לאחר פרישתו של דוד סלמן, הסוכנות תוכפף למנכ"ל אורי עיני, והניהול המקצועי יופקד בידי עדי אלון • סלמן ניהל את אינטראקשן מאז 2015, ולאחרונה החליט לעזוב את תחום הפרסום
הביקוש למודעות ברשת החברתית הזניק את המחירים בעשרות אחוזים: "הביקוש צפוי להאמיר לקראת פסח. מי שלא חייב להיות בפייסבוק - שלא יהיה בכלל"
החברה, "מדיה קום אינטראקשן", תנוהל על-ידי דוד סלמן, שהיה עד כה אחראי על תחום רכש המדיה בדיגיטל בחברת מדיה קום
ברנר, שמסיים בימים אלה את תפקידו כמנהל השיווק של פרפקט שוקי הון, יחליף בתפקיד את דוד סלמן שמונה לסמנכ"ל הסחר של אתר nrg
שימש בשנתיים האחרונות כסמנכ"ל הסחר והשיווק של רשת המקומונים של "מעריב"
אדלר חומסקיאייל חומסקיפרסום דיגיטלי