פרסום בווידאו

כתבות אחרונות

 
משרדי בוש בגרמניה / צילום: Shutterstock, D Busquets

הפרסום הדיגיטלי של Bosch יבוסס על פיתוח ישראלי

תאגיד Bosch חתם על הסכם שיתוף־פעולה עם הסטארט־אפ הישראלי Alison.AI, על־מנת שזה ייצור למותג סרטוני פרסומת דיגיטליים באמצעות בינה מלאכותית • אסף ינאי, מנכ"ל Alison.AI: "הצטרפות Bosch לפורטפוליו שלנו היא הבעת אמון משמעותית בטכנולוגיה ובחברה"

גלית חתן 11.11.2024
יניב בן, IDX ודרור גנות, ADIO / צילומים: אייל זלצברג, יח''צ , עיצוב: טלי בוגדנובסקי

100 אלף שקל לחבילה: ההצעה החדשה בשוק הפרסום הדיגיטלי

שיתוף־פעולה בין הפלטפורמות הישראליות ADIO ו־IDX יאפשר למפרסמים להעלות קמפיינים דיגיטליים שמשלבים וידאו ואודיו באמצעות פלטפורמה אחת, ולמעשה ישנה את האופן שבו פעל השוק עד כה • "זה One Stop Shop שהוא גיים צ'יינג'ר", מסבירים הצדדים

גלית חתן 26.09.2024
סרטון מותאם אישית של חברת כלל / צילום: צילום מסך מיוטיוב

הפספוס של המותגים: הצרכנים מעוניינים בסרטוני וידאו אישיים, אך מעטים שולחים

בשוק קיימים כיום עשרות כלי בינה מלאכותית יוצרת, אבל חברות רבות עדיין לא משכילות לנצל אותם כדי להפוך את הקשר עם הצרכנים לאישי ואפקטיבי יותר • איך מתאימים את אורך הסרטון למסר הרצוי, כיצד כדאי לשגר אותו ללקוח ובאיזו תדירות

שירה ספיר 07.08.2024
איור: Shutterstock

ערוץ הקניות, הגרסה הדיגיטלית: כך זינק שוק המכירות באינטרנט ישירות לצרכן

שוק ה-D2C מגיע בארה"ב לבדה למכירות של כ-200 מיליארד דולר, תוך קיצור שרשרת האספקה ודילוג על הפרסום המסורתי • רפי מגן, מנכ"ל קנדגו הישראלית המתמחה בתחום, מספק תובנות על הכוח של גוגל ופייסבוק בשוק הזה, ומגלה עד כמה קרוב עידן הפרזנטורים מ-AI

גלית חתן 29.07.2024
גוגל / צילום: Shutterstock

דיווח: מחקר חדש מראה כי גוגל הפרה את הכללים של עצמה ורימתה מפרסמים

"וול סטריט ג'ורנל" מצטט מחקר חדש של Adalytics, שמעלה שאלות לגבי השקיפות של ענקית הטכנולוגיה גוגל בתחום עסקי הפרסום המקוונים

נבו טרבלסי 28.06.2023
דורון גרסטל, מנכ״ל פריון / צילום: פריון

הרווח של פריון נסק, החברה העלתה את התחזית השנתית בפעם השנייה

חברת האדטק הדואליות עקפה את תחזיות האנליסטים בדוחות הרבעון הראשון, עם צמיחה של כ-40% בהכנסות וזינוק של פי שלושה ברווח הנקי • החברה הגדילה את תחזיות ההכנסות וה-EBITDA שלה

שירי חביב-ולדהורן 28.04.2022
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
ארטימדיה | בלעדי

גל תורג'מן, ממקימי ארטימדיה בישראל, פורש מהחברה

תור'ג'מן, שכיהן כמנכ"ל ארטימדיה במשך חמש שנים, עבר באמצע 2020 לתפקיד מנהל הפיתוח בעסקי של החברה-האם ארטיויז'ן •  בחודשים האחרונים שקד תורג'מן על פיתוח רשת פרסום פרוגרמטית לטלוויזיה, וכעת לא ברור האם וכיצד תמשיך ארטימדיה במיזם זה

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2021
אלדד וינברג / צילום: איל יצהר

"לעשות תוכן וידאו בכמויות דורש התמחות. משרדי פרסום לא יכולים לעשות את זה"

אחרי 20 שנה בצמרת ענף הפרסום והמדיה, פונה הפרסומאי ואיש הדיגיטל אלדד וינברג אל הדור הבא של התוכן למותגים בווידאו • בשיחה עם גלובס הוא מספר מדוע החליט להקים את סוכנות Fire TLV, למה מותגים צריכים להכיר את טיקטוק, ומה מפספסים המפרסמים

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2021
עמית אוחיון - הקים מערכת פרסום ממוחשבת / צילום: איל יצהר
ניתוח

היום שאחרי ארטימדיה: שוק הפרסום בווידאו מחשב מסלול מחדש

סגירת רשת הפרסום בווידאו ארטימדיה מציבה את הענף בפני אתגרים שאותם היא ביקשה לחסוך, כשברקע המערכת של IDX מנסה למלא את החלל שנוצר • עבור מי המצב החדש הוא הזדמנות, ועבור מי הוא מהווה סכנה

ענת ביין-לובוביץ' 04.01.2021
מנכ"ל ארטימדיה עופר מילר. קו תקיף עם תג מחיר / צילום: תמר מצפי
ארטימדיה | ניתוח

עלייתה ונפילתה של הקואליציה שביקשה להילחם בגוגל ובפייסבוק

5 שנים אחרי שהוקמה, חברת ארטימדיה סוגרת את שירות הפרסום בווידאו שלה • איך קרסה ההבטחה הגדולה למענה לענקיות הטכנולוגיה הבינלאומיות שנגסו נגיסות ענק בתקציבי הפרסום בישראל, ומה תהיה ההשפעה של הפסקת הפעילות על השוק

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2020
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

האלטרנטיבה לגוגל ופייסבוק נעלמת: ארטימדיה מפסיקה את פעילותה בישראל

מנכ"ל ארטימדיה גל תורג'מן הודיע היום כי החברה תפסיק את הפעילות בתחום הפרסום בווידאו בדיגיטל בסוף השנה • לאחרונה הפסיקה קשת את ההתקשרות עם החברה, וגם המו"מ עם וואלה נתקע • תורג'מן: "בכוונתנו להמשיך את פעילות הפיתוח בארץ ולהשלים את מוצר הטלוויזיה שלנו"

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2020
אלי עזור / צילום: יוסי כהן
ארטימדיה | בלעדי

מסתמן: על רקע אי-הסכמות מסחריות - וואלה תצא מרשת הפרסום של ארטימדיה

בין הצדדים נערך לאחרונה מו"מ על חידוש החוזה ביניהם, במסגרתו ניסתה ארטימדיה להקטין או לשנות את מודל ההתקשרות עם וואלה, של התחייבות לתשלום מינימום נדיב • בוואלה לא מעוניינים לשנות את המודל או לוותר על חלק מתשלום המינימום, ולכן הצדדים לא הגיעו להסכמות

ענת ביין-לובוביץ' 26.11.2020
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

המנהל שנתן פייט לפייסבוק וגוגל: גל תורג'מן פורש מניהול ארטימדיה ישראל

תורג'מן יעבור לפיתוח עסקי במסגרת התרחבות פעילות החברה בשווקים חדשים בעולם • את מקומו בניהול החברה תתפוס יעל בר יעקב, שכיהנה כסמנכ"ל לקוחות בחברה ב-3 השנים האחרונות

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2020
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

אתרי התוכן הישראלים בקמפיין: "משאירים את הכסף בארץ"

מספר ימים לאחר שארטימדיה העלתה קמפיין דיגיטלי המתנגח בגוגל ופייסבוק על כך שאינם מצליחים לסנן פייק ניוז בנוגע לקורונה, מעלה החברה יחד עם אתרי תוכן ישראלים קמפיין הקורא למפרסמים לפרסם רק באתרים ישראלים כדי לשמור על הכלכלה

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2020
תוכן וידאו הוא מהותי ליצירת מותג בארגוני B2B / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

כך תעצימו את המותג שלכם באמצעות תוכן וידאו

תוכן וידאו הוא חלק מרכזי באסטרטגיית השיווק של חברות וארגונים ומציב בפניהן אתגרים כגון - התאמה לפלטפורמות מגוונות ועמידה בתוכנית עבודה שנתית • כיצד ניתן לבצע את אלה ברמה המיטבית ולהביא לחברות ערך מוסף

נתן סטולרו 30.10.2019
מנכ״ל אינוביד צביקה נטר / צילום: אינוביד

אינוביד הישראלית רכשה את הרולנס תמורת 30 מיליון דולר

אינוביד הוקמה ב-2007 על ידי צביקה נטר, טל חלוזין וצחי זגדון, ומעסיקה למעלה מ-200 עובדים בעולם • הרולנס פיתחה פלטפורמה המתמקדת בהעברת תוכן מותאם אישית לפרסומות ומרבית התאגידים הגדולים ביותר בדרום אמריקה הם לקוחותיה, בהם קוקה-קולה, רנו ורשת הקניות מרקאדו ליברה

יסמין יבלונקו 18.09.2019

   12345678   

   נמצאו 120 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 8