אחרי סיום הקשר עם אופירה אסייג ועזיבת קשת: אייל ברקוביץ' מצטרף לרשת 13

לפי הודעת רשת, ברקוביץ' יצטרף לערוץ 13 ויגבש עם צוות הפיתוח רעיונות לתוכנית חדשה • המעבר של ברקוביץ' לרשת מגיע על רקע הפיצוץ ביחסים עם אופירה אסייג, המגישה שלצדו בטלוויזיה מאז 2017

אייל ברקוביץ' / צילום: חיים ורסנו
אייל ברקוביץ' / צילום: חיים ורסנו

כדורגלן העבר ואיש התקשרות אייל ברקוביץ' מצטרף לערוץ רשת 13, זאת ברקע הדיווחים על סיום ההתקשרות עם ערוץ קשת 12 בשבוע שעבר. ברקוביץ' צפוי לגבש עם צוות הפיתוח של הערוץ רעיונות לתוכנית חדשה.

בגלל קרע ביחסים: אופירה וברקו לא יחזרו לשדר

המעבר של ברקוביץ' לרשת מגיע על רקע הפיצוץ ביחסים עם אופירה אסייג, המגישה שלצדו בטלוויזיה מאז 2017. השניים הגישו מעל 15 שנה את תוכנית הספורט של רדיו תל אביב בשיתוף ONE, וכך נולד שיתוף-הפעולה הטלוויזיוני של "אופירה וברקו" בקשת 12. התוכנית של השניים רשמה נתוני רייטינג נאים במשבצת שידור שהייתה ידועה בחולשתה - והצליחה לייצר כותרות חדשותיות ועניין רב.

בספטמבר האחרון יצאה התוכנית של אסייג וברקוביץ' לפגרת חגים, ולאחר מכן לא חזרה לאוויר בשל פרוץ מלחמת "חרבות ברזל". לפי קשת, לשניים הוצע לחזור עם תוכנית מותאמת למצב בערב שבת, אך ברקוביץ' סירב. אסייג עלתה לשידור עם מגישים מתחלפים - אך לא במשבצת השידור הקבועה של השניים, אלא במהדורות לילה באמצע השבוע. בימים האחרונים פורסם כי ברקוביץ' דיבר עם מקורביו על מעבר לערוץ המתחרה, וכעת נודע על המהלך באופן רשמי.

ברשת מצביעים על גיוס הטאלנט הזה כמערך של גיוסים נוספים שגובשו בערוץ, כמו השקת תוכנית האירוח החדשה של גורי אלפי ,"מה שאפשר", לצד תוכניות האירוח של שלום אסייג, גיא זוארץ ולירון ויצמן וכן תם אהרון ויעל פוליאקוב. במקביל, לאחרונה עלתה למסך גם התוכנית "אוטו אוכל - צו 8", שבה אסף גרניט ורותי רוסו פוגשים מפונים, מתנדבים וחיילים, ומבשלים להם ארוחה בשטח.