מאז שאביה הכריז עליה כיורשת, עשייתה של יפית אטיאס, סמנכ"לית השיווק של קבוצת רמי לוי, התרחבה מעבר להגדרת התפקיד הרשמית, והיא נחשבת למנהלת החזקה בקבוצה • בראיון לגלובס היא מספרת על החקירה ברשות התחרות, על המוטו שמוביל אותה ועל ציפיות השכר שלה: "אני באמת חושבת שמגיע לי יותר"
כך אמר היום בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס" • לוי הבטיח שלא יאפשרו עליות מחירים אוטומטיות, הביע התנגדות לחרם צרכנים ואמר כי רק מודעות צרכנית והכניסה המואצת של המותג הפרטי תאט את עליות המחירים, וכי לתקשורת יש חלק חשוב במאבק
ליפית אטיאס לא היה זמן למרד נעורים. מילדותה היא בעסקים: "אני לא עושה את זה בשביל הקריירה שלי. אם זה לא היה עסק שהקים אבא שלי, לא הייתי באנרגיה הזאת, אבל זה מפעל החיים שלו"
לוי מינה את ערן וולף, לשעבר סמנכ"ל במועצה לצרכנות, לתפקיד סמנכ"ל מועדון ושירותים פיננסיים • המטרה: כניסה לתחום הביטוח וחיזוק המועדון ושירותי התיירות של החברה
השחיקה ברווח התפעולי? "זה חד-פעמי" • החקירה החדשה? "יש אנשים שיש להם אינטרס לפגוע בי" • יו"ר שופרסל? "שלא יזלזל בצרכן" • ההשקעה בקופיקס? "החנויות לא יכולות להתמקד ב-5 שקלים" • הדשדוש באונליין? "רק לפני חודש פתחתי את כל ת"א להזמנות" • וחשיפה ראשונה של המנכ"לית הבאה: בתו, יפית אטיאס-לוי
רמי לוי חושף את המנכ"לית הבאה של הרשת, בתו יפית אטיאס-לוי: "היא תוכל לנהל את העסק אפילו יותר טוב ממני" • ההערכות הן כי המהלך יקרה עד סוף השנה • לוי לא שוכח לסגור חשבון עם יו"ר שופרסל • הראיון המלא יתפרסם מחר בגיליון החג של G
50 המשפיעותועידת ישראל לעסקים 2018מותג פרטיקמעונאותרמי לוירשתות שיווק