סבן אילבן | בלעדי

מנכ"ל סבן אילבן עזב לאחר שנה בתפקיד. זה המחליף שלו

סמנכ"ל התפעול של אלקטרה, שחר פרי, מונה למנכ"ל החברה במקומו של אבינועם בן מוחה, שהודיע על עזיבתו • סבן אילבן היא רשת חנויות הנוחות הגדולה בעולם, והסניף הראשון שלה בארץ נפתח בדיזנגוף סנטר בינואר האחרון, לאחר שאלקטרה קיבלה את הזיכיון להפעלתה בישראל לפני כשנה וחצי

שחר פרי, המנכ''ל החדש של סבן אילבן / צילום: יח''צ
שחר פרי, המנכ''ל החדש של סבן אילבן / צילום: יח''צ

שמונה חודשים אחרי שרשת חנויות הנוחות הבינלאומית סבן אילבן הושקה בישראל, חילופי תפקידים בצמרת ההנהלה: לגלובס נודע כי שחר פרי, סמנכ"ל התפעול ושרשרת האספקה של אלקטרה, מונה למנכ"ל סבן אילבן במקומו של אבינועם בן מוחה, שהודיע על עזיבתו לאחר שנה בתפקיד. יונתן מורגן מונה למנהל התפעול במקומו של דני סולטן, שסיים גם הוא את תפקידו.

קרפור מול שופרסל: מה מבטיחים מועדוני הלקוחות של שתי הרשתות
האם זה יהיה המרוויח הגדול מפתיחת הרכבת הקלה?

פרי מכהן כסמנכ"ל התפעול של אלקטרה בחמש השנים האחרונות. קודם לכן, כיהן כשנתיים כסמנכ"ל התפעול והלוגיסטיקה של חברת RALY, ובמשך שבע שנים עבד בחברת UPS בתפקידי ניהול.

הסניף הראשון של סבן אילבן נפתח בדיזנגוף סנטר בתל אביב בינואר האחרון, שנה אחרי שאלקטרה מוצרי צריכה קיבלה את הזיכיון להפעלת הרשת בישראל. ברבעון הראשון של השנה נפתחו שבעה סניפים, בעיקר באזור תל אביב ובהוד השרון, וביולי נפתח סניף נוסף של הרשת בפתח תקווה.

סבן אילבן היא רשת חנויות הנוחות הגדולה בעולם. החנות הראשונה נפתחה ב-1927 בדאלאס שבטקסס, וכיום מונה הרשת מעל 83 אלף חנויות ב-18 מדינות, כאשר ישראל היא המדינה ה-19 - והראשונה במזרח התיכון. מחזור המכירות השנתי שלה עומד על כ-130 מיליארד דולר.