ההוצאה הכללית לפרסום עלתה, הפרסום באינטרנט זינק, ומספר הפקות הטלוויזיה גדל - אך בענף מעריכים כי מדובר בהתאוששות זמנית הנובעת מאירועים נקודתיים
בתוך כך, הרשות השנייה דחתה סופית את בקשת קשת לשדר בערוץ 2 את גמר התוכנית "אייל גולן קורא לך"
לטענת זכיינית ערוץ 2, חברת בקרת המדיה מעבירה מידע סודי לגבי עסקאות פרסום בין לקוחותיה ופוגעת ברשת
היקפי הפרסום עלו מעט, מספר ההפקות בטלוויזיה נמצא בעלייה, וגם הביקוש לעובדים רשם מגמה חיובית ■ מצד שני, אפקט המחאה החברתית עדיין לא פג
מדד הפרסום ממשיך להצביע על רמת פעילות נמוכה ברבעון האחרון ■ המפרסמים הגדילו את הפרסום, הפקות הטלוויזיה התרבו, אך מחירי הפרסום בשפל של 7 רבעונים ■ על האופטימיות מעיבה גם האפשרות של התחדשות המחאה בקיץ 2012
המדד שמשקף את פעילות ענף הפרסום חזר לרמה דומה לזו שהיה בה לאחר המשבר הכלכלי ב-2008 ■ הביקוש לעובדים צנח ברבעון הרביעי ב-28%, וכל יתר הפרמטרים גם הם ירדו ■ האם ההתאוששות היחסית בדצמבר מסמנת שינוי מגמה?
הביקוש לעובדים בחברות הפרסום נמוך, מספר ההפקות החדשות בטלוויזיה נמצא בירידה, וההוצאה על פרסום במשק מסמנת רק כיוון אחד - למטה ■ דינמיקה של תעשייה בהקפאה
בחברות המדיה לא מתרגשים: "אף אחד לא מתייחס ברצינות למחירונים, עם הזכייניות זה תמיד עניין של מו"מ" רשת: "העלנו את המחיר דרסטית כי רמת הביקושים הולכת וגוברת"
ברשת רוצים לקצץ בכ-30% מעמלות היתר, ובערוץ 10 רוצים להורידן לאפס בכיר בערוץ 2: "כל עוד הרווחנו, שיעור עמלות היתר לא היה מהותי. היום, כשכולם מפסידים, צריך לחשוב מה עושים בנושא - שאיבד פרופורציה"
אייל גולןאילן צחיישראל במלחמהלי-אור אברבךמשרדי פרסוםפרסום בטלוויזיהפרסום דיגיטליפרסומותקשת 12רשת 13