האם בעמק הסיליקון מתהווה לו בימים אלה הסטארט-אפיסט בעל כל המרכיבים הנכונים למלא את החלל שהותיר אחריו הגורו סטיב ג'ובס? ■ הנה כמה שמות שכדאי לשים אליהם לב
לצד הטרנד להשתמש בבכירים בחברות הטכנולוגיה לפרסום מוצרי צריכה, קיימת מגמה הפוכה: ליידי גאגא מפרסמת את גוגל, וגוון סטפני מפרסמת את HP
כך יתמודדו המשווקים בארץ עם טרנד הרכישות הקבוצתיות המוזלות ועם פורסקוור
דניס קראולי, מייסד הרשת החברתית מבוססת המיקום, אמר את הדברים בשיחת וידיאו בכנס סלקום למדיה ■ "נעשה לוקליזציה למוצר בשווקים נוספים בעולם"
דניס קראולי, מייסד ומנכ"ל חברת העדכונים מבוססי המיקום, מודה כי יש לו עדיין בעיה עסקית: "חשוב לנו שהמוצר שלנו לא יהיה מכוסה בפרסומות, אז אנחנו לוקחים את הזמן"