מצטרפת לגל העלאות המחירים: חברת המזון ליימן שליסל הודיעה על התייקרות במגוון מוצרים בשיעור ממוצע של כ-10%. בקרוב נשלם יותר גם על פילסברי (10%), לואקר (10%), ריטר (20%), מנטוס (10%), טופיפי (20%), מרסי (15%) וליפטון (18%).
● בג"ץ מאותת: חברות מזון ייאלצו לחשוף רווחיות של מוצרים
● האם שתיקת קמעונאיות המזון סוללת את הדרך להמשך העלאות מחירים?
● הנתונים מגלים: האם גל עליות המחירים מוצדק?
מדובר בחברה נוספת שמודיעה לאחרונה על התייקרויות, לאחר שרק בשבוע שעבר הודיעה אסם-נסטלה על העלאות מחירים בחלק ממוצריה ומותגיה המוכרים, החל מ-1 ביולי, בשיעור ממוצע של כ-2.2%. בין המוצרים שיתייקרו: במבה, פתיתים, קפה, טסטרס צ'ויס, ויטמינצ'יק, עוגות הבית ותבשילים מוכנים בסגנון מנה חמה.
קדמו לה תנובה, שטראוס, מחלבות גד וטרה, שהודיעו על שורת התייקרויות בחלק ממוצרי המחלבות, בעקבות עדכון עליית המחירים במוצרים המפוקחים. גל של העלאות מחירים של לא מעט חברות שוטף את המדינה בחודשים האחרונים, ביניהן גלידות נסטלה, מעדני יחיעם, דיפלומט והחברה המרכזית למשקאות המייצרת את קוקה-קולה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.