במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.6 מיליון שקל
המיילסטון 2 שיצא בעולם כבר בסוף השנה שעברה, פונה לקהל המשתמשים שמחפש סמארטפון המבוסס על מערכת ההפעלה של גוגל - אנדרואיד
על המהלך הופקד משרד הפרסום ברוקנר-יער-נטע ■ השפה החדשה מתבססת על עבודות של אמנים ממגוון תחומים מכל העולם, תחת הקונספט "Enjoy the smartlife"
טעות אנוש קטנה או טעות מחשב גדולה - כשקרוב ל-10% מהוצאות התקשורת מקורן בטעויות חיוב, חברות הסלולר גורפות הרבה מאוד כסף מלקוחות שמשלמים על טעויות של אחרים
בין הזוכים במדליות זהב בתחרות הקקטוס: קמפיין "אראלה תתקשרי אליי" של מפעל הפיס, "וופלים או בפלות" של עלית וגולדסטאר ■ במדיית הטלוויזיה לא חולקה השנה אף מדליית זהב
הכנסות פרטנר ברבעון הסתכמו ב-1.771 מיליארד שקל ■ החברה הוסיפה 26 אלף לקוחות ■ המנכ"ל יעקב גלברד: "תוצאות הרבעון משקפות את הגברת התחרות בשוק הסלולר"
בדיקת שני דפוסי שימוש שביצע אתר "כמהזה" עבור "גלובס" מגלה כי ההצעה של פלאפון אטרקטיבית וההצעה של אורנג' יקרה, אך בכל מקרה התעריף לדקה זהה ועומד על 59 אגורות
הצרכן הישראלי לא מודע לפערים בין מחירי המכשירים בחברות הסלולר למכשירים הנמכרים בחנויות הפרטיות, ולא הפנים את האפשרות לרכוש את המכשיר בנפרד ואת השיחות בנפרד
ערן יעקובי: הכסף הגדול טמון בעיקר בהשקעות בציודי תשתית, הן חומרה והן תוכנה, כאשר ההשקעות ברשת ה-LTE בפתח
החברות הגיעו לסיכום על התמלוגים שתשלם פרטנר עבור השימוש במותג אורנג' ■ תוכל לרכוש ציוד קצה דרך פראנס טלקום וכן להיעזר בה בשירותי תקשורת בסלולר ובתקשורת הנייחת
עד היום, המאבק בין פלאפון, סלקום ואורנג' התמצה בעיקר בקמפיינים מושקעים
רגע אחרי הצלחת המכרז הסלולרי, משה כחלון מודה שהוא היסס ודאג לא מעט, מתפנה לחשוף את הלחצים שהפעילו אורנג', סלקום ופלאפון, הולך בין הטיפות בכל הקשור לריבוי האנטנות, וטוען שיש מקום גם למתחרים החדשים וגם למפעילים הוירטואליים
במסגרת השירות יתאפשר גם ביצוע שיחות יוצאות לחו"ל בחיוג ישיר אמיתי, ללא צורך בהמתנה לשיחה חוזרת ■ המחיר לדקת שיחה זהה בכל השיחות, ותתאפשר בחירה בין תקציבים שונים
בדיקת "גלובס": קנסות יציאה שלא נפרעו וחשבוניות גבוהות מהמובטח - סוכני המכירות של חברות הסלולר מגיעים אל בתי לקוחות ומפתים אותם לחתום על חוזים המתגלים כמופרכים
אחרי שנים של היעדר אלטרנטיבה ראויה להורדת מוזיקה באופן חוקי ובמחירים סבירים, פתחו לפני שבוע פלאפון וסלקום את שירותי המוזיקה שלהן לכלל הלקוחות תמורת 20 שקל בחודש
התובעת טענה כי חויבה עבור "חבילות שירותי מידע ותוכן", מבלי שביקשה זאת ומבלי שהסכימה לכך ■ ביהמ"ש: "ניהול תובענה ייצוגית אינו הדרך היעילה וההוגנת לפתור מקרה אינדיבידואלי"
דוחות כספייםחברות סלולרחדשנות על הברחיים רומנוטכנולוגיהיוסי ניסןפרטנרקובי ישעיהורועי גולדנברגתכנון ערים