מה זה מיתוג מעסיק ואיך עובדים יהפכו את עצמם למותג?

כמה רלוונטי מיתוג מעסיק בימים שאחרי קורונה, איך משפיעה האבטלה הגבוהה על התחום, ומדוע עובדים צריכים להפוך את עצמם למותג

תוכנית עבודה / אילוסטרציה: אפרת לוי, גלובס
תוכנית עבודה / אילוסטרציה: אפרת לוי, גלובס

עד משבר הקורונה היינו ב"שוק של עובדים" ובמסגרתו חברות חיזרו אחרי עובדים גם באמצעות מיתוג מקום העבודה ככזה שכדאי לעבוד בו. בעקבות המשבר ושיעור האבטלה הגבוה הכיוון מתהפך ואנחנו עוברים ל"שוק של מעסיקים", שיעמיד לרשותם היצע גדול של עובדים איכותיים.

היום נקיים מפגש מיוחד בנושא מיתוג מעסיקים ועובדים, במסגרת סדרת המפגשים "תוכנית עבודה: ניהול וטכנולוגיה בעולם של ריחוק חברתי". ננסה לבדוק כמה השקיעו החברות במיתוג מעסיק טרום המשבר והאם זה ישתנה כעת, מדוע עובדים צריכים להפוך את עצמם למותג ואיך מיתוג עצמי של עובדים תורם גם לחברה שבה הם עובדים.

מצד המעסיקים יהיו איתנו ענת מוגילנסקי, סמנכ"לית משאבי אנוש, מיקרוסופט ישראל, ויואב צוקר, סמנכ"ל חדשנות ואקו-סיסטם, נטורל אינטליג'נס; מיכל פייגנבוים, מומחית במיתוג מעסיק וחוויית מועמד, וניל"י גולדפיין, משנה למנכ"ל קבוצת נירם גיתן NGG יספרו לנו על הקשר בין מיתוג לחוויית עובד; וגלי הכרמלי, ממתגת מנהלות, וירין יחזקאל, בעלים של משרד הפרסום YOUNG, יספרו לנו למה חשוב גם לשכירים להפוך את עצמם למותג ואיך כדאי לעשות את זה.