לאחר תהליך פיתוח: רשת נוי השדה משיקה מותג פרטי

רשת הבוטיק למכירת תוצרת חקלאית, שעד היום מכרה בעיקר מותגי פירות וירקות ישירות מהחקלאי, תציע מותג פרטי משלה • וגם: החנות החדשה של תמנון ברמלה • אירועים ומינויים

נוי הדס, מייסדת ומנכ''לית נוי השדה / צילום: חיים אפריא
נוי הדס, מייסדת ומנכ''לית נוי השדה / צילום: חיים אפריא

נוי השדה נכנסת למותג הפרטי: רשת הבוטיק למכירת תוצרת חקלאית, שעד היום מכרה בעיקר מותגי פירות וירקות ישירות מהחקלאי, תציע מותג פרטי משלה. ההשקעה במהלך עומדת על כ-750 אלף שקל, ותהליך הפיתוח ארך כשנתיים.

"היום ניתן למצוא את רוב המותגים בכל מקום. אנחנו רוצים להציע חדשנות, בהתבסס על הקשרים החקלאיים שיש לנו", מסבירה המייסדת, הבעלים והמנכ"לית, נוי הדס.

בשלב ראשון כולל המותג שמן זית, זיתים, תבלינים, תערובות ופיצוחים. לדברי הדס, המוצרים יהיו זולים יותר מחלק מהמתחרים. "אם את המותג הפרטי של רמי לוי יקנו בגלל המחיר, אותי יקנו לא רק בגלל המחיר, זה הבונוס.

"נתקלנו כבר בסיטואציות שחברות מוכרות היו מוכרות לנו תבלינים במחיר כל כך גבוה, שלא איפשר לנו להגיע לצרכן הסופי עם מחיר ריאלי, בעיקר בתבלינים סגורים, תחום שנמצא מתחת לרדאר. הספקים הידועים, שמובילים את הקטגוריה ושאתה לכאורה חייב אותם על המדף כדי להגיד שיש לך תבלינים איכותיים, מודיעים כל חודשיים-שלושה על העלאות מחיר בלי שהצרכנים שמים לב.

"אנחנו שוברים את זה. את המותג הפרטי שלי אני יכולה למכור זול משמעותית, להגיע לצרכן ולהתפרנס בכבוד, בלי שכל הרווח הולך למונופולים בתבלינים".

נוי השדה הוקמה על ידי הדס לפני 11 שנים, כשהייתה בת 21. כיום הרשת מונה 15 סניפים, ובחודשיים הקרובים ייפתחו שלושה נוספים בסביון, רמת אפעל ואור יהודה, בהשקעה של כמיליון שקל לסניף. הפדיון השנתי עומד על כ-200 מיליון , ומועדון הרשת מונה כ-100 אלף לקוחות.

שירה ספיר

אזור התעשייה

לאחר שסגרה את החנות בקניון עזריאלי רמלה, בעקבות החלטת הבעלים ברוך ריינר לעזוב את קניוני הקבוצה - תמנון פותחת סניף חדש בעיר בקניון רמלוד של קבוצת סלע נדל"ן, בהשקעה של 2 מיליון שקל. החנות החדשה משתרעת על שטח של כ-480 מ"ר, ומחליפה את החנות הקודמת במתחם הפתוח, שגודלה היה 120 מ"ר.

מייסד ומנכ''ל רשת תמנון, ברוך ריינר / צילום: יוסי כהן
 מייסד ומנכ''ל רשת תמנון, ברוך ריינר / צילום: יוסי כהן

בנוסף חונכת תמנון שתי חנויות חדשות שיפעלו במתכונת פופ אפ בקניון שרונים בהוד השרון (על שטח של כ-310 מ"ר) ובקניון ביאליק ברמת גן (על שטח של כ-250 מ"ר). הפורמט יאפשר לרשת לבחון את הכדאיות לפתיחת חנויות קבועות במיקומים אלה.

במטרה להתמודד עם התחרות מכיוון המותגים הגלובליים פריימרק ושיין, ברשת יוצאים במבצע מכירת שמלות ב-20 שקל ומבחר פריטים נוספים ב-10 שקלים. מדובר לא רק בחיסול מלאי מעונות קודמות, אחת הבעיות הכאובות בענף האופנה, אלא גם בפריטים מהעונה הנוכחית.

שירה ספיר

מצנח הזהב

סיון ידיד-ציון מונה למנכ"ל אבגול תעשיות, העוסקת בייצור בדים לא ארוגים. קודם לכן כיהן כסמנכ"ל הכספים של החברה.

סיון ידיד-ציון / צילום: ליה יפה
 סיון ידיד-ציון / צילום: ליה יפה

ששון הר סיני מונה לחברה הנהלה בחברת הייעוץ משיק, המתמחה בשרשראות אספקה ורכש. קודם לכן כיהן כמנכ"ל איטונג וקבוצת איסכור.

ששון הר סיני / צילום: ''משיק''
 ששון הר סיני / צילום: ''משיק''

אלדד פיילס מונה לסמנכ"ל מערכות מידע של פרטנר.

כרם נבו מונתה לסמנכ"לית צמיחה ברשות החדשנות. קודם לכן שימשה במגוון תפקידים ב-Wix.

כרם נבו / צילום: וויקס
 כרם נבו / צילום: וויקס

ליאור פרנקל, 49, מייסד ומנכ"ל חברת הסייבר ווטרפול סקיוריטי, מונה ליו"ר ועדת סחר חוץ בהתאחדות התעשיינים.

ליאור פרנקל / צילום: יוסי לזרוף
 ליאור פרנקל / צילום: יוסי לזרוף

פרופ' משה מיטלמן מונה ליו"ר האגודה למלחמה בסרטן.

חדשות טובות

קניון TLV הקים עמדת תרומה לציוד לבית הספר, אשר יועבר לילדי עמותת "לתת". בנוסף, ניתן יהיה לרכוש מוצרי חזרה לבית הספר (מחברות, קלמרים, בקבוקים, מארז כלי כתיבה ועוד) ב-15-20 שקל בחנות קיפלינג, ולמסור אותם בעמדת התרומה.