מנהל הסוכנות דביר בר: "הסוכנות תיתן מענה ממוקד לעסקים ותאפשר להם להעלות הילוך במדיה החברתית"
המגזין הופץ עד עכשיו ברשת סטימצקי ובפיצוציות ■ הנהלת המגזין מתכוונת לפנות לרשתות שופרסל ורמי לוי על מנת להפיץ את המגזין "לכל בית בישראל"
במגזין, שייצא לאור פעם ב-3 חודשים, יכתבו בין היתר אביעד קיסוס והראל סקעת ■ דביר בר, עורך מגזין "F/O/D": "זהו עיתון ראוי לכולם, שפונה גם לסטרייטים"
מאחורי המגזין החדש עומדים שי דויטש, אלי גייגר וסיגל רמתי ■ צוות המגזין יחל לפעול בחודש הקרוב, מתוך כוונה להוציא את גיליון הבכורה ב-2012 ■ המגזין יחולק חינם במקומות מרכזיים