ב"ניו-יורק טיימס" נתניהו מופיע בשער, תוך המלצה לא להגיע למסקנות פזיזות לגבי עתידו
מנהל הקבוצה תבע את קשת בגין לשון הרע, בעקבות כתבה בה נטען כי "לב אמיץ", שמתיימרת לעסוק בזכויות הגבר במשפחה, משמשת בפועל פלטפורמה לשיתוף תמונות נשים למטרות החפצה ומיניות ■ ביהמ"ש: "יש להיזהר פן תביעות כנגד גוף תקשורתי יביאו כשלעצמן למניעת סיקור"
הקלטת שרה נתניהו - דוגמה לאופן בו התקשורת הולכת ומוותרת על תפקידה בחברה
גם לח"כים של הליכוד יש ממוצע גבוה של מופעים תקשורתיים, והמחנה הציוני מתחזק על רקע הפריימריס במפלגה ■ ח"כ בקואליציה זכה ל-1,200 חשיפות בתקשורת בממוצע, מול 600 בלבד לח"כ באופוזיציה ■ מבין חברי הכנסת שאינם יו"רים בולטים מירי רגב ועמיר פרץ
יפעת מחקרי מדיה: יוני היה החודש החלש ביותר עבור נתניהו מאז אוקטובר 2016, ובארבעת החודשים האחרונים נרשמה ירידה של 27% בהופעותיו במדיה בהשוואה לתקופה הקודמת ■ בחודשים האחרונים נרשמת ירידה כללית בסיקור התחום הפוליטי
דובר הבית הלבן: "כמה אנשי תקשורת ניסו לייצר דיווחים שקריים - תמונות של טקס ההשבעה הוצגו בצורה שתפקידה למזער את הקהל העצום שהיה בטקס"
כך עולה ממחקר של עמותת "סיכוי" ויפעת מחקרי מדיה ■ אחוז כה גבוה של אייטמים שליליים נחשב לחריג ■ הח"כים הערבים זכו לסיקור שלילי במיוחד
המכון הישראלי לדמוקרטיה ממליץ לאפשר באופן נרחב אך הדרגתי צילום והקלטה של דיונים בבתי המשפט ■ כיום "עוקפים" אמצעי התקשורת את איסור השידור ע"י שליחת סמסים והודעות בטוויטר מתוך האולם
הנושאים הכלכליים שהכי מעניינים את הציבור: האם הם מסוקרים בהתאם ע"י התקשורת? ■ סקר מצביע על הפער שבין סדר היום הכלכלי של התקשורת לבין זה של הציבור
מה למדנו מהסיקור של אולימפיאדת ריו 2016 בערוץ הספורט?
ברכי ספרונג, יועצת קשרי החוץ של ראש עיריית ירושלים, ומירה מרקוס, מנהלת התקשורת הבינלאומית של ת"א, מדברות על ההתמודדות היומית עם 300 עיתונאים זרים, המסקרים את ישראל בתקופה של הסלמה בטרור
סקר תקשורת דיגיטלית: 61% איש סברו כי היקף סיקור ההטרדות המיניות בישראל מייצג תמונה אמיתית של המציאות העגומה בישראל; 39% חושבים שהסיקור מוגזם מדי
עורך מדור פניות הציבור ב"גרדיאן" טוען כי הביקורת על הכותרות בעיתון היא חלק מקמפיין ישראלי נגד כלי התקשורת הזרים, שבמרכזו האשמות לסיקור מוטה
בעבר, שרי אריסון הציגה בגאווה את הפנטהאוז ואת היאכטה, ותשובה לא חשש להופיע בכנסת ולהתראיין לעיתונים ■ אבל מאז בעלי ההון כמעט ונעלמו מהמסכים ■ למה זה קרה, מה הם עושים כדי למנוע פרסומים עליהם, והאם הגלגל יתהפך?
כך עולה מסקר, שנערך עבור פרויקט הצעירים הישראלי NET-MED, אשר יוצג בכנס שדרות לחברה וידידות ■ על פי הסקר, אתר YNET נתפס על-ידי הצעירים כמהימן ביותר לקבלת מידע חדשותי, ומיד אחריו ערוץ 2
אמוץ אייל, שהקים את סוכנות הידיעות הישראלית תצפית (TPS), מספר ל"גלובס" איך הוא נותן קונטרה לסוכנויות הידיעות הפלסטיניות ■ "אם נעביר ראשונים את המידע לעולם, חובת ההסברה תעבור אל הצד השני"
אנטישמיותארה"בג'ו ביידןחמאסישראל במלחמהכותרות העיתונים בעולםלבנוןצרפתרצועת עזהתקשורת זרה