יום הדין בפסטיבל קאן לאחר 5 ימי שיפוט בפסטיבל, המסקנה הברורה היא כי חוויית הצרכן היא האלמנט השולט 21/06/2010, 15:47
משהו שלא עשו לפני הניסיון להיות "היפר חדשני" אינו משכנע ברוב המקרים את שופטי פסטיבל הפרסום בקאן 17/06/2010, 18:45
פסטיבל קאן הוא איבר חיוני לא יד המקרה היא שאותו קומץ קטן של משרדי פרסום זוכה בקאן שנה אחרי שנה 28/06/2009, 17:23
הדיגיטל הוא העתיד העבודות בעולם הסייבר שהוצגו בפסטיבל הפרסום בקאן הוכיחו את מלוא הפוטנציאל הקיים במדיה הזו 19/06/2008, 15:36
אין (מספיק) חדש תחת השמש בסיכום ביניים של 3 ימים לפסטיבל הפרסום בקאן, השופטים מאוכזבים מחוסר החדשנות של העבודות שהוגשו 18/06/2008, 15:34
הגודל לא קובע לבד מגאווה ישראלית, היום השני בקאן מביא גם תובנה: היקף התקציב לא מהווה פרמטר לעבודה שראויה ל"אריה" 17/06/2008, 14:06
האינטרקאטיב גובר על הפרינט עבודות הדיגיטל מחבקות את הצרכן ומאפשרות לו ליטול חלק שווה בחוויה ואף להוביל אותה 16/06/2008, 11:27