תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"לקחנו את מודל ההשקעות של הלקוחות המוסדיים והנגשנו אותו למשקי הבית"

כך אומר איל אליה, סמנכ"ל ומנהל חטיבת הפיננסים בהכשרה חברה לביטוח בע"מ, על פוליסת החיסכון "BEST INVEST" • הפוליסה מאפשרת השקעה מבוזרת במגוון מסלולים של שישה בתי השקעות מובילים, לצד נזילות ורף כניסה נוח

דובי פרנסיס, איש עסקים, יזם ומנהל קרנות הון סיכון ישראלי-אמריקאי / צילום: הכשרה חברה לביטוח בע''מ
דובי פרנסיס, איש עסקים, יזם ומנהל קרנות הון סיכון ישראלי-אמריקאי / צילום: הכשרה חברה לביטוח בע''מ

הכתבה בשיתוף BEST INVEST מבית הכשרה חברה לביטוח בע"מ

מצב השווקים בעולם, נכון להיום, מעניק זריקת עידוד למשקיעים, השווקים מתאוששים מעידן הפוסט קורונה, יחד עם תיקון במדדים המובילים, הרושמים עליות נאות מתחילת השנה. כיצד המשקיעים יכולים לנצל את החדשות הטובות הללו? בהכשרה מציעים את "BEST INVEST" - פוליסת חסכון שמאפשרת ליהנות מהשילוש הקדוש בעולם החיסכון וההשקעה: ביזור השקעות, נזילות מיידית וביטחון, כך מסביר איל אליה, סמנכ"ל ומנהל חטיבת הפיננסים בהכשרה.

לדבריו, המשקיעים נדרשים לחשב מסלול מחדש: ענף הנדל"ן, שהיה "הגביע הקדוש" של משקי הבית, איבד מן האטרקטיביות שלו בשל עליית הריביות, צעד שהוביל לקיפאון בשוק המקומי לאור ירידה ניכרת בביקוש. בתגובה מציעים הבנקים פיקדונות שונים ללקוחות בהם ניתן לקבל עד כ-4.5% ריבית לשנה אך ללא נזילות מלאה. "על פניו מדובר בפיקדונות משתלמים יותר מאשר בעבר הלא רחוק אך בסביבת האינפלציה מדובר בפלסטר ותו לא", מציין אליה. "כתמיד, הריביות האטרקטיביות באמת שמורות לשחקנים הגדולים בלבד בעוד משקי הבית מקבלים הצעות המאופיינות בחוסר גמישות ובעמלות גבוהות".

איל אליה, סמנכ''ל ומנהל חטיבת הפיננסים בהכשרה חברה לביטוח בע''מ / צילום: הכשרה חברה לביטוח בע''מ
 איל אליה, סמנכ''ל ומנהל חטיבת הפיננסים בהכשרה חברה לביטוח בע''מ / צילום: הכשרה חברה לביטוח בע''מ

מפת יעדי ההשקעה של משקי הבית לקיץ 2023

אליה ממשיך ומסביר כי המשקיעים הפרטיים שמנהלים השקעות כוללים בתוכם משפחות ומשקי בית המחזיקים בכמה מאות אלפי שקלים שיועדו עד לאחרונה להשקעה בנדל"ן, "מדובר במשפחות שמחזיקות סכומים של עשרות או מאות אלפי שקלים ממקורות שונים, או הייטקיסטים שנהנים מבונוסים, מניות ואופציות מהמעסיק. כולם מחפשים אלטרנטיבה אטרקטיבית עבור ההשקעה, שתעניק להם ביטחון, תשואה, עלויות אטרקטיביות ונזילות".

ומה עם השקעה בשוק ההון? אמנם שוק ההון בישראל עדיין מנסה להתאושש, אבל מי שיסתכל מעבר לים יגלה שגל ירוק שוטף את הבורסות בארה"ב: מדד ה-S&P עלה מתחילת השנה בכ-20% ואילו מדד הנאסד"ק עלה בכ-35% באותה התקופה.

גל העליות המדובר לא נעלם מעיניהם של המשקיעים הישראלים, אומרים בהכשרה. עם זאת, אלטרנטיבות ההשקעה המסורתיות בשוק ההון עדיין מציעות להם אפשרויות מוגבלות לניצול ההזדמנויות בשוק ולביצוע פעולות באופן עצמאי. כל אלה לצד עמלות, דמי ניהול שאינם קבועים ומס רווחי הון בכל פעם שבו המשקיע רוצה לשנות מסלול השקעה.

צילום: Shutterstock
 צילום: Shutterstock

מחפשים אלטרנטיבה עם מהירות, גמישות, פטור ממס ונזילות

"המשקיעים הפרטיים מסתכלים על הפתרונות המוצעים להם בבנקים ובגופי ההשקעה ומגלים כי יש עדיין פער מהותי באטרקטיביות ביניהם ובין אלו המוצעים למשקיעים כשירים בעלי הון ולגופים מוסדיים שנהנים מתשואות אטרקטיביות, גמישות וניידות גבוהה בין מסלולי השקעה, ניצול הזדמנויות בשוק, ונזילות", מציין אליה. לטענתו אותם משקיעים פרטיים עדיין מתמודדים עם מענה איטי באופן יחסי, מסלולים קשיחים שאינם נזילים, עמלות גבוהות ותשלום מס מיידי על רווחי ההון. לכן, הם מחפשים אלטרנטיבה שמעניקה להם את היתרונות מהם נהנים המשקיעים הגדולים, לצד רף כניסה נגיש. כל אלה לצד נזילות, שתאפשר להם לפגוש את הכסף כאשר הם יצטרכו אותו".

לפרטים נוספים על פוליסת BEST INVEST הקליקו>>

"להעניק את היתרונות של המשקיעים המוסדיים"

BEST INVEST - פוליסת החיסכון שלנו, משנה למעשה את חוקי המשחק בתחום ההשקעות בקרב משקי הבית ומעניקה לכל הלקוחות את היתרונות מהם נהנים משקיעים ובתי השקעות", אומר אליה ומוסיף כי בניגוד לכל פוליסת חיסכון אחרת, ב-BEST INVEST הלקוחות יכולים לפצל את ההשקעה בין ששה מנהלי ההשקעות מובילים בישראל: מיטב, אנליסט, אלטשולר שחם, מור, ילין לפידות והכשרה. לבתי ההשקעות הללו מגוון מסלולי השקעה המתמחים בין היתר במניות בארץ ובחו"ל, אג"ח ממשלתי סחיר ולא סחיר, אג"ח קונצרני, קרנות נאמנות, קרנות השקעה, קרנות גידור, פיקדונות ועוד.

הוא מוסיף ומפרט על התהליך עצמו: "המשקיעים ב-BEST INVEST נחשפים באופן מלא ומיידי לביצועים המלאים והעדכניים של כל אחד מבתי ההשקעות, באמצעות האפליקציה שפיתחנו. לאחר שהם בוחנים את השוק ואת הביצועים של המסלולים ובתי ההשקעות השונים, הם יכולים להתאים את ההשקעה שלהם באופן מיידי ובקלות.

לאחר שהם בוחרים את המסלול או את בית ההשקעות שירצו להוסיף לתיק ההשקעות שלהם, הם יכולים להעביר את ההשקעה שלהם בין מסלולי ההשקעות וליהנות מפטור מלא ממס רווחי הון עד הפדיון, משום שההשקעה נשארת במסגרת פוליסת החיסכון שלהם בהכשרה. כך למעשה, לקחנו את מודל ההשקעות של הלקוחות המוסדיים והנגשנו אותו למשקי הבית, תחת קורת הגג של בית השקעות ותיק ומבוסס הנהנה ממוניטין ארוך שנים ונמצא תחת פיקוח מלא של הרגולטור".

צילום: Shutterstock
 צילום: Shutterstock

קרנות השקעה בארץ ובחו"ל

לאחרונה הושק ב-BEST INVEST מסלול השקעה חדש הכולל קרנות השקעות בארץ ובחו״ל. בחברה מסבירים כי מה שהיה בעבר בהישג יד של "השחקנית הגדולים" בלבד, גורמים מוסדיים מובילים ולקוחות כשירים בעלי הון, זמין כעת גם לקהילות אחרות של משקיעים. המסלול החדש של BEST INVEST מביא את הקרנות האלה - ישראליות ובינלאומיות - להישג ידם של החוסכים בפוליסת החיסכון שלנו. רף הכניסה להצטרפות למסלול הוא החל מ-50,000 ש"ח. הכספים כמובן נזילים במלואם, והחוסכים במסלול ההשקעה החדש נהנים מהיתרונות של פוליסת החיסכון BEST INVEST ומשירות אונליין באמצעות האפליקציה.

נזילות: מילת הקסם של המשקיעים הפרטיים

"האירועים ההיסטוריים שחווינו בשנים האחרונות הוכיחו לכולנו שנזילות היא מילת המפתח בהשקעות" כך מסבירים בהכשרה. "במציאות בה העולם משתנה בקצב גבוה, משקי הבית רואים בנזילות קריטריון הכרחי בבחירת אפיק חיסכון". הם מוסיפים כי פוליסת החיסכון של הכשרה נותנת גם כאן מענה איכותי: החוסכים ב-BEST INVEST יכולים לפדות את ההשקעה שלהם. בלי קנסות יציאה ובלי המתנה למועדי פקיעה מסוכמים מראש. הנזילות היא יתרון משמעותי נוסף בימים אלו, זאת לצד דמי הניהול השנתיים שנקבעים מראש, דבר המאפשר לחוסכים וודאות נוספת בדבר ההשקעה שלהם.

"פותחים את שוק ההון לכולם"

ב-BEST INVEST כמוצר - הדגש והחשיבה הם על המשקיעים עצמם. "אם בעבר השקעה בשוק ההון נתפסה כמועדון סגור של בעלי ממון, הרי שבשנים האחרונות אנחנו רואים התעניינות הולכת וגוברת בקרב משקי הבית בהשקעה שכזו, ותסכול מרף הכניסה הגבוה שהיווה עד עכשיו חסם משמעותי בקרב משקיעים צעירים. התאמנו כאמור את רף הכניסה בפוליסת החיסכון שלנו לאותם משקיעים פרטיים, שיכולים היום להתחיל להשקיע סכום של אלפי שקלים בודדים, וליהנות מיתרונות של משקיעים גדולים", אומר אליה.

אליה מסכם ואומר כי "שוק ההון נמצא במגמה חיובית ואנו בהכשרה מאמינים כי כל הלקוחות והמשקיעים - יכולים ליהנות ממנה. החזון שלנו בדבר הנגשת שוק ההון ויצירת הזדמנות לכל המשקיעים, היווה את הבסיס לפיתוח פוליסת החיסכון שלנו ולפיתוח הפלטפורמה הטכנולוגית החדשנית, כפי שהיא מוצגת ללקוחותינו באפליקציה. אנו מאמינים כי הקריטריונים המובילים בקרב ציבור המשקיעים הרחב: רף כניסה נגיש, חשיפה למידע מהימן ועדכני, גמישות מקסימלית הבאה לידי ביטוי הן במגוון המסלולים והן ביכולת המיידית לניוד, ונזילות מלאה - הם אלה שהופכים את BEST INVEST לשובר שוויון, ולמוצר השקעות וחסכון מנצח בשוק ההון הישראלי".

לפרטים נוספים על פוליסת BEST INVEST הקליקו>>

*פרסום זה נועד למטרות שיווקיות בלבד, ואין בו משום יעוץ ו/או הצעה ו/או הזמנה לבצע השקעה או רכישה כלשהי ו/או משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.

**BEST INVEST מבית הכשרה חברה לביטוח בע"מ. פרסום זה נועד למטרות שיווקיות בלבד, ואין בו הבטחת תשואה ו/או התחייבות להשגת תשואות כלשהן, והוא אינו מהווה ייעוץ ו/או המלצה ו/או חוות דעת לרכישת הפוליסה ו/או הצטרפות למסלול ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ/שיווק כאמור בידי בעל רישיון עפ"י הדין, המתחשב בנתונים ובצרכים הפרטניים של כל אדם. החברה רשאית לשנות את מדיניות ההשקעות בהתאם לשיקול דעתה, בכפוף לפוליסת הביטוח ולהוראות הדין. בהתאם לתנאי פוליסת הביטוח וחריגיה, נהלי החברה והוראות הדין.