גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

הותר לפרסום: ארבעה לוחמים נפלו בקרבות ברצועת עזה, ארבעה נוספים נפצעו קשה

באותו אירוע שבו נפלו הלוחמים, נפצעו קשה קצין ולוחם. בדרום הרצועה נפצעו קשה שני לוחמים נוספים • בקבינט המלחמה והקבינט המורחב אישרו פה אחד: צה"ל יעמיק את הפעולה ברפיח • אזעקות הופעלו בבאר שבע ובגליל • זוהתה נפילה בבאר שבע, נזק נגרם לבית • עדכונים בולטים

לוחמי צה''ל ברצועת עזה, השבוע
לוחמי צה''ל ברצועת עזה, השבוע

עדכונים שוטפים

23:10 - צה"ל: הושמדו אתרי השיגור שמהם בוצע הירי לבאר שבע

לוחמי צוות הקרב של חטיבה 401 סגרו מעגל והשמידו באמצעות כלי טיס שני אתרי שיגור ברפיח, מהם בוצע ירי מוקדם יותר הערב למרחב העיר באר שבע. לפי דובר צה"ל, בתום השמדת האתרים זוהו פיצוצי משנה שהעידו על הימצאות אמצעי לחימה נוספים באתרים.

 21:35 - הבית הלבן על הפעולה ברפיח: "עוקבים אחר הפעולה ברפיח בדאגה, ניתן לצמצם את הפערים במו"מ לעסקה" 

דובר הבית הלבן לענייני ביטחון לאומי, ג'ון קירבי, אמר כי ארה"ב "עוקבת בדאגה" אחרי המבצע ברפיח וכי היא דורשת את פתיחתו של מעבר רפיח באופן מיידי.

21:00 - שרפה משתוללת ליד קריית שמונה, אחרי הירי מלבנון

שרפה פרצה בשטח פתוח סמוך לקריית שמונה, לאחר המטח ששוגר לעיר בידי חיזבאללה. כוחות כיבוי נמצאים במקום, עוד לא הושגה שליטה.

 20:43 - דרום אפריקה לבית הדין בהאג: הוציאו צווי מניעה חדשים נגד ישראל בעקבות הפעולה ברפיח 

19:53 - צה"ל מאשר: נפילה בבאר שבע

בהמשך להתרעה שהופעלה לפני זמן קצר במרחב באר שבע, זוהו 9 שיגורים שנורו מאזור רפיח ונפלו בשטח פתוח. כמו כן, בשעה האחרונה זוהו 5 שיגורים נוספים שנורו ממרכז רצועת עזה למרחב העיר באר שבע. זוהתה נפילה במרחב, פרטי האירוע בבדיקה.

19:23 - הבית שנפגע בבאר שבע - כתוצאה מנפילה

צה"ל עדכן כי הבית שניזוק במטח לעיר נפגע מנפילה במרחב, וכי לא מדובר בנפל של יירוט. האירוע מתוחקר.

19:22 - 9 שיגורים לעבר באר שבע

זוהו 9 שיגורים שבוצעו מרפיח לכיוון באר שבע. לא דווח על נפגעים.

19:16 - בפעם השנייה היום: אזעקות בבאר שבע. 

18:43 - זוהו כ-30 שיגורים לעבר מרחב קריית שמונה

מספר נפילות בעיר במטחים האחרונים, נזק נגרם למבנים.

18:05 - באר שבע: נפל של יירוט אותר בגן שעשועים בעיר. אישה כבת 37 נפצעה קל לאחר שנפגעה מרסיס. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבי"ח סורוקה. 

17:55 - הרשות הפלסטינית תצורף כחברה לאו"ם? ארדן: "נותנים זכויות למדינת טרור עתידית של חמאס"

שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן עלה לנאום לפני ההצבעה על הכרה ברשות הפלסטינית כחברה בארגון, ואמר: "ההצעה ההרסנית של היום לא רק פותחת את דלתות האו"ם לרשות הפלסטינית תומכת הטרור שזה מספיק רע כשלעצמו. אולם הרשות הפלסטינית הרי לא שולטת כיום על הטריטוריה שלה עצמה!"

עוד הוא הוסיף: "אתם יודעים מי שולט בעזה? בטח שכחתם משום שבכל ההחלטות שלכם מאז 7 באוקטובר, לא הייתם מסוגלים אפילו לקרוא להם בשמם. אז אני אזכיר לכם: אלו מחבלי החמאס! אך חמאס לא רק שולט בעזה, חמאס השתלט גם על שכונות וכפרים פלסטינים ביהודה ושומרון. כל סקר שנעשה צופה ניצחון לחמאס אם היו מתקיימות בחירות".

"אז היום העצרת הכללית לא רק מעניקה זכויות למדינת טרור פלסטינית", המשיך ארדן. "היום אתם גם מעניקים זכויות למדינת הטרור העתידית של חמאס. פתחתם את האו"ם לנאצים של ימינו. לרוצחים ג'יהאדיסטים המחוייבים להקמת מדינה אסלאמית במקום ישראל והאיזור ולרצח כל גבר אישה וילד יהודים.

17:46 - אזעקות בקרית שמונה

17:45 - הותר לפרסום: ארבעה לוחמים מחטיבת הנח"ל נפלו בקרבות ברצועת עזה. ארבעה נוספים נפצעו קשה.

17:33 - אזעקות בבאר שבע, בחצרים ובלקיה

17:30 - אזעקה הופעלה ביפתח שבגליל העליון

16:34 - קבינט המלחמה והקבינט המורחב אישרו פה אחד: צה"ל יעמיק את הפעולה ברפיח. יחד עם זאת, לשרים נמסר כי מדובר ב"פעולה מוגבלת".

16:00 - חיסלו חוליית מחבלים והשמידו תשתיות טרור: פעילות לוחמי הנח"ל בשכונת זייתון

צוות הקרב של חטיבת הנח"ל החל בימים האחרונים מבצע בהובלת אוגדה 99 במרחב זייתון, שם הוא חיסל מחבלים מהאוויר ומהקרקע. כמו כן, הכוחות פשטו על תשתיות טרור במרחב, איתרו אמצעי לחימה ואמצעים מודיעיניים של חמאס והשמידו יחד עם מכלול האש החטיבתי תשתיות טרור של ארגון הטרור הרצחני.

צוות הקרב של חטיבת גבעתי בהובלת אוגדה 162 פועל כעת במזרח רפיח. הכוחות פועלים להשמדת תשתיות טרור ולטיהור המרחב. הלוחמים חיסלו עשרות מחבלים, איתרו אמצעי לחימה ופירי מנהרות.

15:30 - צה"ל תקף יעדי טרור בשטח לבנון; תיעוד: הותקפו שני מחבלים חמושים במרחב יארון

במהלך השעות האחרונות, צוות מיחידה 869 זיהה שני מחבלי חיזבאללה נעים סמוך למבנה צבאי במרחב יארון, בעודם נושאים אמצעי לחימה. כמו כן, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את המחבלים.

מוקדם יותר היום מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו תשתית טרור של חיזבאללה במרחב כפר כילא. במקביל, הותקף מבנה צבאי של הארגון במרחב בליידא, שבו שהו מחבלים.

14:20 - התרעה על חדירת כלי טיס עוין הופעלה בבית הלל, כפר גלעדי, כפר יובל, מטולה, מנרה, מעיין ברוך, מרגליות, משגב עם, קריית שמונה ותל חי 

13:35 - 12 לוחמי צה"ל נפצעו קל ובינוני אחרי שעלו על קן צרעות

במסגרת פעילות צה"ל בדרום הרצועה מוקדם יותר היום, כוח צה"ל עלה על קן צרעות. כתוצאה מכך, 11 לוחמים נעקצו ופונו באורח קל לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, לוחם צה"ל נוסף פונה באורח בינוני. משפחותיהם עודכנו.

13:33 - דיווח: טנקים ישראלים השלימו את כיתור מזרח רפיח

בסוכנות הידיעות רויטרס דווח כי טנקים של צה"ל כבשו את הכביש הראשי שמפריד בין החצי המזרחי והמערבי של רפיח. המהלך מכתר את הצד המזרחי של רפיח, העיד הדרומית ברצועה. תושבים באזור תיארו פיצוצים וירי בלתי פוסק באזור מזרח העיר.
 

12:00 - צה"ל השלים שורת תרגילים בצפון

פיקוד הצפון ערך סדרת תרגילים להעלאת המוכנות בגזרה. אחד התרגילים דימה לחימה בשטח לבנון, וכוחות חי"ר, שריון והנדסה תרגלו לצד מעטפת לוגיסטית ותקשובית שיתוף פעולה מבצעי בשטחים הרריים וסבוכים תוך שימוש בטכניקות הסוואה ולחימה. בתרגיל נוסף, תורגל תרחיש של אספקה בהיטס לכוחות מתמרנים בשטח האויב.

11:15 - הפלסטינים מדווחים על סדרת תקיפות מהאוויר בזייתון ובאזור רפיח

בעזה מפרסמים תיעודים של תקיפות צה"ל ומדווחים על חילופי אש בשני מוקדי הלחימה.

10:29 - תוך דקות: יורטו שני שיגורים מרפיח לעוטף

דובר צה"ל הודיע שהאזעקות שהופעלו בכרם שלום - בשל ירי מרפיח. שני שיגורים שבוצעו מהאזור יורטו, צה"ל הגיב בירי ארטילרי ובתקיפות באמצעות מסוקי קרב.

09:57 - אזעקות נוספות בכרם שלום שבעוטף עזה

09:48 - צבע אדום בכרם שלום שבעוטף עזה

09:21 - דיווח: הסיבה לפיצוץ במו"מ - הדרישה של חמאס להפסקת אש של 12 שבועות

בארה"ב דיווחו כי הסיבה לפיצוץ המגעים בין ישראל לחמאס על עסקה לשחרור חטופים היא הדרישה של ארגון הטרור להאריך את הפסקת האש לשלושה חודשים. בישראל טענו כי הסכמה לדרישה - משמעותה סיום הלחימה. לקריאת הכתבה המלאה ב-N12 לחצו כאן

09:03 - צבע אדום בסופה ובחולית שבעוטף עזה

09:00 - דובר צה"ל: פעילות הכוחות נמשכת במרכז הרצועה ובמזרח רפיח 

דובר צה"ל הודיע כי כוחות אוגדה 162 ממשיכים לפעול במזרח רפיח - ביממה האחרונה לוחמי צוות הקרב של חטיבת גבעתי איתרו מספר פירי מנהרות תת קרקעיות במרחב. במרחב מעבר רפיח בצידו העזתי לוחמי צוות הקרב של חטיבה 401 חיסלו מספר חוליות מחבלים בקרבות פנים אל פנים ובסגירות מעגל מהאוויר.

כלי טיס בהובלת חיל האוויר וחטיבת האש 215 תקפו מספר מרחבים ברפיח מהם שוגרו בימים האחרונים רקטות ופצמ"רים לעבר שטח ישראל ומעבר כרם שלום. במרחב זייתון שבמרכז הרצועה, לוחמי צוות הקרב של חטיבת הנח"ל ושל חטיבה 2 פועלים, בהכוונה מודיעינית של שב"כ ואמ"ן להמשך פירוק תשתיות טרור וחיסול מחבלים במרחב.

מטוסי קרב תקפו ביממה האחרונה מספר מחבלים ומטרות של ארגון הטרור חמאס בהן מבנה ממולכד באמצעי לחימה רבים. מטוסי קרב בהובלת חיל האוויר ואוגדת עזה תקפו מספר תשתיות טרור ברחבי הרצועה בהן עמדות נ"ט ופירי מנהרות.

כוחות צוות הקרב של חטיבה 679 זיהו חוליית מחבלים יוצאת ממחסן אמצעי לחימה במרכז הרצועה ונעה לעברם. כלי טיס של חיל האוויר תקף את החוליה. מחסן אמצעי הלחימה ומחבל נוסף מהחוליה הותקפו זמן קצר לאחר מכן על ידי מטוסי קרב ומסוקי קרב של חיל האוויר.

במהלך היממה האחרונה, כלי טיס ומטוסי קרב של חיל האוויר תקפו והשמידו כ-40 מטרות טרור ברחבי הרצועה. בין המטרות שהותקפו, מבנים צבאיים, עמדות תצפית, חוליות מחבלים ותשתיות צבאיות נוספות. 

05:50 - נתניהו בראיון לד"ר פיל: "ננצח את חמאס, כולל ברפיח - אין לנו ברירה אחרת"

בראיון לתוכניתו של הפסיכולוג האמריקני, נשאל נתניהו על סוגיות הקריטיות של המלחמה. בדבריו, התייחס ללחימה באזורים האזרחיים, הסיוע ההומניטרי, המחאות בקמפוסים והביקורות בעולם - בראשן זו של הנשיא ביידן. רה"מ אף נשאל על סוגיית האחריות והשיב: "אני מחשיב את עצמי לחלק מהכישלון הזה". לגבי היום שאחרי, הבהיר נתניהו: "נצטרך שתקום ממשלה אזרחית שלא תהיה מחוייבת להשמדתנו".

לכתבה המלאה ב-N12

04:47 - בריטניה וארה"ב לא מוכנות להציב חיילים ברציף ההומניטרי בעזה; הפיתרון: קבלן ישראלי

דיווח ב-CNN: במקביל לעיכובי מזג אוויר רבים - יוזמת הרציף ההומניטרי של ארה"ב בחופי רצועת עזה סובלת מאתגרים וסימני שאלה גם בנושא כוח האדם שיפעיל אותו. בריטניה שינתה לאחרונה את דעתה ונסוגה מתוכניתה להציב חיילים חמושים בעזה שיסייעו לפרוק את הסיוע לחוף בשל חששות ביטחוניים. גם ממשל ביידן לא מוכן להציב חיילים אמריקנים מאותן סיבות, וכרגע הפתרון המסתמן הוא שקבלן ישראלי יהיה זה שיבצע את המשימה בשטח.

ארסנל בלתי נגמר: איזה נשק יש עדיין לחיזבאללה? 
עם למעלה מ-30 אלף חיילים: האיום החדש של איראן על ישראל 

01:57 - הבית הלבן: סיפקנו לישראל אלטרנטיבות לפעולה נגד חמאס

מהבית הלבן אף נמסר כי הנשיא ביידן הנחה את הצוות שלו להמשיך לעבוד בשיתוף פעולה עם ישראל כדי להנחיל לארגון הטרור "תבוסה מתמשכת". עוד נמסר כי ארה"ב לא קיבלה החלטה סופית לגבי התקדמות משלוח הנשק לישראל שהושהה.

00:27 - צה"ל תקף מטרות חיזבאללה בדרום לבנון

מטוסי קרב תקפו מבנים צבאיים ותשתית טרור של ארגון הטרור במרחבים כפר כילא, עלמא א-שעב ויארון שבדרום לבנון.

19:06 - צה"ל: שלושה חיילי צה"ל נפצעו ברפיח, משפחותיהם עודכנו

החיילים נפצעו כתוצאה מפיצוץ פיר ממולכד במזרח רפיח ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו.

18:47 - פיצוץ המגעים בקהיר: המשלחת הישראלית חוזרת, משלחת חמאס עוזבת לדוחה

בתום ימים של ניסיון להגיע למתווה, הערב נודע כי שתי המשלחות עוזבות את קהיר וראש ה-CIA יעשה את דרכו חזרה לארה"ב. מקור אמריקני שצוטט באל-ג'זירה טוען: הוחלט להפסיק זמנית את השיחות בקהיר בגלל המצב הנוכחי ברפיח.

18:05 - האזעקות בצפון: נזק נגרם לבית פרטי בשלומי, שריפה פרצה במקום. אין נפגעים

צה"ל עדכן כי מטוסי קרב ולוחמי ההגנה האווירית יירטו לפני זמן קצר שני כלי טיס בלתי מאוישים בשטח לבנון. כמו כן, זוהו פגיעות במרחב שלומי, בעקבותיהן פרצה שריפה במרחב. כוחות כיבוי אש פועלים במקום על מנת לכבות את השריפה. אין נפגעים.

עוד כתבות

מה חדש בדוחות / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, חומרים: shutterstock

הפתיעה אפילו את עצמה: דוחות טובים לוויקס


מדור חדש של גלובס יביא את הסיפורים של עונת הדוחות בבורסת ת"א שאולי פספסתם • וויקס עקפה את הציפיות הן בהכנסות והן ברווח; מעדכנת את התחזיות כלפי מעלה • מדור חדש

חנן מור / צילום: אייל טואג

אחרי חצי שנה: ביהמ"ש אישר את הסדר החוב בחנן מור

עיקרי הצעת ההסדר הם השלמת פרויקטים של בנייה, מכירה ואכלוס של מאות יחידות דיור, מה שיאפשר פירעון חובות לחלק מהנושים ● כחלק מההליך ידוללו חנן מור ושותפו מאור לאחוזים בודדים בחברה הציבורית ● ביהמ"ש: "המרת החוב להון תאפשר לקבוצה לצאת לדרך חדשה תחת מינוף מוקטן"

טרמינל 1, נתב''ג / צילום: Shutterstock, Roman Yanushevsky

החל מהשבוע הבא: טרמינל 1 חוזר לפעילות מלאה

טרמינל 1 בנתב"ג, שנסגר באוקטובר 2023, צפוי לחזור לפעילות בשבוע הבא ● עפ"י נתוני רשות שדות התעופה, צפויים לעבור בטרמינל כ-200 אלף נוסעים מדי חודש ● אלה החברות שיפעלו ממנו

בענף הבנייה נרשמת מצוקת עובדים ניכרת / צילום: Shutterstock

הביקוש לעובדים ממשיך לעלות, אך רק למשרות במיומנות נמוכה

שיעור התעסוקה על פי נתוני הלמ"ס המשיך לעלות בחודש החולף ● על פי הנתונים בניכוי העונתיות לחודש אפריל, ישנם 137 אלף משרות פנויות - לעומת 134 אלף בחודש מרץ ● יחד עם זאת, בענף הבנייה נרשמת מצוקת עובדים ניכרת

יובל זילבר ז''ל / צילום: באדיבות המשפחה

קרן חדשה להנצחת קצין שנפל במלחמה תסייע לחיילי מילואים בעלי עסקים

"הקרן של יובל", להנצחת יובל זילבר ז"ל, הוקמה ע"י אפרת פלד, יו"ר ומנכ"לית אריסון השקעות, שבנה היה חברו הטוב מילדות ● כעת מבקשים בקרן לגייס עוד חצי מיליון שקל להלוואות לעצמאים ● ישראל מתגייסת

דואר ישראל - שירות מיון ארצי / צילום: איל יצהר

למה המדינה הסכימה למכור את הדואר בשליש מהשווי שבו העריכה אותו?

לאחר תחרות בין שני מתמודדים בלבד, קבוצת מילגם זכתה במכרז על דואר ישראל במחיר המהווה שליש מזה שבו הוערכה החברה הממשלתית בעבר ● הזוכה מתכוונת להתמקד בשוק הבנקאות ● וגם: המשפחה שעומדת מאחורי חברת מילגם

הבורסה בטוקיו, יפן / צילום: Shutterstock, Ned Snowman

עליות קלות באירופה; מגמה דומה בחוזים העתידיים בוול סטריט

הניקיי עלה ב-1% ● רכישה משמעותית לסייברארק ● ריינאייר עקפה את ציפיות האנליסטים, הרווח השנתי זינק ב-9% ● פאלו אלטו תדווח היום לאחר הנעילה, צים תדווח מחר - מה צפוי בדוחות? ● מותו של נשיא אירן עלול להשפיע שוק הנפט • וויקס: הרווח הנקי זינק ב-50%, מעדכנת כלפי מעלה את התחזיות ● אופנהיימר: "החולשה במניית נייס היא הזדמנות השקעה אטרקטיבית"• יוליוס בר: "ביקוש אסייתי חזק דוחף את מחירי הזהב והכסף כלפי מעלה"

המתקפה הישראלית ברפיח העירה את יצרני הפייקים בעולם

העולם דרוך לקראת פעולה צבאית רחבה ברפיח, והפייקים מופצים בהתאם ● המשרוקית של גלובס

רסול סעדה, ד''ר ספא אבורביעה, מוחמד ח'לאילה, רנין מרדי ושאדי חדאד, בפאנל בין פשיעה לצמיחה / צילום: תמר מצפי

"יש בחברה הערבית 30% צעירים, זה הון אנושי עצום"

בפאנל שעסק בפשיעה בחברה הערבית, שוחחו מומחים ודנו בשורשי הבעיות במגזר ובמניעים לצמיחה ● "ארגוני הפשיעה מעניקים משמעות ותחושת שייכות"

צילומים: AP, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

היורש, הכלכלה המקומית וההשלכות על הנפט: איראן נערכת ליום שאחרי ראיסי

התרסקות המסוק שהובילה למותו של נשיא איראן אברהים ראיסי הכניסה את המדינה לטלטלה ● מי שיתפוס את מקומו עד לקיום בחירות חדשות הוא סגנו, מוחמד מוחבר, שנהנה מקרבה למנהיג העליון חמינאי ● כיצד תושפע הפקת הנפט ומה הסיכויים של הנשיא הבא לחלץ את איראן מהמשבר הכלכלי הגדול שלה?

בורסת תל אביב / צילום: שלומי יוסף

מגמה מעורבת בת"א; מדד הבנקים עולה ב-1%

מדד ת"א 90 יורד ב-0.1% • מימושים בנקסט ויז'ן ● סלקום: ירידה של 87% ברווח הנקי ● מותו של נשיא אירן עלול להשפיע על השווקים, ובפרט על שוק הנפט ● אופנהיימר: "החולשה במניית נייס היא הזדמנות השקעה אטרקטיבית" ● מיטב: "בשוק האג"ח המקומי מתעלמים מהסיכונים של חברות הנדל"ן" • יוליוס בר: "ביקוש אסייתי חזק דוחף את מחירי הזהב והכסף כלפי מעלה"

רסול סעדה, מנכ''ל משותף אל־ביאדר לפיתוח כלכלי חברתי / צילום: תמר מצפי

רסול סעדה: כך עבר הפשע בישראל מגוש דן אל היישובים הערביים

בכנס הפוטנציאל של החברה הערבית של גלובס, סקר רסול סעדה, מנכ"ל משותף באל־ביאדר, את התפתחות הפשיעה בחברה הערבית, וציין: "מאז 2023 אנחנו באובדן מוחלט"

נתיבות. בעיגול: מירי רגב / צילום: דייגו מיטלמן, מארק ישראל סלם (הג'רוזלם פוסט)

בלי תוכנית, ללא תקציב ובניגוד לדעת אנשי מקצוע: רגב מקדמת עוד תחנת רכבת בנתיבות

במשרד התחבורה בוחנים הקמת תחנה בעיר הדרומית במרחק 5 ק"מ בלבד מזו הקיימת ● גורמי המקצוע מתנגדים בגלל תחזית נוסעים נמוכה ופגיעה בציבור שזמן נסיעתו למרכז מתארך ● השבוע נחשף בגלובס שגם במוסד רוצים רכבת ישירות למטה הארגון בניגוד לתוכניות המטרו

נשיא איראן, איברהים ראיסי / צילום: ap, Vahid Salemi

קיצוני אפילו במונחים של איראן וכזה ששלח אלפים למותם. הכירו את הנשיא שנהרג בהתרסקות מסוק

מסוקו של איברהים ראיסי התרסק אתמול בגבול עם אזרבייג'ן, ולאחר דיווחים סותרים, באיראן הודיעו הבוקר רשמית על מותו, יחד עם שר החוץ האיראני ● הוא נחשב מהקשים שבין השמרנים האיראנים, לאחד מגדולי שונאי ישראל ומי שזוהה כאחד מהמועמדים הבולטים לרשת את המנהיג העליון עלי חמינאי עם מותו

צילומים: מארק ישראל סלם (הג'רוזלם פוסט), AP, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

האם נתניהו וגלנט לא יוכלו לטוס לחו"ל? כל המשמעויות של ההחלטה הדרמטית המסתמנת

התובע של בית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג הגיש היום בקשה להוצאת צווי מעצר נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט ● מה המשמעות של צווי המעצר, מי יכריע בבקשה ומה הסיכוי שהיא תתקבל? ● גלובס עושה סדר

אודי מוקדי, מייסד ויו''ר סייברארק / צילום: דיויד שופר

תמורת 1.54 מיליארד דולר: סייברארק הישראלית רוכשת את חברת Venafi

סייברארק תשלם כ-1 מיליארד דולר במזומן וכ-540 מיליון דולר במניות עבור Venafi, חברה העוסקת בניהול זהויות מכונה ● העסקה צפויה להיסגר במחצית השנייה של 2024 בכפוף לאישורים רגולטוריים

כרים חאן, התובע הראשי בבית הדין הפלילי הבין-לאומי / צילום: AP-Mary Altaffer, Shutterstock, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

המסר המסוכן של האג: אין הבדל בין מנהיג טרור למנהיג דמוקרטי

חאן התייצב בפני המצלמות והודיע לראשונה בראיון ל-CNN על כוונתו להעמיד לדין את ראשי חמאס מחד ואת נתניהו וגלנט מאידך ● אבל הניסיון ליצור השוואה בין הצדדים מסוכן למעמד הדמוקרטיה

צעדת ''אחים לנשק'' במחלף שער הגיא / צילום: אביב אטלס

חסימות כבישים ומעצרים עם פתיחת מושב הקיץ של הכנסת: ימי השיבושים חוזרים

המחאה נגד הממשלה הוציאה לפועל שיירות רכבים הנוסעות במהירות איטית מהצפון, מהדרום ומהמרכז ● עימותים בין שוטרים למפגינים שניסו לחסום את כביש 1, 12 מוחים נעצרו ● בין מובילי ההפגנה ישנן משפחות נרצחים וחטופים, והיא צפויה להמשיך בערב למעון ראש הממשלה ברחוב עזה בירושלים

מוחמד מוחבר, צפוי להיות ממלא מקום הנשיא באיראן / צילום: Reuters, Pacific Press

מפעילות גרעינית ועד טילים בליסטיים: הכירו את הנשיא הזמני של איראן

כאשר נשיא מת או אינו כשיר למלא את תפקידו, החוק באיראן קובע כי ממלא מקומו יהיה הסגן הראשון ● עם מותו של איברהים ראיסי מונה סגנו הראשון מוחמד מוחבר ● בחירות לנשיאות יש לקיים תוך פרק זמן מקסימלי של 50 יום

דרור מרמור, גורי נדלר, רות שוורץ, ארז קמיניץ וענאיה בנא, בפאנל בנייה, דיור והתחדשות עירונית כמנוע צמיחה / צילום: תמר מצפי

בנייה עירונית במרכזי יישובים ערביים גדולים כמפתח לצמיחה

בכנס גלובס שוחחו בכירים בפאנל על האתגרים בתכנון ובנייה בחברה הערבית ● עוד נידונה השאלה: האם נכון להמשיך לבנות יישובים מגזריים? המשתתפים הסכימו כי הגיע הזמן לשינוי