גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

נקבע מותו של הפצוע בפיגוע בצומת בית קמה

רנ"ג אורי מויל, בן 51 מדימונה, מת מפצעיו לאחר שנפצע בפיגוע בצומת בית קמה ● דיווחים ברצועה: ארבעה הרוגים בתקיפת רכב במרכז העיר עזה ● צה"ל תקף מבנים צבאיים של חיזבאללה במרחבים א-נקורה ויארון, וגם תשתיות טרור של הארגון במרחב כונין • בגלל המצב הביטחוני - צה"ל ביטל הילולה המונית בשבוע הבא במירון • עדכונים בולטים

זירת פיגוע הדקירה בתחנת הדלק בצומת בית קמה / צילום: דוברות מד''א
זירת פיגוע הדקירה בתחנת הדלק בצומת בית קמה / צילום: דוברות מד''א

עדכונים שוטפים

21:35 - הותר לפרסום: רנ"ג אורי מויל, בן 51, מדימונה, מנהל עבודה במחלקת טכנולוגיה ואחזקה בבא"ח נח"ל, מת מפצעיו לאחר שנפצע מוקדם יותר היום בפיגוע בצומת בית קמה.

20:55 - מפגינים למען שחרור חטופים חוסמים את נתיבי איילון בתל אביב

משפחות החטופים מול שער שאול, הקריה, תל אביב / צילום: יעל גדות

18:10 - נתניהו לנציגי משפחות החטופים: רואים בפעם הראשונה לחץ של קטאר על חמאס

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו נפגשו עם נציגי משפחות החטופים, ואישר בפניהם כי יש שינוי בלחץ שמפעילה קטאר על חמאס. "בעקבות לחץ שלנו, של הממשלה, וגם בעזרה שלכם - אנחנו רואים בפעם הראשונה לחץ של קטאר על חמאס", אמר נתניהו. "אני שואף לזה ודוחף לזה כבר הרבה זמן. כל נסיעה והופעה שלכם בחו"ל, באו"ם, בוושינגטון, ובבירות השונות משפיעה. הלחץ על קטאר מתחיל לעבוד. קטאר התחילו להגיד להם: 'אנחנו נסלק אתכם', 'אנחנו נמנע מכם כסף'. זה שינוי, זה דבר חיובי", הוסיף.

"אנחנו מחויבים להחזיר את כולם. גם אם אנחנו הולכים למערכת רבת שלבים זה כולל את כולם, גם את החללים וגם את החטופים והחטופות", הוסיף ראש הממשלה במהלך הפגישה שהתקיימה בקריה בתל אביב. "הייתי שמח אם הייתי יכול להיות לכם היום איש בשורה. עד לרגע זה לא באה תשובה אמיתית של חמאס. הם עדיין מחזיקים בדרישות בלתי מקובלות". הוא הוסיף כי "אם מישהו אמר לכם שאני לא רוצה עסקה, ומנסים שלא לעשות את זה - זה קשקוש".

18:00 - תיעוד דרמטי מח'אן יונס: מחבלים התבצרו בבניין, הלוחמים פרצו וחיסלו אותם

לוחמי יחידת מגלן נתקלו במסגרת פעילותם בשכונת "חמד" שבח'אן יונס בחוליית מחבלים חמושה שהתבצרה בדירה בקומה החמישית בבניין רב קומות. הלוחמים פרצו לבניין מהקומה הרביעית והשיבו באש לעבר המחבלים - וגם הכווינו לעברם כוחות מהאוויר שהפציצו את המבנה וחיסלו אותם.

לוחמי הקומנדו נלחמים בשבוע האחרון באזור שכונת "חמד", שנבנתה במימון קטארי באזור ח'אן יונס. במסגרת פעילותם, הם פושטים על בניינים רבי קומות, מאתרים אמצעי לחימה, עוצרים חשודים ולעיתים גם נתקלים במחבלים חמושים - מטווח קרוב.

לקריאת הכתבה המלאה

17:48 - צה"ל תקף מבנים צבאיים של חיזבאללה במרחב א-נקורה ויארון

מטוסי קרב תקפו מבנים צבאיים של חיזבאללה במרחב א-נקורה. כמו כן, צה"ל תקף בארטילריה במרחב ואדי חמול להסרת איום. תשתית טרור נוספת של ארגון הטרור הותקפה במרחב הכפר יארון. בשעות האחרונות זוהו שלושה שיגורים משטח לבנון לשטח ישראל במרחב מלכיה.

17:28 - בעזה מדווחים: ארבעה הרוגים בתקיפת רכב בשכונת שיח' רדואן

כלי התקשורת ברצועת עזה דיווחו על תקיפה של רכב בשכונת שי'ח רדואן במרכז העיר עזה. לפי הדיווחים, בפיצוץ נהרגו ארבעה בני אדם. זהותם לא ידועה בשלב זה.

16:40 - פעם נוספת: ארה"ב הטילה סנקציות על מתנחלים

ארה"ב הטילה היום (חמישי) סנקציות נוספות על שלושה מתנחלים אזרחי ישראל ו-2 מאחזים ביהודה ושומרון - כך עולה מאתר משרד האוצר האמריקני.

בחודש שעבר הטיל ממשל ביידן סנקציות נגד ארבעה ישראלים , עינן טנג'יל, דוד חי חסדאי, שלום זיכרמן וינון לוי שהיו מעורבים בפעולות נגד פלסטינים. נשיא ארה"ב ג'ו ביידן חתם על הצו נגד אנשים ש"פועלים נגד היציבות והביטחון", נכתב בהודעת הממשל. 

לקריאת הכתבה המלאה

15:38 - צבא ארה"ב: הצנחנו 13,900 מנות מזון לצפון הרצועה

צבא ארצות הברית הודיע שהצניח סיוע הומניטרי לצפון רצועת עזה יחד עם צבא ירדן. בהודעה נמסר שהוטלו מן האוויר 13,900 מנות מזון.

15:15 - הרצוג בצפון: "יש פה תחושה עמוקה של התעלמות, של הזנחה"

נשיא המדינה יצחק הרצוג, ביקר במועצה האזורית גליל עליון, והגיע גם לקיבוץ כפר בלום, שם נשמעה אזעקה ויורטו מספר רקטות, דקות ספורות לפני הגעתו. הנשיא נפגש עם ילדים מבית הספר בקיבוץ, ששיתפו אותו בחוויותיהם ובתחושותיהם בתקופה האחרונה. בשיח פתוח שקיים הנשיא עם התושבים, הוא ביקר את התנהלות הממשלה באשר לתושבי הצפון. "יש פה תחושה עמוקה של התעלמות, של הזנחה, אנשים לא מקשיבים ולא שומעים שם למעלה את הכאבים העצומים שיש פה למטה", אמר הנשיא.

בהמשך, ביקר הנשיא את תושבי קיבוץ גדות ותושבי מנרה המתארחים בקיבוץ. בתום סיורו, נשיא המדינה ביקר במלון מגדלה, שם נמצאים מפוני קהילת קיבוץ יראון ומפוני קהילת קיבוץ יפתח. הנשיא שוחח עם התושבים שהשמיעו תסכול עמוק במגוון רחב של סוגיות: דמי אבטלה, סיוע לעסקים קטנים ובכלל מהצרכים העולים בעת הנוכחית. "אני חושב שהמדינה בעקבות מעבר התקציב אתמול יכולה עכשיו לשחרר תקציבים, משאבים, לשקול הקמת מנהלת תקומה אמיתית כאן לצפון", הוסיף הרצוג.

15:03 - נתניהו: "ניכנס לרפיח ונשלים את חיסול יתר גדודי החמאס"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר במחנה עופר ונפגש עם מפקדי ולוחמי יחידת ניצן 636. במהלך ביקורו, אמר נתניהו ללוחמים ולתצפיתניות כי "בשעה שאתם וצה"ל נערכים להמשך הלחימה, יש לחצים בין-לאומיים למנוע מאיתנו מלהיכנס לרפיח ולהשלים את המלאכה. אני הודף את הלחצים האלה, ואנחנו ניכנס לרפיח, נשלים את חיסול יתר גדודי החמאס".

ראש הממשלה קיבל סקירה ממפקד היחידה על עשיית הגדוד הגדול בצה"ל, בפן לוחמי האיסוף הקרבי ובפן עבודת התצפיתניות. "אתם בעצם העיניים של הכוח הלוחם, וזה נותן יתרון עצום", אמר נתניהו.

14:10 - פיגוע דקירה בצומת קמה, גבר נפצע באורח אנוש

 גבר כבן 50 נפצע באורח אנוש היום (חמישי) בפיגוע דקירה בצומת בית קמה שמצפון לרהט, סמוך לכביש 6. צוותי מד"א ביצעו בו פעולות החייאה, תוך כדי פינויו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. דובר מד"א זכי הלר אמר במשדר חדשות 12: "ברגעים אלה נלחמים על חייו". 

המחבל הוא פאדי אבו אלטייף, בן 22 מרהט, תושב עזה לשעבר. הוא אזרח ישראלי, משנת 2019 מתגורר בישראל. אמו במוצאה מרהט, ואביו מרצועת עזה. הוא הגיע לזירה רכוב על קורקינט, נכנס לסניף ארומה, זיהה את הגבר - ודקר אותו בכל חלקי גופו. כעת, המשטרה צרה על ביתו של המחבל כדי לנסות לאתר סימנים מקדימים וכדי לחקור את בני משפחתו.

לקריאת הכתבה המלאה

10:12 - צבע אדום בכפר בלום

התראת צבע אדום הופעלה בכפר בלום שבאצבע הגליל, בעקבות מטרה חשודה שהגיעה מלבנון - ויורטה.

10:05 - מחשש לאירוע ביטחוני: צה"ל הורה על ביטול הילולה המונית בשבוע הבא במירון

בהתאם להערכת המצב בצה"ל ובתיאום עם שאר הגופים הרלוונטיים, הוחלט על ביטול אירוע הילולת יום פטירת משה רבינו בהר מירון. האירוע אמור היה להתקיים בימים ראשון ושני בהשתתפות כ-30 אלף איש. זאת, מחשש לאירוע ביטחוני.

7:35 - עם תמונות ענק של החטופות - מול מאות רכבים: מפגינות חסמו את איילון דרום באזור מחלף השלום

פעילות מחאת הנשים ניצלו את השעות העמוסות ביותר בדרכים - ושיבשו את התנועה בכביש 20. כוחות משטרה שהוזעקו למקום הצליחו לפתוח את הציר, איילון דרום נפתח לתנועה אחרי כחצי שעה. המפגינות זעמו: "כשמקבלי ההחלטות מורחים את סגירת העסקה, אנחנו לא מוכנות להירגע".

מפגינות חוסמות את האיילון באזור מחלף השלום / צילום: דנור אהרון

04:50 - פיקוד המרכז של צבא ארה"ב: החות'ים ירו טיל בליסטי שהחמיץ את מטרתו - לא נגרם נזק; הושמדו 4 כטב"מים וטיל נוסף שהיוו איום מיידי

סנטקום פרסם בהצהרה בטוויטר כי החות'ים ירו טיל בליסטי נגד ספינות לתוך מפרץ עדן מאזורים שבשליטתם בתימן. הטיל לא פגע באף כלי שיט ולא דווח על נזק או נפגעים. עוד נמסר כי צבא ארה"ב השמיד בהצלחה 4 כטב"מים וטיל קרקע-אוויר אחד באותם אזורים בתימן. לדברי סנטקום, הכטב"מים והטיל היוו איום מיידי על ספינות סחר וספינות חיל הים האמריקני באזור.

03:15 - דיווחים פלסטיניים: צה"ל עצר בכיר פת"ח באבו דיס

הפלסטינים מדווחים כי כוחות צה"ל עצרו שני גברים בעיירה שממזרח לירושלים, כשאחד מהם הוא מוחמד רביע, דובר תנועת הפת"ח בירושלים. במקביל, ישנם דיווחים כי צה"ל פועל בשעה זו ברחבי יהודה ושומרון - בין היתר באזורי קלקיליה, חברון, שכם ובית לחם.

22:45 - צה"ל תקף יעדי חיזבאללה בלבנון

צה"ל הודיע שתקף מטרות של חיזבאללה בשטח לבנון. "מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר מבנים צבאיים ששימשו את ארגון הטרור במרחבים מיס אל-ג'בל ועיתא א-שעב שבדרום לבנון", נמסר מצה"ל. בנוסף, הצבא תקף במהלך היום בירי ארטילרי במרחב וואדי חמול שבדרום לבנון.

22:40 - בלינקן על המגעים: "יש על השולחן הצעה חזקה"

שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן התייחס למגעים עם חמאס, על רקע ההמתנה של כל הצדדים לתשובה של ארגון הטרור: "יש על השולחן הצעה חזקה, השאלה אם חמאס יסכים לה. אנחנו מסתכלים על ממשלת ישראל בכל הנוגע להגנה על אזרחים בעזה והבאת הסיוע הנדרש למי שזקוקים לו".

21:50 - דיווח: ארה"ב דנה עם איראן וביקשה ממנה להפסיק את התקפות החות'ים בים האדום

ארה"ב ניהלה שיחות חשאיות עם איראן כדי לשכנע אותה לסיים את ההתקפות של החות'ים על ספינות בים סוף, כך דווח ב"פיינשל טיימס". השיחה התקיימה בינואר האחרון בעומאן, בין יועץ הבית הלבן למזרח תיכון ברט מקגורק וסגן שר החוץ האיראני.

השיחות לא נוהלו באופן ישיר, לפי גורמים ששוחחו עם העיתון. בדיווח לא הוסיפו פרטים על תוכן השיחות, אך ציינו שהם עסקו גם בנושא הגרעין האיראני.

21:00 - חוסל מפקד במחלקת המבצעים של חמאס ברפיח

צה"ל הודיע כי כלי טיס חיסל באופן ממוקד את מחמד אבו חסנה, מחבל חמאס במחלקת המבצעים של מרחב רפיח. התקיפה בוצעה בעקבות מידע מודיעיני מדויק של אמ"ן ושב"כ. חסנה תכלל פעילות נרחבת של יחידות חמאס השונות, היה בקשר עם פעילי השטח של חמאס והפעיל אותם.

חסנה היה אחראי על חמ"ל מודיעיני שתכליתו לתת דיווחים על כוחות צה"ל לקראת תקיפות נגדם. הוא מוכר כפעיל במערך הסיוע הקרבי של הזרוע הצבאית בחמאס, היה מעורב בהשתלטות על ציוד הסיוע ההומניטארי ובחלוקתו לפעילי חמאס. בצה"ל ובשב"כ מסרו: "סיכולו הממוקד פוגע משמעותית בתפקוד של יחידות שונות של חמאס ברפיח". במהלך היום חוסל גם יו"ר ועדת החירום של חמאס בעיר.

פורסם לראשונה ב-N12

עוד כתבות

פט גלסינגר, מנכ''ל אינטל / צילום: ap, Seth Wenig

אינטל פיספסה את התחזיות, פרסמה תחזית קודרת והמניה צוללת

הרווח המתואם היה 18 סנט למניה לעומת צפי לרווח של 14 סנט ● חטיבת היצור הכניסה רק 4.4 מיליארד דולר וירדה בכ-10% ברבעון הראשון ביחס לרבעון המקביל אשתקד ● המניה יורדת ב-9% במסחר המאוחר, אובדן של 13.5 מיליארד דולר בערב אחד

נשיא ארה''ב, ג'ו ביידן / צילום: Associated Press, Jacquelyn Martin

דיווח: הנשיא ביידן ישקול להגביל מכירת נשק לישראל אם יתקיים מבצע "גדול" ברפיח

היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב: "יש מומנטום חדש בשיחות המו"מ" • צה"ל תקף מטרות חיזבאללה בדרום לבנון • מחבלים שנערכו לבצע ירי לעבר כוחותינו במרכז הרצועה חוסלו מהאוויר; מטוסי קרב תקפו אתר שממנו שוגרו רקטות לעבר אשדוד במהלך המלחמה • שני מחבלים ירו לעבר מוצב צה"ל בשומרון - וחוסלו במארב ● עדכונים שוטפים

יונדאי i20 מודל 2024 / צילום: יח''צ

החל מ-120 אלף שקל: מכונית קטנה עם תמורה טובה

ה–i20 החדשה היא מכונית זריזה, מרווחת יחסית לקטגוריה וחסכונית. יש נוחות ממנה, אבל בעידן שבו אפילו משפחתיות "עממיות" כבר נושקות ל-170 אלף שקל, ה-i20 היא בחירה הגיונית לבעלי תקציב מוגבל

הדולר מתחזק בחדות מול השקל

הדולר בשיא של חמישה חודשים אל מול השקל. מהן הסיבות?

השקל נחלש בחדות הן מול הדולר והן מול האירו ● הכלכלנים הבכירים מסבירים כי מעבר למתיחות הגיאופוליטית מול איראן ולצד ההסלמה בצפון, גם גורמים בינלאומיים תורמים להיחלשות המטבע המקומי

וול סטריט / צילום: Shutterstock

וול סטריט ננעלה בירידות; מטא צללה ב-10%, אנבידיה עלתה ב-4%

נאסד"ק ירד בכ-1% ● הערב יפרסמו אלפאבית, מיקרוסופט ואינטל את דוחות הרבעון הראשון, מה צפוי? ● מיזוג ענק בשוק כריית הנחושת ● מניות השבבים עולות ● IBM ירדה ב-9%, רוכשת את האשי קורפ ● המניה המועדפת על ביל אקמן זינקה לאחר הדוחות ● הצמיחה בארה"ב ירדה במפתיע, מחר יתפרסם מדד מחירי ההוצאה הפרטית, מדד האינפלציה המועדף על ידי הפררל ריזרב

הפרויקט במתחם כנרית. האכלוס רחוק / הדמיה: מתוך אתר החברה

הסיפור הלא ייאמן על 40 דירות יוקרה במגדל בתל אביב שעומדות ריקות

40 דירות חדשות ונוצצות ממתינות לאכלוס באחד המגדלים היוקרתיים של תל אביב, אבל צפויות להישאר ריקות עוד תקופה ארוכה ● ההתעקשות על דיור בר השגה במתחם תקעה את המדינה עם עשרות דירות שמי בכלל יכול להרשות לעצמו

"מדינה קטנה, הגנה אדירה": בעולם עדיין מתפעלים מישראל

גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה • והפעם: נשיא סוריה בשאר אסד מנסה לשדר עסקים כרגיל, איראן ממשיכה לפתח את תוכנית הגרעין, בכירה בריטית קוראת לממלכה ללמוד מירושלים כיצד מפתחים מערך הגנה ראוי, ואונר"א שחלק מאנשיה התגלו כטרוריסטים באה בטענות לישראל ● כותרות העיתונים בעולם

מארק צוקרברג / אילוסטרציה: גלובס

הסיבות לצניחה של מניית מטא למרות תוצאות חזקות, והחשש מאפקט דומינו שיגיע עד לגוגל

מטא אכזבה בגדול את המשקיעים עם תחזית פושרת לרבעון הבא, למרות שהכתה את התחזיות בשורת הרווח וההכנסות ● אוראל לוי, מור קרנות נאמנות: "השוק חושש שטרנד ה-AI לא מצליח לייצר הכנסות" ● וגם: למה אחרי פרסום הדוח של מטא צנחה מניית אלפאבית במסחר המאוחר ומי עוד צפוי להיפגע מאפקט הדומינו?

ריי דליו / צילום: Reuters, Thomas Mukoya

המשקיעים בקרן הגידור המפורסמת לא מרוצים ודורשים את הכסף

משקיעים בקרן של ריי דליו טוענים שהם מתוסכלים מהתשואות בשנים האחרונות ● רבים מהמשקיעים המוסדיים שהשקיעו סכומי כסף גדולים מושכים את כספם ● "יש לנו אכזבה לאורך תקופה ארוכה", מספרת אחת מהמשקיעות בקרן

נועם זילברשטיין, מנכ''ל HP Indigo / צילום: רמי זרנגר

מהמפעל של טנק מרכבה לניהול אלפי עובדים ברחבי העולם

כשהציעו לנועם זילברשטיין להצטרף לחברת הדפוס הדיגיטלי HP אינדיגו הוא לא ממש התלהב ● אך ביקור אחד במפעלי החברה שינה את הכל: "ידעתי שיש פה הזדמנות אדירה למהפכה שעוד לא קרתה"

אסדת הקידוח איתקה. בעיגול: יצחק תשובה / צילום: אתר החברה, שלומי יוסף

האם העסקה הזו תשנה את מומנטום המניה של יצחק תשובה?

החברה הבת של קבוצת דלק סיכמה על רכישת פעילות נפט וגז בים הצפוני, לפי שווי של קרוב למיליארד דולר, בדרך של מיזוג ● איתקה צופה כי בעקבות הרכישה תחלק דיבידנדים שמנים לבעלי המניות שלה בשנתיים הקרובות ● אז למה מניית החברה נופלת בבורסת לונדון?

צילומים: שלומי יוסף, עמית שאבי (ידיעות אחרונות), עיבוד: גלובס

2,800 שקל לשעה, תיקים מתוקשרים ותיבת פנדורה: החיים החדשים של השופט שבמחלוקת

הדיל שהוביל למינויו לנשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב שב לאחרונה לרדוף את השופט בדימוס איתן אורנשטיין ● גלובס צולל לנבכי הקריירה החדשה שאימץ לעצמו כבורר–על, לחמ"ל שהקים כדי להתמודד עם ההקלטות המביכות ולשאלה המרחפת מעל לכל - איך תשפיע הפרשה על עתידו המקצועי?

ישראל לשם וקרן כהן חזון / צילום: רמי זרנגר

"לידה אני תלמיד בכיתה א": עורך הדין הבכיר והיזמת המצליחה חושפים את השותפות

20 שנה שישראל (רלי) לשם וקרן כהן חזון הולכים יחד, וחברת תורפז תעשיות שהקימו, שמפתחת ומייצרת תמציות טעם וריח, כבר שווה 1.7 מיליארד שקל וחולשת על 17 חברות ● הוא בעל אחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים בארץ אבל מרגיש לידה "כמו בכיתה א'" ● היא תעשיינית בנשמה אבל זוקפת לו הרבה מההצלחה ● זה ראיון זוגי ראשון

פרופ' אוריאל אבולוף / צילום: יוסי זמיר

די לפוליטיקה של פחדים: המומחה שמסביר איך ניתן להתמודד עם השסעים בחברה הישראלית

פרופ' אוריאל אבולוף, מומחה לפוליטיקה של הפחד, משוכנע שהחברה הישראלית מונעת מחשש תמידי לגורלה - מה שתורם לשסע הפנימי בה גם היום ● "ברגע שמתעורר הפחד, אנו מתקשים לחשוב ולהושיט יד לאנשים אחרים מחוץ למעגל" ● בראיון לגלובס הוא מסביר איך ניתן לשנות זאת ומה המפתח להשבת האמון בינינו

מאהל המחאה הפרו פלסטיני באוניברסיטת קולומביה (עיבוד: טלי בוגדנובסקי) / צילום: ap, Ted Shaffrey

המוחים הפרו-פלסטיניים עוטים מסכות קורונה כדי להיות חופשיים לבעוט

הלוק החדש של המפגינים מאפשר להם לחרוג מהשורות ● צה"ל נדרש לענות על שאלות קשות ● והאמריקאים מודאגים מהכוח של טיקטוק ● זרקור על כמה עניינים שעל הפרק

מאיר בן שבת, ראש המל''ל לשעבר / צילום: מאיר אליפור

המומחה שמסביר: זה מה שתנסה ישראל לעשות ברפיח

מאיר בן שבת, שכיהן בעבר כראש המל"ל, מתאר בשיחה עם גלובס את מטרות הפעולה הצבאית הצפויה ברפיח, ומסביר כי גם אחריה, תידרש עבודה רבה כדי להביא למציאות אחרת ברצועת עזה ● לגבי המשא ומתן לעסקת החטופים, הוא מודה: "הלחץ על חמאס לא היה בעוצמה שדחקה בו להתפשר על דרישותיו ההזויות"

וול סטריט / צילום: Shutterstock

שבוע המסחר הטוב מנובמבר: נאסד"ק קפץ ב-2%

מניית גוגל זינקה בכ-10%● אינטל איבדה כ-9% ● מדד ניקיי הוסיף 0.8%, מדד שנחאי התחזק ב-1.2%, מדד שנזן עלה ב-2.2% וקוספי הוסיף 1% ● נעילות ירוקות גם בבורסות אירופה ● ה-PCE - מדד האינפלציה המרכזי של הפד - עלה ב-2.8% בחודש מרץ, גבוה מהצפוי

עסקאות השבוע / עיבוד: טלי בוגדנובסקי

בכמה נמכרה דירה לפינוי בינוי ברמת גן?

דירה בת שישה חדרים בבניין ישן משנות ה־60, המתפרשת על פני שטח של 158 מ"ר ובעלת שני מפלסים, נמכרה תמורת 2.9 מיליון שקל ● המתווך בעסקה: "לנכס יש פוטנציאל השבחה גדול"

מנכ''ל מקורות עמית לנג ומנכ''ל איגודן דודו מחלב / צילום: מקורות

מקורות ואיגודן יקימו מרכז מחקר וחדשנות לאומי לתחומי המים

המרכז יוקם בחממה הטכנולוגית של איגודן שתוקם באזור ראשון לציון על פני שטח של כ-2 דונם ותכלול מעבדות, חדרי הדרכה וחממת מחקר לחוקרים מהאקדמיה ומהשוק הפרטי

מתחם אינטל בחיפה / צילום: Shutterstock

"רבעון שהוא תחתית עבורנו": למה אינטל אכזבה כל כך את המשקיעים

בשיחת המשקיעים כינה מנכ"ל החברה, פט גלסינגר, את הרבעון הראשון כ"רבעון שהוא התחתית עבורנו" ● אינטל לא יכולה לערוב לכך שהרבעון הבא ייראה טוב יותר - ההכנסות אף עלולות להיות נמוכות יותר מאלה של הרבעון הנוכחי ● גם בתחום הייצור נראה שהדרך של אינטל עוד ארוכה