עד משבר הקורונה היינו ב"שוק של עובדים" ובמסגרתו חברות חיזרו אחרי עובדים גם באמצעות מיתוג מקום העבודה ככזה שכדאי לעבוד בו. בעקבות המשבר ושיעור האבטלה הגבוה הכיוון מתהפך ואנחנו עוברים ל"שוק של מעסיקים", שיעמיד לרשותם היצע גדול של עובדים איכותיים.
היום נקיים מפגש מיוחד בנושא מיתוג מעסיקים ועובדים, במסגרת סדרת המפגשים "תוכנית עבודה: ניהול וטכנולוגיה בעולם של ריחוק חברתי". ננסה לבדוק כמה השקיעו החברות במיתוג מעסיק טרום המשבר והאם זה ישתנה כעת, מדוע עובדים צריכים להפוך את עצמם למותג ואיך מיתוג עצמי של עובדים תורם גם לחברה שבה הם עובדים.
מצד המעסיקים יהיו איתנו ענת מוגילנסקי, סמנכ"לית משאבי אנוש, מיקרוסופט ישראל, ויואב צוקר, סמנכ"ל חדשנות ואקו-סיסטם, נטורל אינטליג'נס; מיכל פייגנבוים, מומחית במיתוג מעסיק וחוויית מועמד, וניל"י גולדפיין, משנה למנכ"ל קבוצת נירם גיתן NGG יספרו לנו על הקשר בין מיתוג לחוויית עובד; וגלי הכרמלי, ממתגת מנהלות, וירין יחזקאל, בעלים של משרד הפרסום YOUNG, יספרו לנו למה חשוב גם לשכירים להפוך את עצמם למותג ואיך כדאי לעשות את זה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.