B2B

כתבות אחרונות

 
גיל רוזן, נשיא חטיבת השיווק באמדוקס / צילום: צילום מסך מלינקדאין

התחזית: שיווק בשידור חי, קמפיינים מותאמים אישית וסיפור מותג שניסח AI

הגדלת המעורבות הרגשית של הצרכנים היא אחד האתגרים הגדולים בשיווק • בשנה הקרובה צפוי חיבור הדוק יותר בין הטכנולוגיות החדשות למאמצים האסטרטגיים, אך חשוב לא לפגוע באנושיות ובאותנטיות של המסר

שרון ישראל 17.01.2024
צילום מתוך קמפיין עצמי של ENVY

להצחיק את הסמנכ"ל: מסעות הפרסום של הסטארט־אפים עולים מדרגה

שוק פרסום ה־B2B הגלובלי מגלגל יותר מ־30 מיליארד דולר בשנה, והופך צפוף • הדוח השנתי של סוכנות ENVY הישראלית מציג את הכלים שעשויים לסייע לסטארט־אפים לבלוט בתוכו: מיקוד בלינקדאין וגוגל, יותר סרטוני וידאו הומוריסטיים ותקציב של חצי מיליון דולר לפחות

גלית חתן 28.03.2023
המשפיענית הטכנולוגית אלי ק. מילר עם פסל של דמותה בוושינגטון / צילום: מתוך לינקדאין

בלי להתפזר, בלי למכור ובלי לבנות על המנכ"ל: כך עובדים משפיעני ההייטק

שיווק באמצעות משפיעני רשת לא נעצר אצל המותגים, אלא מגיע גם לעולמות ה־B2B • אלא שרוב החברות מסתמכות על עקרונות שנכונים לתחומי הצרכנות, ואינם מתאימים לזירה הטכנולוגית • כאן חשובות המומחיות והיכולת לשכנע את האקוסיסטם שלתוכן יש ערך אמיתי

ארז רז 08.03.2023
מייסדי מיילו:
זיו פז, מתן בר ואילן אטיאס
צילום: איל יצהר

“עסקים קטנים רוצים עזרה בתזרים מזומנים. אנחנו עוזרים להם להשיג את זה"

לפני שסטארט-אפ התשלומים Melio יצא לדרך, המייסדים שלו הקימו חברה להנהלת חשבונות - רק כדי להבין למה נושא התשלום בין עסקים תקוע מאחור • הסטארט-אפים המבטיחים 2020  

עמרי זרחוביץ' 12.12.2020
איילת קמור / צילום: אלי גרוס
עסק ביום | ראיון

"אנחנו עובדות בפול גז, אבל ההכנסות לא קרובות למה שהיה. חזרנו עשר שנים אחורה"

איילת קומר, בת 50, בעלים ומנכ"לית משותפת ב-Now Branding • "גלובס" שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז 

אלה לוי-וינריב 04.08.2020
תוכן וידאו הוא מהותי ליצירת מותג בארגוני B2B / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

כך תעצימו את המותג שלכם באמצעות תוכן וידאו

תוכן וידאו הוא חלק מרכזי באסטרטגיית השיווק של חברות וארגונים ומציב בפניהן אתגרים כגון - התאמה לפלטפורמות מגוונות ועמידה בתוכנית עבודה שנתית • כיצד ניתן לבצע את אלה ברמה המיטבית ולהביא לחברות ערך מוסף

נתן סטולרו 30.10.2019
קוד סודי בכרטיס אשראי/ צילום:  Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

עילדב מצטרפת לטרנד החוץ-בנקאי: רוכשת 25% מחברת מלרן המספקת אשראי לעסקים במגזר הערבי

עילדב תשקיע במניות מלרן, שנמצאת בשליטת ריאן מואנד, 21 מיליון שקל, נוסף על מתן הלוואה של 17 מיליון שקל • בהמשך מתוכננת הנפקה של מלרן בבורסה

אביב לוי 23.07.2019
עובדי ההייטק / צילום: Shutterstock

דוח סטארט-אפ ניישן סנטרל: 6,673 חברות הייטק בישראל

17% מהסטארט-אפים בישראל קשורים לתחום הבינה המלאכותית • 80% פונים למגזר העסקי, ורק 20% לצרכן הקצה • שני שלישים מהחברות כבר הוציאו מוצר לשוק • הסטארט-אפים בישראל גייסו 6 מיליארד שקל ב-681 סבבים ב-2018

אורי ברקוביץ' 11.03.2019
אייל מרקוס /  צילום: פרסטו נאג'י

טו בי או נוט טו B2B: כך הופכים שיווק לעסקים לאטרקטיבי

בעשירייה הפותחת של המותגים המובילים בעולם נמצאות חברות המשווקות לעסקים - מגוגל ועד מיקרוסופט • רוב מוצרי ה-B2B, כמו מחשוב ענן, פתרון אנליטיקס או מערכת אחסון, מגיעים באריזה הכי משעממת ובלתי אטרקטיבית • איך בכל זאת החברות הללו זוכות להצלחה ולשווי של מיליארדים? מתברר שגם כאן יש מקום חשוב לקריאטיביות • מדד המותגים

אייל מרקוס 08.08.2018
הון סיכון | לפני כולם

דרושות חברות ישראליות עם הכנסות של 20 מ' ד' בשנה

Oxx, קרן הון סיכון בריטית, מתכוונת להשקיע בחברות תוכנה מקומיות בתחומי ה-B2B • שותף מנהל בקרן: "אנחנו מתכוונים להשקיע בכל חברה בין 5 ל-20 מיליון דולר"

טל שחף 23.05.2018

   1   

   נמצאו 12 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1