מגזין "F/O/D" של הקהילה הגאה יופץ בטיב טעם וב-AM:PM

המגזין הופץ עד עכשיו ברשת סטימצקי ובפיצוציות ■ הנהלת המגזין מתכוונת לפנות לרשתות שופרסל ורמי לוי על מנת להפיץ את המגזין "לכל בית בישראל"

הישג ל-"F/O/D", מגזין הלייף סטייל החדש לקהילת הגייז הישראלית, אחרי שני גיליונות בלבד: החל מהשבוע הבא יופץ המגזין ברשתות טיב טעם ו-AM:PM. עד כה הופץ המגזין ברשת סטימצקי בפריסה ארצית וכן בפיצוציות.

בהנהלת המגזין רואים בהחלטה של שתי הרשתות הישג גדול לקהילה הגאה, שכן לראשונה בישראל יופץ מגזין הפונה בעיקר להומואים לא רק בערים המרכזיות אלא ב-37 סניפי AM:PM, בערים בת-ים, נס-ציונה, נווה-מונסון, גבעתיים, רמת-גן, תל-אביב, הרצליה פיתוח, וכן ב-27 סניפים של רשת טיב טעם באשדוד, באר-שבע, אשקלון, חיפה, רעננה, תל-אביב וראשון-לציון.

"זר לא יבין זאת", אומר המנהל המסחרי של F/O/D, שי דויטש, "אך מדובר בהישג חסר תקדים בישראל למגזין שפונה לגייז. כעת אנחנו מתכוונים לפנות גם לרשתות שופרסל ורמי לוי, על מנת שהמגזין יגיע לכל בית בישראל".

מגזין "F/O/D" הושק במארס 2012, ועד כה ראו אור 2 גיליונות (אביב וקיץ). בימים אלה מסיימים הבעלים הפרטיים העומדים מאחורי המגזין, אלי גייגר, סיגל רמתי ושי דויטש, לצד העורך דביר בר, לשעבר דובר קבוצת ענני תקשורת, לעבוד על מגזין הסתיו שיראה אור ב-1 בספטמבר, לפני החגים.