בין המותגים של מכוניות היוקרה בשווי מיליוני שקלים שעלו על הכביש בינואר בישראל - אאודי, ב.מ.וו, יגואר, מרצדס, ניסאן, פורשה, מזראטי ואסטון מרטין
אף שבוצעו בה שינויים ועדכונים רבים, אאודי TT דור שלוש נותרה כשהייתה: מושכת עין, קורנת, רעננה. התנסות בדגם החדש והמשודרג מגלה שהגרסה הנוכחית מייצרת את מיטבה עם הכי הרבה חן, שכנוע, נינוחות ובשלות
דגמי הדיזל 640d ו-750d של ב.מ.וו. מותירים את הנהג בפה פעור, בזכות תאוצה כמעט דמיונית מ-0 ל-100, מנוע חרישי וגיר מושלם
המכונית תאפשר למשל להסיע ילדים למשחקי כדורגל, אך עדיין לא ידוע מתי תגיע לכבישים ■ דגמים קיימים של מרצדס מציעים כבר כיום מגוון תכונות של נהיגה אוטונומית
מכוניות פאר שעולות מיליון שקל ויותר מקשטות את כבישי הארץ היום יותר מתמיד: מב.מ.וו, מרצדס, ריינג' רובר ואאודי ועד פורשה ומזראטי ■ הדובדבן שבקצפת: לה-פרארי - רכב שמחירו 9 מיליון שקל כולל מסים
ב.מ.וו X3 נראה (ועולה) כמו צעצוע לעשירים, אולם מי שישים את הרגישות החברתית בצד יגלה רכב רב תכליתי, שמבצע בהצטיינות מטלות פנאי משפחתיות לצד ריגושים של מכונית ספורט
מדובר בדגם שעטנז שמתאים למתעשרים במדינות מתפתחות, אך הוא גם קולע בדיוק לטעמו של קהל היעד המעושר בישראל ■ אפשר להתנחם ביכולות דינמיות משובחות ואפילו בחיסכון בדלק
בניגוד להרגלה, ציידה ב.מ.וו את דגם 2 אקטיב טורר בהנעה קדמית ■ ההבדל מורגש, אך בזכות חוכמה מוטורית אופיינית, לא פוגם בחוויית הנהיגה
אינפיניטי Q70 ההיברידית היא מכונית פאר מתוחכמת, איכותית ומאובזרת היטב ■ היא אמנם מהירה וחזקה כמו רכבת אקספרס אך גם מרגשת כמו אחת כזו
בין אם אתה פוליטיקאי לא אהוד, ראש משפחת פשע או סתם איש עסקים בינלאומי, בחלקים גדולים של העולם נסיעה ברכב לא ממוגן עשויה להיות טעות
המחקר החדש והמקיף שחושף נתונים מדהימים הקשורים לנושא המצלמות בכבישים ■ וגם: יגואר באחת ההשקות המטורפות של השנה
כשהתיבה במצב הספורטיבי, כל ליטוף של דוושת התאוצה משחרר כוח, שמותח את הצוואר ומכווץ את שרירי הבטן ■ התאוצה מאפס ל-100 קמ"ש חולפת תוך 4.8 שניות - הליגה של פורשה, מזראטי ושות'
ב.מ.וו ישראל מציעה החל מהשנה גרסת בסיס חדשה ומוזלת של ג'יפ הדגל היוקרתי X5, ללא הנעה כפולה ועם מנוע טורבו-דיזל ארבעה צילינדרים בנפח 2 ליטר בלבד בחרטום
עם חבילה קוסמטית מרשימה, אפילו ב.מ.ו.ו תמימה מסדרה 1 טורפת את האספלט
ההיברידית הקומפקטית-יוקרתית של לקסוס לא תרגש את הנוסעים ולא תדביק אותם לכיסא בתאוצה, אבל עם מותג יוקרתי, איכות ייצור אובססיבית וחסכוניות מרשימה בדלק - היא תכבוש את ליבם של מנהלי הכספים בחברות
היא לא תכניס את המתחרים הגרמנים לפאניקה, אבל ה-CTS החדשה היא מכונית ייחודית, מאובזרת היטב ומתומחרת באגרסיביות, שבהחלט ראויה לתווית ספורט-סדאן
אאודיטסלהלקסוסמבחן דרכיםמכונית חשמליתמכירות כלי רכבמרצדסרכב חדשרכבי יוקרהשוק הרכב