לגלובס נודע כי ענקית המסחר המקוון אמזון בוחנת לספק סחורה לשוק הישראלי באמצעות המחסנים שהיא מפעילה באיחוד האמירויות • המהלך יאפשר לה לספק משלוחים בעצמה
עזריאלי כבר סיכמה על אופציה לרכישת קרקעות בשלושה מקומות בארץ, אך אמזון החליטה לפרסם מכרז כדי לקבל הצעות נוספות • היקף הפרויקט מוערך בקרוב למיליארד שקל • פעילות הענן של אמזון אחראית לכ-60% מהרווח התפעולי שלה • אמזון: לא מגיבים לשמועות
שיתוף הפעולה בין החברות צפוי להתמקד בהצעת ערך ללקוחות עסקים קטנים ובינוניים הפועלים באמזון ומתן הטבות למחזיקי כרטיס אשראי של בנק הפועלים בגין קניות באמזון • מנהל אמזון גלובל: "אנו שמחים לעבוד עם בנק הפועלים"
3 חודשים אחרי שחתמה על הסכם עם דואר ישראל והפסיקה את ההתקשרות עם ספקים חיצוניים בתחום השילוח ועמילות המכס, אמזון חוזרת לעבוד מול חברות בתחום • השינוי מתרחש בצל הצהרת אמזון על שבירת שיאי מכירות בישראל בבלאק פריידי האחרון
הסוחרים חייבים לבצע פעולות התאמה על-מנת לשמור על רלוונטיות בעידן החדש. כיצד?
הקמפיין יתמקד בדיגיטל ויודיע על הגרסה העברית של האתר ועל מבצע השילוח חינם בקנייה מעל 49 דולר • זו הפעם הראשונה שבה מעלה אמזון קמפיין מקומי בארץ
מאז ההשקה נשמעו תלונות של סוחרים כי אמזון נמנעת מלהשקיע בשיווק הפלטפורמה, וכי אין תנועה של לקוחות בחנויות שלהם • הבשורה המרכזית בצעד הנוכחי היא בעיקר הנכונות של אמזון לבצע השקעות בזירת המסחר בארץ
בוגרי שנקר ובצלאל, הידיעה הזאת בשבילכם: ענקית הקמעונאות מחפשת מומחים לסטיילינג ואופנה למשרה במטה שלה בת"א • מטרת המשרה היא לסייע למערכת בינה מלאכותית עבור שירותי הסטיילינג של העוזרת הווירטואלית שלה, אלקסה
אמזון פתחה את שעריה בפני קמעונאים ישראלים המעוניינים לבצע עסקאות עם לקוחות ישראלים באינטרנט וגם לפרוץ לחו"ל • מהן השלכות המס הנובעות מכך?
חברת שטראוס החלה למכור מארזי קפה באמצעות האתר הישראלי של אמזון • יותר מאשר בשורה עבור שטראוס, מדובר בבשורה עבור הפעילות המקומית של אמזון בישראל
החנות המקוונת של שטראוס לשוק המקומי עלתה תחת השם "עלית", ולפי שעה ניתן למצוא בה רק מארזי קפסולות קפה תואמות נספרסו שמייצרת שטראוס, ולא מוצרים נוספים של החברה
הגרסה המקומית של אמזון נראית בשלב הנוכחי כמו קניון שרק 30% ממנו מאוכלס בחנויות שאינן מהשורה הראשונה • מדוע אמזון התעקשה לבצע את ההשקה גם במצב של מוכנות חלקית? • פרשנות
מי שביקר החל מאמש במתחם הישראלי של אמזון עשוי לחשוב שהסוחרים הישראלים בסך-הכול העלו את הקטלוג שלהם לאתר, ולא יותר מזה • "גלובס" מציג חמש נקודות שחייבים להתייחס אליהן לפני שלוחצים על כפתור הצ'ק-אאוט מענקית הסחר המקוון
אחרי חודשים ארוכים של המתנה השיקה אמזון את פעילותה בישראל • אלא שבדרך למהפך במפת הקמעונאות הישראלית עומד מכשול: היחסים ארוכי-השנים בין הספקים ובין הרשתות, והפחד כי מי שיציע הנחות אטרקטיביות בפלטפורמה החדשה ייענש ע"י הרשתות • ניתוח
כדי להפוך למוכר באמזון נדרשות השקעות משמעותיות, והבנקים הגדולים – הפועלים ולאומי – היו הראשונים לסמן את הפוטנציאל • גורמים בענף מעריכים כי הקמת חנות מקוונת באמזון עשויה להגיע להשקעה של כ-30 אלף דולר • לבעל העסק כדאי לבדוק את העמלות שדורשת אמזון ואת גובה ההשקעה הנדרשת
מי מהרשתות הישראליות באתר הסחר המקוון מציעה הצעת ערך אטרקטיבית לצרכנים, מי מתמודדת עם חבלי לידה, ומי עדיין ממתינה עם השקת הפעילות שלה? • בדיקת "גלובס"
אמזון השיקה היום לראשונה את הפעילות הקמעונאית המקומית שלה: מסחר מקוון מישראל לתוך ישראל תחת תוכנית Local Delivery • למרבה האכזבה ועל אף הציפיות הגדולות, ההשקה הראשונית מתבצעת בשפה האנגלית, כשההערכות הן כי האתר בעברית יעלה בתוך שבועות
הפרויקטורים של הפעילות הקמעונאית המקומית בישראל בהובלת רולף קימאייר עושים מאמצים אחרונים כדי לבצע את ההשקה הרשמית בתחילת השבוע, על-מנת להצליח לקחת חלק במכירות של ראש השנה
לשכת המסחר נגד דואר ישראל: פנתה במכתב לרשות התחרות בבקשה לבחון את הסכם ההפצה עליו חתם הדואר עם ענקית המסחר המקוון • דואר ישראל: "אין תגובה"
עפ"י הערכות, ההסכם צפוי להגדיל את הכנסותיה של דואר ישראל בעשרות מיליוני שקלים בשנה, בהתאם לצפי של מיליוני חבילות שהחברה תפיץ עבור אמזון ברחבי הארץ