פורד, AT&T, מיקרוסופט, אפל, דל וכל המשווקים המובילים בארה"ב הגיעו לכנס השיווק של "אד אייג'" בניו-יורק כדי לענות על השאלה החמקמקה: איך מתמקדים על שיווק דיגטלי מוצלח? ■ סיקור מיוחד
אחרי 25 שנה, גארפילד מסכם את ההצלחות והכישלונות שלו בניתוח שוק הפרסום האמריקני, בוחר את הקמפיינים האהובים והשנואים עליו ונפרד לשלום מהטור "AdReview" - לא לפני שהוא אומר את המילה האחרונה
עם הפנים ל-2010, מגזין "אד אייג'" מסכם את העשור שחלף - ובוחר את 10 סוכנויות הפרסום שעשו את ההבדל והטביעו חותם על התעשייה
ימי חמישי עדיין רושמים רייטינג גבוה, אבל השילוב של משחקי הפוטבול יחד עם סדרות פופולריות כמו "עקרות-בית נואשות" הפך את יום ראשון לאטרקטיבי ביותר עבור המפרסמים בטלוויזיה בארה"ב - והמחירים בהתאם
המגזין זכה בתואר משום שהפלטפורמות השונות שלו היוו לא רק הרחבות של המותג אלא מנוע ליצירת הכנסות - הישג לא מבוטל בתקופת מיתון
המדד יקבע לאיזה משרד היו השנה הביצועים הכי טובים בענף הפרסום הישראלי, על-פי מגוון גדול של פרמטרים ■ הדירוג המלא יפורסם בגיליון "פירמה" שיופץ ביום חמישי הקרוב, 24 בספטמבר
על-פי מסורת "אדוורטייזינג אייג'", עם מדד הכולל 10 פרמטרים שונים, מגזין "פירמה" של "גלובס" יסמן לראשונה את משרד הפרסום של השנה ■ הדירוג ייחשף ב-24.9
הכנסות החברה צמחו אשתקד ב-15% ל-140 מיליון דולר הסוכנות הפכה השנה לשחקנית משמעותית בתחום עיצוב המוצר
תעוזה, שילוב נכון של האון-ליין עם האוף-ליין וטכנולוגיה שבאה לקראת המפרסמים הם 3 המרכיבים העיקריים בבחירת ה-"A List" של אדוורטייזינג אייג' בתחום המדיה הדיגיטלית ב-2008