אדוורטייזינג אייג'

כתבות אחרונות

 

כנס "אד אייג': ניסה לפצח את השאלה: מהו שיווק דיגיטלי נכון?

‎פורד, ‏AT&T‏, מיקרוסופט, אפל, דל וכל המשווקים המובילים בארה"ב הגיעו לכנס השיווק של "אד אייג'" בניו-יורק כדי לענות על השאלה החמקמקה: איך מתמקדים על שיווק דיגטלי מוצלח? ■ סיקור מיוחד

רותם דנון, ניו-יורק 29.04.2010

בוב גארפילד, מבקר הפרסומות של "Ad Age", נפרד מהטור שלו

אחרי 25 שנה, גארפילד מסכם את ההצלחות והכישלונות שלו בניתוח שוק הפרסום האמריקני, בוחר את הקמפיינים האהובים והשנואים עליו ונפרד לשלום מהטור "AdReview" - לא לפני שהוא אומר את המילה האחרונה

אדוורטייזינג אייג' 13.04.2010

ענקי הפרסום: מהן 10 סוכנויות הפרסום הטובות ביותר בעולם?

עם הפנים ל-2010, מגזין "אד אייג'" מסכם את העשור שחלף - ובוחר את 10 סוכנויות הפרסום שעשו את ההבדל והטביעו חותם על התעשייה

אדוורטייזינג אייג' 05.01.2010

ערב יום ראשון הפך ליקר ביותר בטלוויזיה בארה"ב

ימי חמישי עדיין רושמים רייטינג גבוה, אבל השילוב של משחקי הפוטבול יחד עם סדרות פופולריות כמו "עקרות-בית נואשות" הפך את יום ראשון לאטרקטיבי ביותר עבור המפרסמים בטלוויזיה בארה"ב - והמחירים בהתאם

אדוורטייזינג אייג' 09.11.2009

מגזין השנה של אדוורטייזינג אייג': "Women's Health"

המגזין זכה בתואר משום שהפלטפורמות השונות שלו היוו לא רק הרחבות של המותג אלא מנוע ליצירת הכנסות - הישג לא מבוטל בתקופת מיתון

אדוורטייזינג אייג' 27.10.2009

מגזין "פירמה" של "גלובס" משיק את Agency of the year

המדד יקבע לאיזה משרד היו השנה הביצועים הכי טובים בענף הפרסום הישראלי, על-פי מגוון גדול של פרמטרים ■ הדירוג המלא יפורסם בגיליון "פירמה" שיופץ ביום חמישי הקרוב, 24 בספטמבר

שירות גלובס‏ 22.09.2009

מגזין "פירמה" יחשוף: איזה משרד פרסום המפרסמים הכי מעריכים?

על-פי מסורת "אדוורטייזינג אייג'", עם מדד הכולל 10 פרמטרים שונים, מגזין "פירמה" של "גלובס" יסמן לראשונה את משרד הפרסום של השנה ■ הדירוג ייחשף ב-24.9

שירות גלובס 16.09.2009

אדוורטייזינג אייג': סוכנות הפרסום של 2008 - קריספין פורטר אנד בוגוסקי

הכנסות החברה צמחו אשתקד ב-15% ל-140 מיליון דולר ; הסוכנות הפכה השנה לשחקנית משמעותית בתחום עיצוב המוצר

אדוורטייזינג אייג' 25.01.2009

אדוורטייזינג אייג': יוניליוור, סוכנות הפרסום AKQA וגוגל נתנו את הטון באינטרנט ב-2008

תעוזה, שילוב נכון של האון-ליין עם האוף-ליין וטכנולוגיה שבאה לקראת המפרסמים הם 3 המרכיבים העיקריים בבחירת ה-"A List" של אדוורטייזינג אייג' בתחום המדיה הדיגיטלית ב-2008

אדוורטייזינג אייג' 25.01.2009

   12   

   נמצאו 25 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2