באיזו חנות מוכרים משאלה לחיבוק של אמא? ■ מי חגג את סגירת העונה של תיאטרון גשר? ■ וגם: מה סיפר עדי צים על המכירה של כמעט חינם?
התוכנה שפיתחה החברה משתלבת באחת הגישות שמנסות להחליף את התפקיד הקלאסי של האנטי וירוס, בניסיון להגן על המחשב מפני קבצים מזיקים שמגיעים מבחוץ
2 מאמרים פורסמו ב"גלובס" באוקטובר 2010 - שמואל חרל"פ מול שי אגסי ■ היום, עם קריסתה הרשמית של בטר פלייס, מקבלים המאמרים משמעות מיוחדת
יו"ר כלמוביל ואיש הרכב מספר 1 בארץ בראיון בלעדי ל"גלובס": "אני שמאל פוליטי וימין כלכלי" ■ "שי אגסי היה יהיר וחוצפן כשהשווה עצמו לסטיב ג'ובס" ■ "גירוש ילדי העובדים הזרים היה מזוויע, מפלצתי; לא אכפת לי שיגורו לידי"
אני נגד גידול כלכלי לשם רווח ובעד שחרור מעריצות השוק
יו"ר כלמוביל מונה 9 עובדות על התחרותיות בענף הרכב ■ חרל"פ מציין לדוגמה כי מספר היבואנים בישראל חופף, פחות או יותר, למספר יצרני הרכב בעולם, וקורא להפסיק את ה"עליהום" הפופוליסטי על ענף יבוא הרכב
יו"ר כלמוביל מגיב לראיון של יו"ר גזית גלוב ב"גלובס" שבו טען: "מה שקורה בענף הרכב זו שערורייה" ■ חרל"פ: "הבנתו העמוקה של כצמן בתחום הנדל"ן אינה יונקת מתובנותיו המרגשות אודות שוק הרכב בישראל"
ממשלת ישראל ראויה לכל שבח על שלא התפתתה לשקוע בביצה העזתית
שמואל חרל"פ: "הצרכן היום לא מוכן להשתעבד למערכות סגורות. שי אגסי ועידן עופר לא הפנימו את זה, והם יצרו מערכת סגורה הרמטית ששולטת בצרכן"
הרכבת: הוספת כריזה בשפה נוספת תהפוך את הנסיעה לקולנית ורועשת, ובכך תטריד את הנוסעים והנוסעות בה ותפגע בחוויית הנסיעה
אני מכיר היטב חששות הנובעים מקיבעון של אנשים: ההתנגדות לשינוי נובעת מהפחד מהלא-נודע, מהידיעה שהעתיד מעבר לפינה, ומהחרדה של ענקי העבר שעומדים לאבד משהו
ישראל במלחמהישראל מתגייסתכלכלת ישראלכלמובילמדינת ישראלמיצובישי עוטף עזהראש השנהתרומות