ליאת רון

כתבות אחרונות

 
רז פרל / צילום: איל יצהר

רז פרל, יו"ר תנועת הצופים: "התנועה הצילה אותי. בלי הצופים הייתי עבריין"

יו"ר תנועת הצופים על הקשיים בתקופת הקורונה ועל המשך הדרך • "רק לאחרונה קיבלנו היתר לשוב לפעילות מלאה, אחרי שתקופה ארוכה עבדנו במתווה התנדבות מאושר מול רוב הרשויות המקומיות. כרגע רשומים אצלנו כ־60 אלף חניכים"

ליאת רון 19.12.2020
אופיר גוטמן - מנכל פרוקטר אנד גמבל / צילום: איל יצהר

"בפרוקטר אנד גמבל העולמית, המכירות עלו בקורונה, בניגוד לישראל"

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל: "הקטנת האריזות באה מתפיסה של קיימות ורצון לעשות דברים יותר קומפקטיים • מאז המחאה החברתית אין עליות מחירים, וכשהאריזות קטנות, המחיר יורד לינארית"

ליאת רון 13.12.2020
אוה מדז'יבוז' / עיצוב: גלובס

אוה מדז'יבוז' על הילד שאימצה בגיל שנה וארבעה חודשים

כשאוה מדז'יבוז' אימצה את אריאל בגיל שנה וארבעה חודשים, חייה השתנו • אבל היא לא הייתה מוכנה לטלטלה הגדולה באמת: לפני כמה חודשים הוא אובחן על הספקטרום האוטיסטי • מבחינתה זו הסיבה שהיא צריכה לחיות הרבה זמן

ליאת רון 12.12.2020
ערן יעקב

ערן יעקב על המורה שעזרה לו להבין למה הוא לא מצליח לקרוא ספרים

כשהמורה כרמלה קיבלה מערן יעקב עבודה רצופת שגיאות כתיב, היא אמרה לו שהוא אינטליגנט, אבל יש לו בעיה • סוף סוף הוא הבין למה עד עכשיו לא הצליח לקרוא ספרים

ליאת רון 12.12.2020
יוסי צברי

יוסי צברי על המוות של אבא שלו, שגרם לו לשנות את חייו

יוסי צברי לא האמין שדווקא היום שבו ימצא את אביו ללא הכרה יעשה את התפנית הגדולה בחייו. אבל הרגע הזה הבהיר לו שהוא צריך להתעורר ולהשתחרר מכל מה שכבל אותו עד כה. היום הוא שחקן מצליח שחי עם בן זוג וילד

ליאת רון 11.12.2020
אדם אחד רגע אחד  / עיצוב: גלובס

אדם אחד, רגע אחד: 45 אנשים מספרים על האדם ששינה אותם

אדם סינגולדה על המשקיע שהימר עליו • לינוי בר גפן על העובדת הסוציאלית שהזכירה לה לחשוב גם על עצמה • וערן יעקב על המורה שזיהתה שהוא דיסלקט • 45 סיפורים שיחזירו לכם את האמון באנושות • פרויקט חנוכה מיוחד

11.12.2020
איציק רכלבסקי / צילום: איל יצהר

איציק רכלבסקי: "ההייטק חטף מכה בתקופות הקורונה, אבל התאושש ממנה לגמרי"

איציק רכלבסקי הוא נשיא קבוצת יעל, שעוסקת ביישום והטמעת חומרי תוכנה וחומרה • "ניהול המשבר ברמת המדינה מאכזב. אי פיצוי עסקים באופן יעיל, פרויקטור שלא נותנים לו לעבוד ואנשים שלא מבינים בחומר ונותנים עצות רעות"

ליאת רון 05.12.2020
נועה בכר / צילום: איל יצהר

"יש לי עוד דרך ברולדין, זה רק החנוכה החמישי שלי שם"

מנכ"לית רולדין נועה בכר אהרוני חושפת את מאחורי הקלעים של מערך הסופגניות הפופולרי של הרשת • "מאחורי הסופגניות שלנו עומד מערך לוגיסטי וניהולי מאתגר ומרגש. אנחנו מתחילים לבנות את הקולקציה מיד בסיום החנוכה. השנה זה היה מורכב פי כמה"

ליאת רון 28.11.2020
חמי רודנר בהופעה במגדלי הים התיכון / צילום: אודי גורן

הכירו את ההופעות הכי טובות שאתם לא מוזמנים אליהן

כשקיסריה ושוני סגורים ואולמות הזאפה מעלים אבק, המופעים הכי לוהטים קורים בבתי הדיור המוגן • בקפסולות, באוויר הפתוח או מהמרפסת - אמני ישראל מרקידים את בני הגיל השלישי, עם חוזים שיכולים להגיע גם ל־20 הופעות לסיבוב • רמי קליינשטיין: "אני לא רגיל לקהל שמתיישב במקומות על השעון"

ליאת רון 27.11.2020
ח"כ משה ארבל, מפלגת ש"ס / צילום: איל יצהר

ח"כ משה ארבל: "הנחיות משרד הבריאות מחייבות אותנו כמו ההלכה"

ח"כ משה ארבל, ש"ס: "אנחנו חיים בחברה שסועה כל-כך, ובאירוע מתגלגל שמחדד את הקצוות ומנכיח אותם. המפתח הוא אמון, ולצערנו מדינת ישראל נמצאת במשבר האמון הגדול בתולדותיה"

ליאת רון 20.11.2020
ד"ר טריף בדר / צילום: איל יצהר

גנרל החורף: הכירו את האיש שאמור להגן עלינו מהשילוב הקטלני בין קורונה ושפעת

הוא הגה את מערך קטיעת ההדבקה בצה"ל, שאומץ גם על ידי המערכת האזרחית, הוא טיפל במסתננים סורים בקו הגבול, ועכשיו הוא אמור לוודא שמערכת הבריאות לא תקרוס כשנוסף לקורונה תתקוף אותנו השפעת • הכירו את ד"ר טריף בדר, הקרפ"ר לשעבר ופרויקטור החורף במשרד הבריאות

ליאת רון 14.11.2020
ביאנקה לואיס / צילום: איל יצהר, גלובס

"עשיתי עבודה טובה, שברתי שיאים - ואפילו לא חזרו אליי"

ביאנקה לואיס היא מנהלת מכירות והצלחת לקוח באופסטר • "הבנתי ששינוי המין מרתיע מעסיקים, אז נאלצתי לחזור לארון, הפעם כאישה, ומחקתי את כל התיעוד שלי כגבר ברשת"

ליאת רון 14.11.2020
ד"ר שלומית ווגמן־רטנר / צילום: איל יצהר

"הקורונה יצרה תופעה רוחבית מטרידה של מעבר לעבודה בשחור בתחומים שלא היו קודם"

ד"ר שלומית ווגמן-רטנר, ראש הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ומ"מ ראש הרשות להגנת הפרטיות: "איכוני השב"כ הם כלי לא אפקטיבי למאבק בקורונה, והם פוגעים בפרטיות בצורה לא מידתית"

ליאת רון 06.11.2020
תמר שוורץ, מנכ"לית “רוח נשית"  / צילום: איל יצהר, גלובס

"הייתי בהלם מהתגובות החשוכות של הח"כים בדיון על החוק למניעת אלימות כלכלית"

תמר שוורץ, מנכ"לית "רוח נשית" - לשיקום נפגעות אלימות כלכלית: "החוק למניעת אלימות כלכלית מתקן עוול שבו רוב הנשים והגברים נפגעי אלימות ממשיכים לשאת בחובות שצבר הצד השני במהלך חייהם המשותפים גם אחרי הפרידה"

ליאת רון 01.11.2020
איימן סייף, פרויקטור הקורונה של החברה הערבית / צילום: איל יצהר

"אני מותש": איימן סייף נלחם בחתונות אבל גם בדעות קדומות, כל הדרך לניהול הקורונה בחברה הערבית

בעוד כשבועיים תסתיים הקדנציה של פרויקטור הקורונה של החברה הערבית: "הייתי רוצה שהתשתית שהקמנו תמשיך לעבוד, אבל אני מותש" • סיפור מלחמתו של איימן סייף בחתונות, בדעות הקדומות ובפער הייצוג ההיסטורי של החברה הערבית בישראל

ליאת רון 31.10.2020
מוטי פלדשטיין / צילום: איל יצהר, גלובס

"בחברה החרדית מרגישים מופלים בקורונה, החברים החילונים שלי מתפוצצים מזה"

מוטי פלדשטיין הוא מנכ"ל קמ"ח - קידום מקצועי חרדי • "יש בקרן שלנו 20 אלף בוגרים ובהם גם רופאים. כשראיתי שיש כאלה שמפירים את ההנחיות, הפגשתי אותם עם רבנים, כדי שישמעו את הדברים ממקור ראשון. הבעיה היא בהסברה"

ליאת רון 23.10.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 557 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 35