דפוסי צריכת המדיה השתנו בשנים האחרונות, אך התקציב שמשקיעה לשכת הפרסום הממשלתית במגזרים השונים נותר נמוך - כך עולה מנתוני מכון המחקר של הכנסת, שהזמינה ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי • הקורונה הגדילה את ההשקעה רק במעט
קהילת הלהט"בים בישראל, מעל גיל 18, מונה כ-500 אלף איש ואישה ■ למה כדאי למשווקים לייצר שיווק ופרסום ייעודי עבורם?
היקף הפרסום של 10 המשרדים הגדולים במגזר הדתי אשתקד: 84 מיליון שקל
החברה שבשליטת אדלר-חומסקי מנהלת מגעים עם מספר משרדי פרסום, בהם אפיקים ופרסום גל ■ מו"מ ראשוני נערך גם עם פובליסיס סקטורס הקשור במקאן-אריקסון
מזאווי פרסומאים הוקם בנצרת ב-1994 ומתמחה בפרסום למגזר הערבי ■ למשרד ולשלמור-אבנון-עמיחי מספר לקוחות משותפים, שהגדול בהם הוא קבוצת שטראוס
עם זאת, המגזרים עדיין רחוקים מלקבל את חלקם היחסי מעוגת הפרסום קבוצות הפרסום הגדולות שולטות במגזר הרוסי, אבל במגזרים החרדי והערבי שולטים משרדים שלא שייכים אליהן המובילים: מקאן במגזר הרוסי, בולטון-פוטנציאל במגזר החרדי וסקטורס במגזר הערבי
החברה הערביתהחברה החרדיתלפ"מפרסום