יורם לוי

כתבות אחרונות

 
יורם לוי / צלם: איל יצהר

יורם לוי צפוי להיבחר ליו"ר תחרות קקטוס הזהב

איש הקריאייטיב הוותיק שהצטרף כשותף למשרד ברוקנר-יער-לוי שוכנע ע"י האיגוד לקבל את תפקיד יו"ר התחרות

ענת ביין-לובוביץ' 16.07.2018
יורם לוי / צלם: איל יצהר
ברוקנר נטע יער | לפני כולם

בדרך החוצה? יורם לוי מצמצם פעילותו בברוקנר-יער-לוי

לוי, מאנשי הקריאייטיב המנוסים בענף, הצטרף למשרד כשותף ב-2014 • עפ"י הערכות, שני השותפים הנוספים, עפר יער וטל ברוקנר, אינם מעוניינים לקנות את חלקו של לוי, ולכן הוא נשאר במשרד • לוי: "אני שוקד על מיזם חברתי משמעותי. שותפיי מאפשרים לי להקדיש את האנרגיות ואת הזמן לכך"

ענת ביין-לובוביץ' 09.04.2018

מחפשים יו"ר חדש לאיגוד חברות הפרסום: יהושע ולובטון סירבו

אמיר גיא, היו"ר הנוכחי ומנכ"ל משותף באדלר-חומסקי, צפוי לסיים את תפקידו בספטמבר ■ פנייה נעשתה גם לפרסומאי יורם לוי ממשרד ברוקנר-יער-לוי ■ האתגר הראשון של היו"ר הבא: לפחות 5 משרדי פרסום גדולים כנראה לא ישתתפו בתחרות קקטוס הזהב הבאה

ענת ביין-לובוביץ' 27.07.2017
יורם לוי וטל ברוקנר / צילומים : איל יצהר
לפני כולם

טל ברוקנר ויורם לוי יובילו את קמפיין "העבודה"

משרד הפרסום אלנבי פורש מניהול קמפיין מרצ על רקע אי-הסכמות מקצועיות

ענת ביין-לובוביץ' 08.01.2015
יורם לוי / צלם: איל יצהר

שינויים במשרד הפרסום ברוקנר: יורם לוי מתווסף לשם המשרד

המשרד ייקרא מעתה "ברוקנר-יער-לוי" ■ שמו של יגיל נטע, ממייסדי המשרד, לא יהיה יותר חלק משם המשרד, והוא אמור להיות מדולל בהדרגה מכל מניותיו

ענת ביין-לובוביץ' 11.09.2014
פסטיבל קאן/ צילום: אתר הפסטיבל

"אריה הזהב": למה הזכייה בפסטיבל קאן חשובה לפרסומאים?

על רקע ביטול תחרות "קקטוס הזהב", מסתערים אנשי ענף הפרסום בישראל על תחרויות בינלאומיות ובראשן פסטיבל קאן ■ אך במציאות הלקוחות לא ממש מתרשמים מהפרסים, ומה שנשאר זה בעיקר טפיחה על השכם וחיזוק לאגו

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2014
דומינו'ס פיצה | לפני כולם

איש הקריאייטיב יורם לוי מונה ליועץ פרסום לדומינו'ס פיצה

לוי לא אמור להחליף את משרד הפרסום מקאן-אריקסון שמטפל בתקציב הרשת, אלא לקחת חלק פעיל בגיבוש הקריאייטיב והאסטרטגיה של מהלך חדש

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2013
ברוקנר נטע יער | לפני כולם

יורם לוי במו"מ להצטרף כשותף בברוקנר-נטע-יער

אם המהלך ייצא לפועל, לוי יהפוך לשותף מלא של טל ברוקנר ועופר יער ■ במקביל מתנהל מו"מ על כניסתו של לוי כשותף במשרד הפרסום LEAD

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 08.10.2013
ועידת MAD | ועידת MAD

ועידת MAD: מה עמד מאחורי מהלכי השיווק המנצחים של השנה?

מנהלי השיווק הציגו בוועידת MAD של "גלובס" את התובנות של מהלכי אורנג' אולטרה-נט, "החומוס של אבי" וקמפיין "יש עתיד"

שירי דובר 21.07.2013

הפרסומאי שהרוויח הרבה כסף ומעמד, התפכח ועזב את הכול

אחרי הפרישה מבאומן-בר-ריבנאי, יורם לוי, אחד הטאלנטים המחוזרים בתעשיית הפרסום המקומית, מתפנה לדבר ■ על המשבר בענף כתוצאה משיטת התגמול, על הלקוחות שמתחילים לחפש אלטרנטיבות למשרדים הגדולים ועוד

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2013

45 פלוס - הגיל שבו אפשר למתג את עצמכם מחדש

לבוא ממקום של כוח וניסיון; לא להמעיט בערך התבונה והבשלות; להדגיש את היכולות ובעיקר לא להתנצל ■ לגילאי 45 פלוס יש המון מה לתת בשוק העבודה, הם רק צריכים לדעת איך למכור את זה

ענת ביין-לובוביץ' 26.03.2013

יורם לוי: "הקקטוס איבד רלוונטיות כי הוצאנו החוצה את המפרסמים"

לוי אמר את הדברים במסגרת במפגש מיוחד של ענף הקריאייטיב שנערך אמש

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2013

מנהל הקריאייטיב של יש עתיד: "התמקדנו ביאיר, לא ברשימה"

יורם לוי: "סחף משפיע על אנשים; הם רוצים להתחבר להצלחה. זה נכון למוצרים, לתוכניות טלוויזיה ולמועמדים בבחירות" ■ אחד הסודות המרכזיים - רשתות חברתיות: "הפייסבוק של לפיד היה פעיל מאוד, עם יותר מ-100 אלף חברים"

ענת ביין-לובוביץ' 24.01.2013
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

אחרי 4 שנים: יורם לוי פורש מבאומן-בר-ריבנאי

ה‎הערכות הן כי לוי, מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן-בר-ריבנאי, עוזב מאחר שלא יוכל להפוך לבעל מניות במשרד ■ נדב פרסמן צפוי להחליפו

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2013

מה היה קמפיין האינטראקטיב הכי מוצלח בשנה החולפת?

"גלובס" פנה ל-6 אנשי קריאייטיב מובילים וביקש מהם לבחון את תחום האינטראקטיב בשנה החולפת, לבחור את קמפיין השנה שלהם בעולם ולהסביר מה היה כל-כך מוצלח בו

ענת ביין-לובוביץ' 11.10.2011

מה הסתירה אילנה דיין?

פרסום הפשרה לא ישפיעו לטובה על הערעור שלה בעניין סרן ר'. אבל מה עם האינטגריטי?

מתי גולן 06.06.2011

   12   

   נמצאו 18 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2