מחקר חדש של Sport+Markt מצא: הקבוצות בליגת הכדורגל הגרמנית יקבלו העונה 102.8 מיליון אירו מהספונסריות, לעומת האנגליות שיסתפקו ב-85.3 מיליון אירו אחת הסיבות - היחלשות הליש"ט לעומת האירו
הפעם איבד את חברת Johnson and Johnson , שהיתה אחת מ-12 הספונסריות שהשתייכו לתוכנית ה-TOP של הוועד, הספונסרים הראשיים שמשלמים עד 80 מיליון דולר בשנה עבור הסכם החסות
ONE ZEROהבנק הדיגיטלי הראשוןאירועים ומינוייםחסויותמונדיאל 2022נייקיכלכלת ספורטעיריית ירושליםפיפ"אפרזנטור