מותג הרכב הסיני החדש שיגיע בקרוב לישראל

חברת מטרו מוטו הודיעה כי קיבלה את זיכיון היבוא לישראל של כללי מותגי הרכב החשמלי של קבוצת דונגפנג • בין היתר תייבא החברה את מותג רכבי הפרימיום החשמלי EPI, אשר מיועד להתחרות בטסלה, וכן את מותג כלי הרכב הקומפקטיים החשמליים של הקבוצה

החשמלית הקומפקטית של דונגפנג תגיע לאירופה ולישראל בקיץ / צילום: יח''צ
החשמלית הקומפקטית של דונגפנג תגיע לאירופה ולישראל בקיץ / צילום: יח''צ

חברת מטרו מוטור, אחת המובילות בתחום הרכב הדו־גלגלי ויבואנית מותג הפרימיום החשמלי VOYAH של קבוצת דונגפנג בישראל, הודיעה היום (א') כי קיבלה את זיכיון היבוא לישראל של כלל מותגי הרכב החשמלי של הקבוצה הסינית.

רכב שטח וחשמלית קומפקטית: 5 דגמים סינים שצפויים לנחות בישראל
מבחן דרכים | מסך ענקי ומחיר תחרותי: האלטרנטיבה האטרקטיבית לטסלה 3
שאלות ותשובות | גנבי הרכב מתמקדים בדגם חדש, ואלה בשורות מדאיגות

בין השאר, תייבא החברה בחודשים הבאים את רכבי הכביש שטח החשמליים המקצועיים של המותג M-Hero; את מותג כלי הרכב הקומפקטיים החשמליים NAMMI, שייקרא באירופה Dongfeng Box; ואת מותג רכבי הפרימיום החשמלי EPI, שמיועד להתחרות בטסלה. בעתיד, ייתכן שתייבא החברה גם דגמים נוספים. נמסר כי כלי הרכב ישווקו עם תקינה אירופית מלאה, כאשר דגמים ראשונים למבחן של המותגים השונים ינחתו בישראל במהלך השנה. מטרו מוטור, שכיום מייבאת את מותגי הרכב Voyah ו-Leap Motor צפויה להקים חטיבת רכב עצמאית עם אולמות תצוגה נפרדים בפריסה ארצית. יצוין כי לקרסו מוטורס  יש החזקה של 30% במטרו.

במועד החתימה על הזיכיון, אמר מא ליי, מנכ"ל היצוא והיבוא העולמי של דונגפנג, כי "לדונגפנג אסטרטגיה ארוכת־טווח עבור השוק הישראלי. לשם כך, דונגפנג זקוקה לשותף יצירתי ומשמעותי כמו מטרו על־מנת להצליח, ואנו שמחים על הרחבת שיתוף הפעולה. מטרו כבר הוכיחה כי היא שותף לדרך, ומערכת היחסים הקרובה שנבנתה בין החברות תייצר עבור שתיהן את ההצלחה אליה אנו מכוונים".

יצוין כי מותג הרכב החשמלי Forthing של הקבוצה הסינית כבר מיובא לישראל על ידי UMI, ואילו המשאיות הקלות של דונגפנג מיובאות על־ידי טלקאר.