חברת טרגט ספיריט פנתה באמצעות עורכי דינה לוועדת המכרזים של התאגיד בדרישה לפסול את מועמדותה של קבוצת מנשה במכרז הפרסום החדש • לטענת טרגט, הקבוצה אינה יכולה להתמודד במכרז בשל מעורבותו העסקית של בני מנשה בעסקים הקשורים לפרסום, ייצוג והפקה, המהווים לטענתם ניגוד אינטרסים
השינויים בהרגלי ההאזנה והמעבר לצריכת תכנים דיגיטליים, מגבלת החסויות בטלוויזיה והקשחת תנאי העמלות הורידו מאטרקטיביות המכרז שיקבע מי הזכיין שישווק את זמן הפרסום בתאגיד השידור הציבורי • שבוע לסגירת המכרז, נראה כי רק שתי קבוצות יתמודדו, אחת מהן היא הזכיינית הנוכחית - טרגט ספיריט
הזוכה יהיה אחראי על שיווק ופרסום פרסומות בשמונה תחנות הרדיו של התאגיד והודעות חסות ותשדירי שירות בערוצי הטלוויזיה כאן 11 וכאן 33
עליות המחירים של הפרסום בטלוויזיה לא לבד • ל"גלובס" נודע כי טרגט ספיריט, בעלת הזיכיון לשיווק הפרסום של תאגיד השידור, הודיעה לחברות המדיה על התייקרות של 10% על כל זמן הפרסום • הסיבה: העלייה בשיעור ההאזנה לתחנות הרדיו של "כאן" לפי סקר TGI האחרון
המכרז הוא למשך 3 שנים עם אפשרות להארכה של עד שנתיים נוספות • בעבר פיצלה נת"ע את תקציב האירועים בין חברות שונות; השנה הוחלט לרכז את התקציב תחת קורת-גג אחת, והחברה יצאה למכרז בו התמודדו 7 חברות
כמעט שנה לאחר שזכתה במכרז לשיווק חבילות הפרסום של תאגיד השידור הציבורי, ולאחר שתקלה לא איפשרה לה לשבץ פרסומות במשך 3 חודשים - ל"גלובס" נודע כי חברת טרגט ספיריט תעלה את המחירים כבר עם סיום המונדיאל בחודש יולי
את המכרז ניהל משרד התרבות והספורט ■ לצורך הפקת האירועים נקבע תקציב של 100 מיליון שקל, שאמורים להתפרס לאורך כל השנה - מיום העצמאות הקרוב ועד ליום העצמאות הבא
בשל תקלה במערכת שיבוץ הפרסומות ברדיו שבחר התאגיד, לא יכלה טרגט ספיריט למכור פרסומות והפסדיה בשל כך נאמדו ב-12 מיליון שקל
למרות התיקונים, המערכת שבחר התאגיד עדיין לא מסוגלת לתת מענה הולם לשיבוץ ולפיקוח על פעילות הפרסום העמוסה בערוצי הרדיו שלו - וזכיינית הפרסום טרגט ספיריט מבקשת לעשות שימוש זמני במערכת של זכיין הפרסום של רשות השידור
לפני כחודשיים, כששידורי התאגיד יצאו לדרך, התברר כי במערכת שנבחרה לצורך שיבוץ הפרסומות ברדיו קיימת תקלה שאינה מאפשרת את השיבוץ בפועל ■ כעת נראה כי התקלה תוקנה ■ ההפסד עד כה מאי-שידור פרסומות ברדיו: כ-12 מיליון שקל
התקלה גרמה לתאגיד ולזכיין הפרסום החדש טרגט מרקט אובדן הכנסות של מאות אלפי שקלים
בג"ץ דחה היום את עתירת שפ"מ נגד זכיית טרגט ספירט במכרז, ובכך איפשר למעשה תחילת עבודה מסודרת מיד עם תחילת השידורים
מבקשת לערער על החלטת ביהמ"ש המחוזי שלא לפסול את זכייתה של חברת טרגט ספיריט או את המכרז כולו
השופט משה ורדי קבע כי שפ"מ תשלם הוצאות משפט של 100 אלף שקל לכל אחת מהמשיבות - התאגיד וחברת ספיריט מרקט שזכתה במכרז
פסק דין - בניגוד למשיכת העתירה - יאפשר לשפ"מ להמשיך בהליכים המשפטיים ולהגיש ערעור בערכאות גבוהות יותר ■ טענה בעתירתה כי יש לפסול את זכיית טרגט ספיריט במכרז הפרסום של תאגיד השידור
(עדכון) - מוקדם יותר דחה השופט את בקשתה של הפרסומאית יפית גרינברג להצטרף כצד לעתירה ■ ככל הנראה שפ"מ ניסתה לצרף לעתירה גם את יוני סער, מבעלי פרומרקט
חברת הפרסום, שהחזיקה 20 שנה בזיכיון לשיווק זמן הפרסום של רשות השידור, עתרה לבית המשפט בטענה כי הזוכה - טרגט ספיריט - נמצאת בבעלות של פרסומאי, בניגוד לכללי המכרז
הקבוצה, של טרגט מרקט ואורי נצר, הציעה לגזור עמלה של כ-16% על היקף מכירות של 60-120 מיליון שקל, לעומת עמלה של 20% ומעלה שהציעו המתמודדות האחרות במכרז
אף שכלל לא בטוח אם התאגיד ימשיך להתקיים - 4 גופים הגישו היום את מסמכי המכרז, הכוללים הצגת ערבות בסך 15 מיליון שקל
הפרס ניתן לטרגט מרקט על קמפיין הקד"מ "קרמיסימו עד הבית" שעשתה עבור גלידת שטראוס