תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"ביקשנו לבנות שכונה בסגנון אחר - עם בנייה מרקמית ושירותים ברמה של ריזורט מלונאי"

כך מתאר עופר פלדמן, מנהל שותף בקנדה-ישראל, את החזון שעמד בבסיס התכנון של פרויקט "פארק צפון" • הפרויקט, שיהווה למעשה שכונה חדשה המשתרעת בין תל אביב לרמת השרון, מחולק ל-4 ריזורטים, שמציעים לדיירים מגוון פסילטיז כגון חלל עבודה, לאונג', מרחב אנתרופוסופי לילדים ובריכה לצד חיי קהילה עשירים בפיאצות המקומיות ובפארק ירוק, רחב ידיים

פרויקט ''פארק צפון'' / הדמיה: 3dvision
פרויקט ''פארק צפון'' / הדמיה: 3dvision

הכתבה בשיתוף ישראל-קנדה

בעשרים השנים האחרונות מתחוללת בתל אביב תנופת בנייה המתבטאת בין היתר בבנייתם של עשרות מגדלי יוקרה בליבה של העיר ללא הפסקה. דירות פרימיום אלו אהובות במיוחד על הישראלים, אך יש כאלו המעדיפים דווקא את הבנייה הנמוכה המאפשרת אינטימיות ופיתוח של חיי קהילה עשירים יותר. נוכח הדרישה הזו העולה גם היא מהשטח, מוקמים בשנים האחרונות פרויקטים של בנייה נמוכה יותר המשלבים את המפרטים והאבזור מהם נהנים דיירי המגדלים. מטבע הדברים ניתן למצוא פרויקטים כאלו בפאתי תל אביב ולא במרכזה, שכן בעיר הגדולה אין עתודות קרקע נרחבות לבנייה. אחד הפרויקטים אשר מתכתב עם המגמה החדשה הוא 'פארק צפון' של קבוצת ישראל קנדה המציע בניינים נמוכים ואינטימיים יחסית, הכוללים בתוכם שירותים ופסילטיז שונים שהם הרבה מעבר לסטנדרט - כאלו שפגשנו רק בלונדון, פריז ומנהטן, לדברי היזמים.

"עולם הנדל"ן פועל בכללותו בצורה של צמיחה והתפרשות, כלומר בונים שכונות מגורים הולכות ומתרחבות בצורה די גנרית", מסביר עופר פלדמן, מנהל שותף בישראל-קנדה. "ישראל-קנדה היא קבוצה שחושבת אחרת, ובעצם עונה על צרכים העולים מהשטח עצמו. כך אנו בוחרים ומבצעים את כל הפרויקטים שלנו", הוא אומר.

התפיסה השונה הזו עומדת גם בבסיס פרויקט "פארק צפון" בו שותפה החברה. למעשה מדובר על שכונה חדשה לגמרי הממוקמת במיקום מבוקש במרכז - בין תל אביב לרמת השרון, בלב סביבה ירוקה ועירונית מוקפת בפארק אקולוגי עצום. השכונה החדשה אמורה לחבר את תל אביב אל הטבע, והכל במרחק נסיעה קצר ממרכז העיר ובסמוך לשכונות המבוקשות של הצפון: צהלה, נאות אפקה ורמת אביב ג'.

בשכונה ייבנו כ-1,200 יחידות דיור אשר יתחלקו באופן ייחודי 'ריזורטים' שכל אחד מהם יכלול ארבעה בניינים עם 150 יחידות דיור בסך הכל. בכל ריזורט שני בניינים בני 6 קומות ושני בניינים בני 12 קומות, בתכנונה של האדריכלית קיקה ברא״ז, וכן פיאצה מרכזית, פנימית וירוקה.

"בפרויקט פארק צפון הדגש הוא על בנייה מרקמית ואיכותית עם שירותים ותנאי חיים ברמה של hotel living. כלומר שירות כמעט מלונאי", מציין פלדמן. "חיפשנו את הלוקיישן המתאים המון זמן וכאשר ראינו את התב"ע של אזור פארק צפון (פיסת הקרקע הגדולה היחידה שבין תל אביב לרמת השרון) ידענו שיש לנו כאן 'מאצ'', כי מצד אחד זהו אזור הנושק מדרום לשכונות תל ברוך ונווה גן התל אביביות, ומצידו הצפוני הוא גובל ב'פארק טבעי' ירוק של 270 דונם, שהוא הגדול ביותר במטרופולין תל אביב".

לפרטים נוספים על פרויקט "פארק צפון" הקליקו>>

"מעבר לכל אלו הנגישות של הפרויקט היא מנצחת שכן הוא סמוך למחלף גלילות החדש, ולתחנות הרכבת הכבדה והקלה כאחד. גם מבחינת היבט החינוך המקום מבוקש במיוחד לאור העובדה כי הילדים יוכלו ללמוד במוסדות החינוך המשובחים של האזור - בהם הכפר הירוק ובית הספר הבינלאומי EMIS, וקריית החינוך המושקעת שתוקם בשכונה עצמה, בה יהיו בי"ס יסודי, בי"ס על יסודי, בי"ס לחינוך מיוחד ספריה, אולמות ספורט, קונסבטוריון, מרכז קהילתי ומועדון נוער. כך שחיברנו את כל הנקודות האלו - הבנו שכל שנותר לנו הוא לשלב את החזון שלנו במיקום הגיאוגרפי הספציפי הזה".

  • פרויקט ''פארק צפון'' / הדמיה: 3dvision

    פרויקט ''פארק צפון'' / הדמיה: 3dvision

  • פרויקט ''פארק צפון'' / הדמיה: 3dvision

    פרויקט ''פארק צפון'' / הדמיה: 3dvision

  • פרויקט ''פארק צפון'' / הדמיה: 3dvision

    פרויקט ''פארק צפון'' / הדמיה: 3dvision

 

מדוע החלטתם לבנות את הפרויקט בצורת ריזורטים? מדובר על תכנון אדריכלי שאינו נפוץ בישראל

"ביקשנו לבנות שכונה בסגנון אחר - וכך במקום לבנות בניינים צמודים בעלי גינות לא שימושיות, שאפנו לרכז את השטחים הפתוחים והגינות לכדי רביעיות שיאוחדו להם ביחד עם פיאצה משותפת. כל זאת תוך כדי ייעוד של קומת הקרקע בכל ריזורט לטובת החיים היומיומיים של קהילה שוקקת ותוססת. הדיירים בכל ריזורט ייהנו בין היתר מסטודיו ילדים אנתרופוסופי, חללי עבודה משותפים, לאונג' דיירים לפגישות וישיבות קלילות, חדר דירקטוריון למי שזקוק לארח מספר גדול יותר של אנשים ועוד. מעבר לכך יש בכל ריזורט חדר כושר ענקי וחדר יוגה/פילאטיס. בנוסף, בכל בניין תהיה בריכת שחייה מרשימה בקומה שישית ומשקיפה על כל הנוף. היא תשרת את 150 הדיירים שיוכלו ליהנות ממנה ומחוויה בוטיקית".

עוד מוסיף פלדמן כי "הפרויקט מתאפיין בתכנון דירות ייחודי עם מפרט טכני עשיר ביותר הכולל בין היתר אדניות בטון (עם מערכות השקיה וניקוז) במרפסות הגדולות - אשר ייצרו חזית ירוקה לבניין. זוהי סביבת מגורים מושלמת למי שחי את העיר, אבל מעריך את השקט שבשוליה, את המרחבים, האוויר הנקי ויופיו של הטבע".

אתה מזכיר המון את החיבור לטבע, עד כמה שמתם דגש על העניין הזה בתכנון?

"זה אחד האלמנטים החשובים. בתוך הפרויקט עצמו, כל הבניינים טובלים בשטחים ירוקים. מדובר ב-360 מעלות מרחבי של טבע וכל זאת בסמוך מאד לשכונות הצפוניות של תל אביב וכ-10 דקות נסיעה מחוף הים".

"ביקוש גבוה לדירות"

פרויקט פארק צפון הוא שיתוף פעולה בין ICR - ישראל-קנדה וראם מגורים, לבין צמח המרמן. שתי החברות בעלות ותק בענף הבנייה והנדל"ן. ICR וצמח המרמן שותפות בשלב א' בו יוקמו 548 יחידות דיור ב-14 בניינים בני 6-12 קומות; ICR זכתה גם בשלב ב' וג' של הפרויקט שיכללו עוד כ-18 בנייני מגורים הכוללים 657 יחידות דיור וכן 2,600 מ"ר שטחי מסחר. "הביקוש לדירות בפארק צפון הוא גבוה, כ-400 דירות נמכרו כבר בשלב א' של הפרויקט הייחודי, עוד לפני התחלת הבנייה", מסכם פלדמן. "אנו נמצאים כעת בשלב האחרון של הפריסייל, כך שזוהי ממש ההזדמנות האחרונה בשלב זה, להנות ממחירים אטרקטיביים בשכונה אקסקלוסיבית בה המחירים צפויים לזנק פלאים".

לפרטים נוספים על פרויקט "פארק צפון" הקליקו>>

צרו איתנו קשר *5988