בגלל קרע ביחסים: אופירה וברקו לא יחזרו לשדר

תוכנית הטלוויזיה הפופולרית ששודרה בקשת בימי שישי לקראת מהדורת "אולפן שישי" יורדת סופית מהאוויר • הסיבה לכך היא קרע ביחסים בין שני המגישים שהוביל לסיום הזוגיות המקצועית ארוכת-השנים, שהתבססה על תוכנית הספורט המשותפת שלהם ברדיו

צילום מסך מתוך התוכנית של קשת12 ''אופירה וברקו''
צילום מסך מתוך התוכנית של קשת12 ''אופירה וברקו''

תוכנית הטלוויזיה "אופירה וברקו", ששודרה בקשת והייתה אחת הפופולריות והמדוברות טרום המלחמה, יורדת מהאוויר. זאת לאחר שבין שני המגישים, אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג, נוצר קרע ביחסים והשניים החליטו לסיים את הזוגיות המקצועית ארוכת-השנים, שהתבססה בתוכנית הספורט המשותפת שלהם ברדיו תל אביב. 

מהם הסרטים והסדרות הנצפים ביותר בישראל בשנה החולפת?
מיזם התקשורת "רלוונט" של ניר צוק הושק בזמן המלחמה, וכבר מבטל תוכניות 

"אופירה וברקו" עלתה לאוויר לפני כשש שנים, בנובמבר 2017, ושודרה בימי שישי לפני מהדורת "אולפן שישי". תוך זמן קצר משבצת השידור של 18:00-20:00, שנחשבה עד אז לבעייתית מבחינת רייטינג, הפכה בזכות השניים לאחת המדוברות ולספקית כותרות חדשותיות. לצד ההצלחה, נרשמה גם ביקורת על סגנונם של המנחים. 

בספטמבר האחרון יצאה התוכנית לפגרת חגים, ולאחר מכן לא חזרה לאוויר בשל פרוץ מלחמת חרבות ברזל. לפי קשת, לשניים הוצע לחזור עם תוכנית מותאמת למצב בערב שבת, אך ברקוביץ' סירב. אסייג עלתה לשידור עם מגישים מתחלפים - אך לא במשבצת השידור הקבועה של השניים, אלא במהדורות לילה.

מאופירה אסייג נמסר בתגובה: "מאז ה-7.10 כל החיים שלנו השתנו, המדינה השתנתה וגם אנחנו. כולי תקווה שהמלחמה הארורה הזאת תסתיים, שהחיילים יחזרו הביתה והחטופים יחזרו הביתה ונוכל כולנו לחזור לשגרה שפויה יותר. כל השאר פחות חשוב כרגע".

בקשת אישרו כי אייל ברקוביץ' ביקש לסיים את החוזה, ומסרו בתגובה: "נפרדנו כידידים, ברקו ימשיך להיות רצוי ומוזמן לקחת חלק בתכניות הערוץ".

תגובתו של אייל ברקוביץ' לא התקבלה.