הן מחבצות את החמאה בעצמן ומכינות את הקורנפלקס מאפס, מבלות את רוב זמנן בבית בדאגה לבעל ולילדים - וחושבות שזה הדבר הכי טוב שקרה להן • הכירו את ה־Tradwives, הנשים שמטיפות לחזרה למטבח כמו בשנות החמישים, אבל על עקבים, יפות ומתוקתקות - וגם עושות מזה לא מעט כסף
המלחמה הביאה נשים רבות לתפקוד שיא - בצבא, בהובלת כיתות כוננות ובמגזר הפרטי - אבל הן נשארות מחוץ למעגל מקבלי ההחלטות • החלטה של האו"ם נועדה להבטיח את ייצוגן בניהול סכסוכים אלימים, אבל בישראל היא לא מיושמת, ומותירה פער מקומם בין עשיית הנשים למקומן בהנהגה
הפילוסופית והסופרת לוּ אנדרֶאס-סָלוֹמֶה נודעה כפאם פאטאל ששברה את לבו של הפילוסוף פרידריך ניטשה, שחייתה עם המשורר ריינר מריה רילקה וכאישה שנמנתה עם חבריו הקרובים של זיגמונד פרויד • אלא שתרומתה העיקרית היא בתחום הכתיבה על הגוף הנשי והמיניות הנשית, שנגזרה מתפיסותיה הנועזות ופורצות הדרך
החל מהמאה ה-18, סופרות, פילוסופיות ומדעניות, בנות עידן הנאורות באירופה, דרשו שיכירו בהן כשותפות בכל מעגלי החיים: האזרחי, הפוליטי, האקדמי, התרבותי והכלכלי • חלקן שילמו על כך בחייהן, חלקן הדירו אותן ורק קומץ זכה לתמיכה מהסביבה הגברית
עו"ד ניצן כספי שילוני גדלה בלב הציונות הדתית ומגיל צעיר התרעמה על היחס המפלה לנשים • היום היא מסייעת לנשים עגונות ובמסגרת זו הצליחה להקים מסגרת אלטרנטיבית לבתי הדין הרבניים, שתשחרר נשים בחסות ההלכה: "זה מהלך שיכול לחולל שינוי - פתאום קמה לרבנות תחרות"
בימים האחרונים הודיעה יצרנית סוכריות M&M's הוותיקה על כוונתה לשפץ ולעצב מחדש את הדמויות על עטיפות הסוכריות • זה ממש לא פמיניזם, רק נראה כמו, יוצר רעש ברשת ובכך משיג פרסום חינם – אז מה רע?
בתהליך הפוליטיזציה של האופנה, במקום שבגדים יקדמו שינוי פוליטי, הפוליטיקה הופכת לאביזר אופנתי - אקססורי ולא יותר • מוטב בגד שאין בו שום הצהרה, על בגד עם הצהרה שלא מייצר שום שינוי, מלבד הרגשה טובה ללובשת
מינוי נשים לתפקידים בכירים הפכו לידיעה תקשורתית פופולרית • אך השינוי האמיתי יירשם כשלא יהיה מדובר בחדשות אלא בדבר שבשגרה
נשים צעירות כבר לא מוכנות לרכוש את הפנטזיות שיצרו עבורן גברים ומופיעות בחלונות הראווה של ויקטוריה סיקרט • הכירו את גל המותגים הנוחים והאקולוגיים לכל מבנה גוף, שסוחף את שוק ההלבשה התחתונה
מי שמבקש לכסות את גוף האישה עד העלמה שלו, כביכול בשם אלוהים, דומה בדיוק למי שמבקש להפשיט את האישה עד מחיקת האישיות שלה • הגיע הזמן שמי שיוצאת נגד הכפייה בשני הצדדים, לא תצטרך להוכיח שהיא מספיק ליברלית או מספיק דתייה
80 שנה מפרידות בין המודעה שהבטיחה "גם לבנייך כשלג ילבינו" לבין הקמפיין שבו משה פרץ מסלסל "ילדים זה כביסה" • מה זה אומר עלינו שכך השתנו הדימויים?
אין מה להודות לפרסומות על הגיוון היחסי. תעשיית הפרסום לא דחפה לכיוון הגיוון או קידמה אותו, אם כבר להיפך
יום העצמאות הוא הזדמנות טובה לשרטט את קווי המתאר של סדר היום הנכסף, שבו המושג 'עצמאות' רלוונטי גם לנשים • מה צריך לשנות כדי שלנשים במדינת ישראל תובטח עצמאות?
האם יש סיכוי שנפסיק לראות סקסיזם בפריים טיים? בשנים האחרונות פערים בין הדורות ותופעות כמו מי טו הולכים ומשנים את ענף הפרסום ? האם זה מספיק כדי לחולל מהפכה?
יעל אבקסיס על הפרסומת של קסטרו: "זו פרסומת שהקדימה את זמנה, יש בה את הדנ"א של תנועת 'מי טו'"
למה מוטי בן משה נתפס כאדם לא קל, שרבים בשוק לא מעוניינים לעשות איתו עסקאות • מה מטריד את בעלי המלונות באילת, עכשיו כשהעיר פתוחה שוב • האם מבחינה כלכלית הדעות שלכם נמצאות בשמאל או בימין הפוליטי? ועוד סיפורים בולטים מהסופ"ש
MeToo#אקטיביזםג'יין פונדהכנס הנשים המשפיעות של גלובסמגדרמוזיקאיםנשיםפרסוםשוויון מגדרי מבט פילוסופי