אחרי שהונדה פרשה מהפורמולה 1, סוזוקי וסובארו ויתרו על ההשתתפות באליפות העולם בראלי וקוואסאקי עזבה את המוטוג'יפי, יצרנית רכב יפנית נוספת נוטשת את הספורט המוטורי בגלל המצב הכלכלי
חברת השירותים הפיננסים ההולנדית ING, שנתנה לקבוצת הפורמולה 1 של רנו חסות בסך 65 מיליון אירו בשנה, החליטה להתיר את הספונסרשיפ במסגרת צעדי ההתייעלות, אחרי שסיימה את 2008 עם הפסדים כבדים
עשרה ימים בלבד לאחר שהונדה הודיעה על פרישתה מהפורמולה 1, יצרנית רכב יפנית נוספת מודיעה על צמצומים: "ההתכווצות בהיקפי מכירות הרכבים, שמקורה במצב השווקים הגלובאלי, גרמה לנו לקחת את ההחלטה"
יצרנית הרכב היפנית לא תזרים יותר כסף לקבוצת בראקלי שבבעלותה, ולא תפתח ותספק מנועים לקבוצות בסבב הונדה תמכה ב-216 מיליון דולר מדי שנה בקבוצה האנגלית, והיא ככל הנראה תעמיד אותה למכירה
המרוץ שיסיים את עונת הפורמולה 1 יחלק את אחד הפרסים הגבוהים בספורט, הקבוצה שתסיים שנייה תסתפק ב-74 מיליון דולר מארגני הגראנד פרי באוסטרליה דיווחו על הפסדים של 20 מיליון אירו במרוץ שנערך השנה
אבו דאביאיחוד האמירויותמרוץ מכוניותפורמולה 1רכב ספורט