תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

חנויות בוטיק, בתי קפה ותוצרת חקלאית - החל שיווק מתחם מסחרי נוסף בפארק היין של ישראל, זיכרון יעקב

פארק היין בזיכרון יעקב משלב שימושים המשלימים לעולמות היין והחקלאות המקומית, בהשראת מרכזים דומים בצרפת ובאיטליה • בימים אלו יוצא לדרך שיווק שלב ב' של מתחם רובע הבוסתן בפארק • במסגרתו מוצעים למכירה שטחים מסחריים וחנויות בוטיק במתחם בן 3 מפלסים אשר ייבנה על קרקע בת 3 דונם, בהם מתוכננים כ-2,500 מ"ר בנוי של שטחי מסחר מגוונים • בקבוצת "רינג", המשווקת את הפרויקט, מציינים כי בעקבות מכירת שלב א' בתוך זמן קצר, נפתח המגרש הנוסף לשיווק

הדמיה: קבוצת רינג
הדמיה: קבוצת רינג

הכתבה בשיתוף קבוצת רינג

טיול בזיכרון יעקב הפסטורלית מהווה עבור רבים סוג של כניסה לקפסולת זמן עם בתי המושבה הישנים, בראשם בית אהרונסון, פארק רמת הנדיב היפהפיה, המדרחוב ברחוב המייסדים ועוד. למעשה, לא מעט אנשים טוענים כי זיכרון היא בעלת אווירה טוסקנית - וזאת הודות לשדות הירוקים, הכרמים, היקבים וגלריות האמנות. כל אלו, לצד מיקומה האסטרטגי במרחק שעה בלבד מערי המרכז, הפכו אותה מאז ומתמיד ליעד מועדף הן עבור תיירות פנים והן עבור תיירות חוץ.

אבל זיכרון יעקב היא לא רק מושבה ותיקה אלא גם (ובעיקר) ישוב דינמי המתפתח וצועד קדימה, על פי תוכנית המתאר החדשה שלה היא צפויה כמעט ולהכפיל את אוכלוסייתה עד שנת 2040. וכך, אם כיום חיים בזיכרון יעקב כ-23,000 איש הרי שעל פי הצפי, בשנת 2040 יתגוררו בעיר כ-37,000 איש. אלו ימצאו את פתרונות המגורים שלהם במסגרת כ-15,700 יחידות הדיור החדשות אותן מאפשרת תוכנית המתאר החדשה הנמצאת בהליכי תכנון.

אחד ממוקדי העניין העיקריים בזיכרון הוא "פארק היין", אשר קורם עור וגידים בימים אלו ויכלול מגוון עצום של יקבים, כרמים, מלונות, שטחי מסחר ייחודיים, חנויות, גלריות וכו'. כשהחוט המקשר ביניהם הוא מגוון שימושים המשלימים לעולמות היין והחקלאות המקומית, בהשראת מרכזים מצליחים מסוג זה בצרפת ובאיטליה. "הפארק נהנה מתמיכתם והגשמת חזונם של רשות מקרקעי ישראל ומועצת זיכרון יעקב והמדינה עצמה השקיעה עד היום עשרות מיליוני שקלים בתוכניות פיתוח באזור", מציינים בקבוצת "רינג" המשווקת בפארק מגוון פרויקטים. "המקום צפוי להפוך למוקד מרכזי בתעשיית היין המקומית, המכניסה למדינה כמיליארד שקל בשנה ותורמת ביצירת מקומות תעסוקה בפריפריה".

הפארק הייחודי ממוקם בדרום מזרח המושבה בין פארק הנדיב ופארק אלונה ומשתרע על פני כ-600 דונם. תוכנית פארק היין (ש/656) כבר אושרה לבנייה וקיבלה תוקף בשנת 2007 - ומכוחה ניתן כבר היום להוציא היתרי בניה בפארק. בימים אלו מסתיימות עבודות הפיתוח בפארק על ידי חברת "ISTERN" מבית וקסמן גוברין.

  • הדמיה: קבוצת רינג

    הדמיה: קבוצת רינג

  • הדמיה: קבוצת רינג

    הדמיה: קבוצת רינג

  • הדמיה: קבוצת רינג

    הדמיה: קבוצת רינג

 

קרקע זמינה לבנייה

פארק היין צפוי לכלול מספר מתחמים שונים, אחד מהם הוא מתחם "רובע הבוסתן" המשתרע על פני כ-3 דונם. המתחם מתוכנן להבנות על פני שלושה מפלסים ובו שטחי מסחר בהיקף של כ-2,500 מ"ר. בנוסף תמצאו בו שטחים פתוחים הכוללים כרם גפנים, גינות תבלין ושטחי נוי ירוקים, וכל זאת בצמידות לכניסה הראשית ולאזורי החניה הנרחבים בפארק היין.

מתחם "רובע הבוסתן" צפוי לכלול שטחי מסחר מגוונים - חנויות, מסעדות, בתי קפה, מעדניות גבינות ויין, בתי ממכר לתוצרת חקלאית ועוד, מציינים בקבוצת רינג ומוסיפים כי הודות להצלחה המסחררת בשיווק מתחם "רובע הבוסתן" שלב א' בזמן קצר, נפתח מגרש נוסף לשיווק: "רובע הבוסתן" שלב ב'.

באשר לסטטוס הפרויקט - נקודה מהותית - אשר לגביה מדגישים בקבוצת רינג כי "הקרקע מאושרת וזמינה לבנייה כבר עכשיו, כאשר מכוח התב"ע הקיימת ניתן להוציא היתר בנייה, ללא צורך בהמתנה לענייני הפשרות, תוכניות מתאר או היטלי השבחה כלשהם".

המחירים עומדים על 22 אלף שקל למ"ר בקומת הקרקע ו-16 אלף שקל למ"ר בקומה העליונה. לשם השוואה, ממוצע השווי כיום בנדל"ן מסחרי בזיכרון יעקב נאמד בכ-30,000 שקל למ"ר, אומרים בקבוצת רינג ומציינים לסיום כי "מדובר בהזדמנות לביצוע עסקת נדל"ן עם צפי השבחה גבוה במיוחד, וכל זאת כאשר הקרקע מאושרת וזמינה לבנייה מיידית".

*פרסום זה נועד למטרות שיווקיות בלבד, ואין בו משום יעוץ ו/או הצעה ו/או הזמנה לבצע השקעה או רכישה כלשהי ו/או משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.

צרו איתנו קשר *5988