בתרחיש האופטימי מיזם הרכב יגיע לאיזון בעוד 4 שנים ■ הכסף שנמצא כעת בקופת בטר פלייס צפוי לאפשר לה להמשיך לפעול רק עד אוגוסט השנה ■ בטר פלייס: "החברה עתידה לגייס כסף גם השנה כמו שעשינו בכל שנה לפעילותינו"
הפסדיו של מיזם הרכב החשמלי של שי אגסי ועידן עופר יותר מהוכפלו ב-2012 ■ החברה לישראל: "כמשקיע מוביל בבטר פלייס אנו מרוצים מהתקדמותה בחודשים האחרונים, ונבחן בחיוב השקעה נוספת"
בעל השליטה בחברת הטקסטיל דלתא מכר את מניותיו בחבס השקעות בדצמבר 2007 ברווח של יותר מ-100% על השקעתו ■ חבס הודיעה בשבוע שעבר כי קיים ספק משמעותי בדבר יכולתה לפרוע את תשלומי האג"ח הקרובים שלה במועד
בכירי יצרנית הרכב ההודית נפגשו עם נציגי החברה לישראל והביעו התעניינות בפלטפורמת הרכב שפותחה במיזם "קורוס" של החברה לישראל ■ שתי החברות שותפות של צ'רי הסינית
בתגובה לפניית "גלובס" סירבו בחברה לומר האם היא תעמוד בתשלומי האג"ח בזמן ■ האג"ח הקצרות של חבס הוסיפו לרדת גם היום ■ מוסדי: "הרצל חבס ומשפחת עופר צריכים לעמוד מאחורי החוב"
(עדכון) מקורבי החברה לישראל מדברים על הכול ■ על השכר לבכירי החברה: "היה אפשר לתת לניר גלעד יותר. הוא משתכר חמישית ממנהלי חברות דומות בחו"ל" ■ השאיפה: להפסיק כמעט לגמרי להיות חברה ישראלית
כהן, ששימש עד לפני כשנה כסמנכ"ל אסטרטגיה בחברה, ימונה למנכ"ל זמני בבטר פלייס העולמית ובישראל - במקומו של אוון תורנלי שהודיע על התפטרותו
מקורות בחברה: העזיבה נובעת מחילוקי דעות עם עידן עופר על הדרך האסטרטגית ■ על פי הערכות, המהלך ילווה בשינויים נוספים במערך הניהולי הבכיר
הבעלים של החברה לישראל בראיון לשבועון סיני: "ההון המשפחתי שלנו לא יועבר לילדים אם הם לא יעבדו מספיק קשה" ■ "אגסי חכם ואני מחבב אותו. אבל בנייה ותפעול של חברה מצריכים כישורים שונים"
החברה ממצבת את המכונית כמשפחתית פרימיום "עם איכות של ב.מ.וו ומחיר של קיה"
מי עוד הגיעו לתצוגת האופנה של לי גרבנאו? ■ שלדסון אדלסון נזכר באבא ■ ובתיה עופר ומירה קינן מגייסות למטרות טובות
בעיקרון, אני נגד הלאמה; חוץ מאשר במקרה של משפחת עופר
3 הערות על האנשים שאהבנו לקרוא להם טייקונים
ההזרמה - חלק מסבב השקעה בהיקף 100 מיליון דולר בבטר פלייס (חלק החברה לישראל בהשקעה הוא 67 מיליון דולר) ■ השלב השני בהשקעה - עד שנה מהיום
זאת קצת יותר מחודש לאחר ששי אגסי הודח מתפקיד מנכ"ל בטר פלייס העולמית ■ כאשר אגסי "הועזב" פירשו זאת בחברה כניצחון לקו של קפלינסקי; היום מתברר כי גם הקו שהוביל קפלינסקי לא תאם את זה של עידן עופר
או פי סי אנרגיהבזןהחברה לישראלזיהום סביבהישראל במלחמהאיי.סי.אל (כיל)ספינותצים שירותי ספנותקנוןתובלה ימית