גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ירון ליכטנשטיין

מנכ"ל סוכנות לוק

עוד כתבות

גל גדות: "לא בריא לאדם לתפוס את עצמו כמותג. זה מגלומני"

מרגע שנודע כי גל גדות תגלם את "וונדר וומן" בסרט הוליוודי, השווי שלה הוכפל ■ גדות מרוויחה חצי מיליון שקל לעונה כפרזנטורית של קסטרו ומיליון שקל לשנתיים בקרליין ■ "גלובס" חושף את המספרים מאחורי הפנים היפות

המפיק ארנון מילצ'ן יקים "חממת תוכן" בישראל

זאת בשיתוף עם סוכנות הייצוג והתוכן ADD ■ במסגרת העסקה תשקיע החברה של מילצ'ן, "ניו-ריג'נסי", בפיתוח רעיונות שיציעו יוצרים ישראליים לחברת ADD

עוזבים את HOT: יוצרי "עספור" חתמו עם קשת

‎בתו של נוני מוזס, הדס מוזס-ליכטנשטיין, ניהלה את המו"מ מול קשת בשם חנן סביון וגיא עמיר

הדס מוזס, בתו של נוני מוזס, מצטרפת לעולם התקשורת

תצטרף לקבוצת ייצוג האמנים והתוכן ADD, בניהולו של בעלה ירון ליכטנשטיין, שם היא צפויה לנהל את פעילות המסחר והפיתוח העסקי של הקבוצה

ירון טן-ברינק מצטרף כיוצר ומפתח למחלקת התוכן של קבוצת ADD

טן-ברינק, לשעבר מבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות" ועורך מגזין "רייטינג", יצטרף למחלקת היוצרים והבמאים של הקבוצה וישתלב בפיתוח פרויקטים חדשים

בדרך לטלוויזיה? קבוצת התוכן וייצוג האמנים ADD מתרחבת

הקבוצה בראשותו של ירון ליכטנשטיין מינתה את העיתונאי אליאב גודפריד למנהל מחלקת התוכן

ירון ליכטנשטיין / צלם: אסנת קרסננסקי

הון אנושי: ירון ליכטנשטיין על הטאלנט כמותג

הטאלנט הוא מותג לכל דבר: חבילת תוכן המשווקת מגוון מוצרים לסגמנטים רבים. ניהול מותג מהסוג הזה, הוא תהליך מאתגר לא פחות ולפעמים הרבה יותר ממוצר צריכה רגיל

ירון ליכטנשטיין פותח קבוצת תוכן חדשה - ADD

החברה החדשה, "ADD - CONTENT AGENCY", תיתן מענה שלם להפקות - מייצוג אנשיה, דרך הליך ההפקה ועד לשיווק בחו"ל ■ ליכטנשטיין שימש ב-5 השנים האחרונות כמנכ"ל סוכנות לוק של "ידיעות אחרונות"

"שליין ובנאי כינו את דוגמניות בגדי-הים של 'בלייזר' זונות"

סוכנות לוק ומגזין "בלייזר" דורשים התנצלות בשידור וכן פיצוי של 100 אלף שקל בעקבות ההתבטאויות של ליאור שליין ואורנה בנאי בתוכנית "מצב האומה"

יוצרי "עספור" פיתחו פורמט מיוחד לילדים

חנן סביון וגיא עמיר יצרו עבור ערוץ הילדים סיטקום חדש בשם "נויה" שיופק על-ידי לוק פורמט וקודה תקשורת ■ ירון ליכטנשטיין, מנכ"ל סוכנות לוק: "אנו עובדים על תכנים נוספים"

סוכנות לוק מתרחבת לתחום הפרסום והמיתוג לילדים ובני נוער

הסוכנות החלה בהערכות לקראת עלית ערוץ הצעירים ADD ב-HOT

פרס: "התעשייה הגדולה הבאה בישראל היא תעשיית החלל"

נשיא המדינה, שנפגש אישית עם 40 הצעירים שסומנו ע"י "גלובס" כמנהיגי העתיד, מאמין כי ישראל נמצאת בחזית הטכנולוגיה העולמית ■ "ישראל לא יכולה להגדיל את שטחה, רק את האינטליגנציה שלה"

סוכנות "לוק": המגזין "רייטינג" השפיל את הדוגמנית גל גדות

"לוק", המייצגת את גדות, דורשת מ"רייטינג" פיצוי של 100 אלף שקל והתנצלות, זאת בגין תמונות פפראצי של גדות שפורסמו במגזין בליווי כיתובים "הלקוחים מעולם הפורנוגרפיה" ■ "מעריב" בתגובה: "לא היתה כוונה לפגוע"