בתקופה שבה השפה השיווקית השלטת מבוססת על "כולנו יחד", צצים כמה מהלכים מבוססי התאמה אישית במטרה למשוך את תשומת-הלב • הכלים הטכנולוגיים החדשים מאפשרים לשכלל את הפנייה לצרכנים, אך במקביל עולה שאלת השמירה על הפרטיות
מונדלז תצטרף לגיוס שמובילה חברת שטראוס לסטארט-אפ שנקרא Torr מחממת דה קיטשן • זהו הסטארט-אפ הראשון בו מונדלז משקיעה בו מחוץ לארה"ב • הטכנולוגיה שפיתחה Torr מאפשרת לייצר חטיפים בשיטת הלחמה ללא צורך בסוכר שידביק אותם, ובכך מאפשרת לשפר את הערך התזונתי של המוצר
חטיף השוקולד הבינלאומי של חברת מונדלז אינטרנשיונל חוזר לצורתו המקורית, כך מדווחים בתקשורת הבריטית, אך גם יתייקר משמעותית
אריזותבמבהגיוס הוןחטיפים סטארט-אפים פודטקלולולמוןפרסוםשיווקשמפו פינוק