקס פקטור שיש לעסקת ליסינג במחיר חודשי קבוע לעומת רכישה פרטית. במקרה האחרון, יש לקוחות שרשמו על הרכב החדש שלהם ירידת ערך של עשרות אלפי שקלים, לעומת לקוחות הליסינג שמשלמים תשלום קבוע, אדישים לשינויים במחיר הרכב ויכולים לאפשר לעצמם לישון בשקט.

"בפועל, עקב ירידת המחירים הפתאומית, רבים מהרוכשים והמוכרים בשוק הפרטי החליטו לפי שעה 'להישאר על הגדר' ולא לרכוש באופן פרטי עד יעבור זעם. ללקוחות כאלה אני ממליץ לבצע עסקת ליסינג או השכרה ארוכת טווח ללא התחייבות, אופציה שעשויה להיות מתאימה ללקוחות מתלבטים בעת הזו".

כהן, מוסיף ואומר כי "טסלה לא מתנהלת כמו יצרנית רכב טיפוסית, בחברות מהסוג הזה המנכ"ל לא מהסס להוריד מחיר בחדות על מנת לשמר מתח מכירות ולשמור על נתחי השוק של החברה ברחבי העולם, כשהמטרה היא הוספת קהלי יעד למוצרי טסלה. מאסק משחק בכללים של עולם ההייטק האולטרה תחרותי בתוך עולם הרכב שרגיל לנהוג יותר בשמרנות, במיוחד כשמדובר בהורדה או העלאה גורפת של מחירי הדגמים שמוכרת טסלה בעולם".

מוטי כהן, מנהל אגף ליסינג והשכרה באלדן / צילום: חברת אלדן
 מוטי כהן, מנהל אגף ליסינג והשכרה באלדן / צילום: חברת אלדן

על פי כהן, בשוק הרכב בישראל גדל בקצב מהיר נתח כלי הרכב החשמליים הנרכשים. לדבריו סקטור זה, הכפיל את עצמו לפחות בשנתיים האחרונות. כשבהדרגה, כלי רכב חשמליים הולכים ותופסים את מקומם של כלי רכב המונעים בבנזין או סולר, נוכח ההיצע של היצרניות.

לפרטים נוספים על רכב חשמלי בליסינג הקליקו כאן>>

מסלולים ללקוחות פרטיים ועסקיים

יתרון נוסף שכהן מציין כי קיים בעסקת ליסינג על טסלה באלדן לעומת רכישה פרטית הוא האופציה למסירה מיידית ללא צורך בהמתנה למשלוחי כלי הרכב של המכונית ובחינה מראש של הרכב הנמכר לפני הרכישה. לדבריו, חוץ מהאקס פקטור אצל לקוחות הליסינג שמשאיר אותם אדישים לתנודתיות במחיר, הרי שכאן נחסכת מהלקוחות המתנה ארוכה ולעיתים ארוכה מאוד לטסלה שלהם. כהן מסביר כי "מהניסיון שלנו, תאריך האספקה המשוער שמעבירים ללקוחות טסלה באתר, מתאים ויפה לאתר, אך מדובר בפועל במועד אספקה משוער בלבד. לעומת זאת, לקוחות שיפנו לאלדן ייהנו מאספקה מיידית לדגמי טסלה מודל 3 או Y ואפילו מודל S. יחד עם מקצוענות וחווית שרות ללא פשרות הכולל מנהל עסקה אישי והתאמה לצרכי הלקוח בכל עסקה".

על פי כהן, המבצעים שיצאה איתם אלדן לאחרונה לדגמי טסלה יצרו ביקוש גבוה יחסית למספר מכוניות שהמלאי שלהן נכון להיום הוא יחסית מוגבל. "ללקוחות מוצעים כיום 3 מסלולים - ליסינג תפעולי מלא ,ליסינג פרטי ללקוחות פרטיים והשכרה עסקית ארוכת טווח עם יכולת להחזיר את הרכב בכל זמן נתון. כל אלה במחירים אטרקטיביים שלא נראו עד כה ובהתאמה לצרכי הלקוח".

הדגמים המרכזיים והשכיחים שמוצעים באלדן הם - טסלה מודל 3 RWD, טסלה מודל 3 לונג ריינג' טסלה מודל 3 פרפורמנס וטסלה מודל Y. עסקת ליסינג לטסלה באלדן מוצעת במחיר של החל מ-3,990 לחודש. בנוסף, אלדן גם מעניקה ללקוחותיה מעטפת שלמה להתקנת עמדת טעינה כולל עמדה, מתקין וסוקר בהתאם לדרישות וצרכי הלקוח.

כהן מסכם ואומר כי "התנודתיות במחיר דגמי טסלה ככל הנראה כאן בכדי להישאר, עסקת ליסינג מצליחה לחסן את הלקוח מפני התנודתיות הזו במחיר. המגמה של מעבר למכוניות חשמליות בכלל, וטסלה בפרט, גם היא כאן בכדי להישאר. אני מבין לקוחות שמעוניינים לנהוג רק בטסלה, המכונית הזו מעניקה חוויית משתמש שונה ומיוחדת הכוללת חדשנות וטכנולוגיה מתקדמת יותר מותגים אחרים, עבורם אנחנו כאן".

לפרטים נוספים על רכב חשמלי בליסינג הקליקו כאן>>

צרו איתנו קשר *5988