ג'נרל מילס

ג'נרל מילס
חברת מזון אמריקנית

אחת מחברות המזון הגדולות בעולם, מייצרת ומשווקת עשרות מותגים, בהם יופלה, האגן-דאז, פילסברי, צ'יריוס ואחרים, נסחרת בוול סטריט.

כתבות אחרונות

 

חברות המזון בארה"ב ישיקו קמפיין לעידוד צריכת מזון קפוא

קון-אגרה, ג'נרל מילס, קלוג, נסטלה, היינץ והילשייר ברנדס משיקות מיזם משותף בעלות של 30 מיליון דולר, תחת השם "קפוא - כיצד הטרי נשאר טרי"

אדוורטייזינג אייג' 14/05/2014

קמפיין של דגני הבוקר צ'יריוס בארה"ב מעורר תגובות גזעניות

בפרסומת מופיעה משפחה של אם לבנה, אב שחור וילדתם המשותפת ■ ג'נרל מילס, יצרנית צ'יריוס, חסמה את כל האפשרויות להגיב בעמוד היו-טיוב של המותג

שירות גלובס 04/06/2013

לאחר רכישת היינץ: מה תהיה הרכישה הבאה של וורן באפט?

יום לאחר רכישת היינץ האתרים הכלכליים התחילו כבר להעלות ספוקלציות בנוגע לרכישה הבאה של ברקשייר ■ על פי "בלומברג" המועמדת המובילה הינה יצרנית המזון ג'נרל מילס

פאדי מועלם 15/02/2013

האם מקדונלד'ס וג'נרל מילס אספו מידע על ילדים ברשת?

מתלונה לרשות הסחר הפדרלית בארה"ב עולה כי אתרי החברות עוברים על החוק

רועי גולדנברג 23/08/2012

ראש בראש: מניית אסם מול ג'נרל מילס האמריקנית

בחנו שתי חברות מתחום תעשיית המזון, הנחשב דפנסיבי ונהנה בעשור האחרון מצמיחה גלובלית ומגידול בביקושים - מי תוסיף טעם לתיק?

מאיר מזוז וגיא לוי 04/07/2012

וד"ש לאפרסק המאוהב: ג'נרל מילס במו"מ לרכישת יופלה

ענקית המזון האמריקנית החלה במגעים אקסלוסיביים עם יצרנית היוגורטים הצרפתית במטרה לרכוש את השליטה בחברה

שירות גלובס 18/03/2011

ענקית המזון ג'נרל מילס בוחנת שת"פ עם חברות ישראליות

מקיימת סדרת פגישות בתיווך מכון היצוא, שנועדו לאתר מוצרים ישראליים שמתאימים לשוק המזון האמריקני

מירב אנקורי 22/06/2010

פשרה: שטראוס תשנה את אריזות חטיף הדגנים אנרג'י כך שלא ידמו ל-Nature Valley

ההסכם הושג לאחר שג'נרל מילס ישראל הגישה בקשה לצו מניעה זמני שיאסור על שטראוס לשווק את חטיף אנרג'י באריזה זהה כמעט לחלוטין לזו של המותג האמריקאי

אורלי פלג-מזרחי‏ 18/05/2009

בקשה לצו מניעה נגד שטראוס: "חטיף הדגנים אנרג'י מחקה את החטיף Nature Valley"

לטענת ג'נרל מילס, משווקת Nature Valley בישראל, החטיף אנרג'י לא רק דומה בהרכבו לזה של Nature Valley אלא אף מחקה את מראה האריזה שלו, כך ש"הדמיון הקיצוני בין שני המוצרים" עלול להביא להטעיית צרכנים

אפרת אהרוני 30/04/2009