הכריזה על עליית מחיר בשיעור של כ-6% במרבית מוצריה, לרבות מותגי ההיגיינה אלווייז ואולדייז, חיתולי פמפרס, מוצרי הגילוח ג'ילט ומשחת השיניים אורל B
"גלובס" ממשיך בבדיקת יוקר המחירים, והפעם - מוצרי צריכה ■ סכיני גילוח של ג'ילט יקרים בישראל ב-40% לעומת חו"ל - וזו רק ההתחלה ■ עדי צים: "אין לכך שום הצדקה"
מלבד מוצרים לגבר ולאשה, בחנות יהיו גם פינת צילום, פלטפורמת ריצה ותערוכת רגעי ניצחון שבחרו ספורטאים ישראלים בולטים
הצעד הפחדני של ג'ילט בנוגע לפרזנטור שלה, טייגר וודס, מראה מי מחזיק בכוח הקנייה
מחיר הבגידה: פניו של שחקן הגולף לא יעטרו מעתה את הקמפיין לסדרת המוצרים של ג'ילט ■ מקורבים לעניין: "הוא פשוט לא תואם את ערכי המותג"
החליטה שלא לחדש את חוזה החסות עם הגולפאי; זו החברה הרביעית שזורקת את טייגר מאז פרשת הבגידות; ג'ילט לא חידשה את ההסכמים גם עם ליאו מסי, תיירי הנרי וקאקה
המותג "רוטושייב" ישווק בלעדית בסופר-פארם ■ סמנכ"ל השיווק: "זו חלופה חדשנית לג'ילט"
חברת השעונים השווייצרית טאג הויר החליטה להוריד את טייגר וודס מקמפיינים פרסומיים בתקופה הקרובה בעקבות פרשת הבגידות בה מעורב כוכב הגולף ■ ובינתיים: טייגר נבחר לגולפאי השנה בפעם העשירית בקריירה
הבנק השוויצרי קרדיט סוויס יעניק חסות בסך 20 מיליון דולר לטניסאי ב-10 השנים הקרובות ■ יצטרף לנייקי, ג'ילט, רולקס ומרצדס, שיחד משלמות למדורג מספר 1 בעולם קרוב ל-28 מיליון דולר בעונה
הקמפיין החדש של יצרנית סכיני הגילוח הוא חלק ממאמציה של פרוקטר אנד גמבל לקדם את עצמה בשוק הטיפוח הגברי
החברה רשמה ברבעון הפסיקלי השלישי רווח של 2.6 מיליארד דולר או 84 סנט למניה לעומת צפי ל-82 סנט הכנסות החברה ירדו ב-8% ל-18.42 מיליארד דולר ובשורה זו החטיאה החברה את התחזיות
הקשר האנגלי החליט להפסיק את החסות עם חברת המשקאות, שהכניסה לו כ-4 מיליון דולר בשנה, על מנת להתרכז בעבודה שלו עם וודאפון וארמאני "משיתופי הפעולה המוצלחים בתולדות המותגים הבינלאומיים"
אפלבנק אוף אמריקהברקשייר האת'וויידיפלומטהנפקה ראשונית לציבורוורן באפטיבואקוקה קולהקמעונאות