מחיר ליטר בנזין עשוי לעלות אל מעל ל-8 שקלים לליטר ■ רק בתחילת פברואר התייקר מחיר הבנזין בכ-31 אגורות לליטר
מחירי הדלק בארה"ב זינקו בחודש האחרון בכ-13% למחיר ממוצע של 3.75 דולרים לגלון ■ "מחיר של 5 דולרים לגלון הוא אפשרות סבירה", אומר ג'ון קילדוף, מנהל בחברת Again Capital
אמיר כהנוביץ', הכלכלן הראשי של כלל פיננסים, מסביר: אלה התייקרויות לדוגמה שתידרש הממשלה לבצע כדי למנוע גירעון של 28 מיליארד שקל מעל המתוכנן ב-2015 ■ ומה עוד? אגרת טלוויזיה של 25 אלף שקל בשנה, למשל
ארגון המדינות המפיקות נפט פרסם דוח המעריך כי הביקושים העולמיים לנפט יגדלו ב-2013 בקצב גבוה יותר מההערכות המוקדמות בשל ההתאוששות הכלכלית העולמית
בחברת BDO זיו-האפט מאמינים כי הדרך לכך - הפקת נפט ■ האופן: ההכנסות שיתקבלו ממיסוי רווחי ההפקה יחליפו את ההכנסות ממיסוי צרכני הבנזין ■ האמצעי: מאגר של פצלי שמן, שיוכל להניב למדינה 10 מיליארד שקל בשנה
מסי הדלק נבלעים בקופת הכנסות המדינה בלי להותיר חותם
במהלך כל ימי רביעי בחודש פברואר תינתן הנחה של 50 אג' לליטר דלק בכל תחנות הרשת
הסיבה העיקרית לזינוק במחיר היא העלייה במחירי הדלקים באגן הים התיכון בשיעור של כ-9.7% במהלך חודש ינואר ■ מחיר ליטר בנזין 95 אוקטן יעלה מחר בכ-4.1%
כך מדווח הבוקר ב"ידיעות אחרונות" ■ לפיכך, מחירו של ליטר בנזין 95 אוקטן צפוי לנוע סביב ה-7.7-7.75 שקלים לכל ליטר
(עדכון) - בין הצעדים שממליצה התוכנית לבחון: החלפת הבנזין בגז טבעי דחוס כחול-לבן ■ מגיש התוכנית, אייל רוזנר: דלק מגז דחוס יעלה 5.5 שקלים לליטר
מחיר ליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי יעמוד על 7.52 שקל לליטר בינואר, ללא שינוי
ד"ר פאתיח בירול, הכלכלן הראשי של הסוכנות הבינ"ל לאנרגיה, מסביר למה "האביב הערבי" גורם לנו לשלם יותר על הדלק, כיצד תעקוף ארה"ב את ערב הסעודית, מדוע אירופה ויפן בבעיה קשה, וכיצד צריכה ישראל להתמודד עם המציאות הגלובלית החדשה
מדובר בירידה של 6 אגורות לליטר בלבד, או 0.79%
מדובר בירידה של 4.53% במחיר לליטר בתדלוק עצמי לעומת החודש הקודם ■ ההוזלה - עקב ירידה במחירי הנפט ובשער הדולר בחודש החולף ■ המס על הבלו מהווה 39.5% ממחיר ליטר דלק, המע"מ מהווה 14.5% מהמחיר
אני בונה בית לאדם, ושטח בגודל דומה הולך ל"בתים" של מכוניות
רכב היברידי, חשמלי, דיזל? "גלובס" סוקר את היתרונות והחסרונות של כל הדרכים לחסוך בדלק, ומסביר למה אי-אפשר להתבסס על הצהרות היצרן לגבי צריכת הדלק כשבוחרים רכב ■ וגם: למה אין סיכוי לתחבורה ציבורית יעילה בארץ?
אופ"ק (OPEC)בנזיןבצלאל סמוטריץ'דלקהעלאת מחיריםמס הבלומשבר אנרגיהמשרד האוצרמשרד האנרגיהנפט