מועצת הכבלים קנסה את הוט ו-yes ב-100 אלף שקל כ"א על תוכן שיווקי בערוץ הבריאות ■ הוט ספגה קנס נוסף של 100 אלף שקל על תוכן שיווקי בערוץ הבידור
על הלפטופ של דמותו בסדרה הדביק קוצ'ר לוגואים של חברות סטארט-אפ בהן הוא משקיע
בדיקת מגזין "פירמה" מעלה כי למרות האיסור בחוק, תוכן שיווקי מציף את הערוצים המסחריים ואת הרדיו האזורי ■ הרשות השנייה: "ז'אנר תוכניות הבישול סובל מריבוי הפרות"
ויכוח בפאנל "תוכן שיווקי מול הרגולציה" בוועידת תקשורת ונתח שוק ■ רהב למנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה: "אתם לא אוכפים את זה. יותר קל לתת קנס לחברות החדשות ולאיים"
מדד המותגים: התעשייה זקוקה לרגולטור שישמור עליה מעצמה וישלוט בתוכן השיווקי
אם תקבע הרשות השנייה כי הייתה הפרה, הסנקציה עלולה לעלות לזכיינית ערוץ 2 קשת מאות אלפי שקלים ■ קשת: מדובר בהחלטה הפקתית קריאטיבית ללא קשר לחשיפה פרסומית
למה חוק הרישיונות החדש מתעלם מהפרסום הסמוי, ומה חושב על זה פרופ' אסא כשר?
בתוך כך, מועצת הכבלים והלוויין בוחנת גם הפרות בתחום התוכן השיווקי בערוץ HOT בידור ישראלי סביב התוכנית "TLV - עושים את ת"א" ■ ערוץ 24: "העיצום שנקבע מוגזם לאין שיעור"
עפ"י חברת המחקר PQ Media, מדובר בירידה של 0.3% ■ השוק האמריקני חווה ירידה ראשונה מזה 25 שנה - אך ממשיך להיות הגדול בעולם
אביחי מנדלבליטאינסטגרם (Instagram)המכון הישראלי לדמוקרטיהחוק הגנת הצרכןלי-אור אברבךלפ"מפרסום בטלוויזיהרגולציהשחר בן מאירתוכן שיווקי