תעודת אחריות

כתבות אחרונות

 
הפקולטה לניהול. רוצים למכור לצרכנים אחריות מורחבת? דאגו שיהיה להם קשה לבחור מוצר / צילום: Shutterstock

כך חוויית קנייה שלילית גורמת לצרכנים להוציא יותר כסף

צרכנים שחוויית הקנייה שלהם הייתה שלילית ירצו להגן על עצמם מהאפשרות שהיא תחזור על עצמה - והרבה מהם ירכשו עבור המוצר אחריות מורחבת, למרות שזו יכולה להגיע אפילו ל־50% ממחירו • אלא שהנטייה של צרכנים היא דווקא להימנע מהחלטות קשות • מה קמעונאים יכולים לעשות כדי להתגבר על זה? • הפקולטה, מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב 

חוקרי האוניברסיטה ת"א והאוניברסיטה העברית 19.01.2023
רכבי יבוא בנמל אשדוד/ צילום: תמר מצפי

פסק הדין שמסעיר את עולם הרכב: היבואנים הרשמיים ייאלצו להעניק אחריות גם ליבוא מקביל

ביהמ"ש קיבל את עמדת משרד התחבורה והיבואנים המקבילים, לפיה היבואנים הישירים מחויבים בלעדית למימוש האחריות בעת תקלה ברכב • המשמעות: עלות תיקון הרכב תושת על היבואנים הישירים גם אם הרכב לא נרכש דרכם

מתן ברניר 16.10.2019
רועי פולקמן/ צילום: תמר מצפי

אושר לקריאה ראשונה: שיפוצניקים יתנו ללקוח אחריות לשנה

מדובר בהצעת חוק שהגיש ח"כ רועי פולקמן יחד עם התאחדות קבלני השיפוצים ומשרד הבינוי והשיכון, במסגרתה מוצע לחייב כל קבלן שיפוצים להעניק אחריות בת שנה לשיפוץ שנעשה בהיקף כספי של מעל 44 אלף שקל • פולקמן: "זהו חוק צרכני שמעביר את נטל ההוכחה ממזמין העבודה לבעל המקצוע"

אורי חודי 03.07.2018
מכונות כביסה. איך מורידים מחירים באלף שקל? / צילום: תמר מצפי

האחריות על מוצרי החשמל לא מומשה - והצרכנים יפוצו ב-2,800 ש'

בית המשפט לתביעות קטנות קבע כי טכנאי חברת שירות האחריות של סופר אלקטריק טיפלו בתקלות באופן לא מקצועי שהעצים את התקלות

מיכל רז-חיימוביץ' 12.12.2017

ביטוח אחריות למכשירי חשמל: ביהמ"ש ביטל עסקת ביטוח

בית המשפט קבע כי לקוחה שמעוניינת לבטל עסקת אחריות מתמשכת עם חברת פל - תוכל לעשות זאת

מיכל רז-חיימוביץ' 04.09.2017
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

בית עסק יפצה צרכן שלא קיבל תעודת אחריות על מוצר שרכש

ביהמ"ש לתביעות קטנות קבע כי צרכן שרכש מסך טלוויזיה ולא קיבל תעודת אחריות, יפוצה ב-2,250 שקל

מיכל רז-חיימוביץ' 13.03.2017
מכונות כביסה. איך מורידים מחירים באלף שקל? / צילום: תמר מצפי

בטיפול ביהמ"ש: מוכרים ביטוח למוצרי חשמל - אך לא נותנים שירות

צרכנים שרוכשים ביטוח למוצרי חשמל בתום תקופת האחריות נתקלים בבעיות בבואם לקבל את השירות המובטח ונותרים חסרי אונים מול "האותיות הקטנות" ■ השבוע יצא ביהמ"ש לתביעות קטנות נגד התופעה

מיכל רז-חיימוביץ' 06.09.2016
איקאה קריית אתא / צילום: זוג הפקות

איקאה נותנת בישראל אחריות מצומצמת משאר העולם

ידיעות אחרונות: פערים משמעותיים בין תקופות האחריות על מוצרי איקאה בישראל לעומת העולם

שירות גלובס 10.05.2016
סטארט-אפ / צילום: שאטרסטוק

הסטארט- אפ הישראלי Warranteer משת"פ עם בנדא מגנטיק

וורנטיר מציעה אפליקציה לאחסון תעודת אחריות וניהול קשר עם נותני אחריות ■ הודיעה על שיתוף פעולה עם היבואנית בנדא מגנטיק ■ האפליקציה מאפשרת סריקה של קבלות עבור מוצרים שנרכשו ואחסון שלהם בענן בצורה מסודרת

צחי הופמן 23.08.2015

פלאפון מציעה אחריות יצרן ל-5 שנים לסמארטפונים

גם לקוחות שרכשו את המכשיר לפני מספר שנים בפלאפון, יקבלו את האחריות המורחבת החדשה ■ האופציה מיועדת לכל דגמי האייפון, סמסונג, LG, סוני ונוקיה

צחי הופמן 24.06.2015

כמה עולים הסמארטפונים החדשים - ואיזו אחריות מקבלים?

רוב יצרניות הסמארטפונים מציעות שנתיים אחריות דרך היבואן הרשמי, כאשר קונים את המכשיר בחנויות וברשתות ■ אם תקנו בסלקום, פלאפון או פרטנר, תקבלו אחריות רק לשנה בודדת - וכבונוס, ייתכן שתשלמו יותר על הסמאטרפון

צחי הופמן 08.06.2015
סמסונג גלקסי 6 סמסונג גלקסי S6 Edge / צילום: צחי הופמן

סמסונג מרעה את תנאי האחריות של גלקסי S6

רוכשי דגמי גלקסי S6 החדשים יצטרכו לשלם תשלום חלקי על אחריות לשנה השנייה: כל כניסה למעבדה תעלה 90 שקל - שירות שעד כה ניתן בחינם

צחי הופמן 03.05.2015

שכחתם לשלוח תעודת אחריות? נסו את האפליקציה הזו

Warranteer מאפשרת סריקת קבלות ותעודות אחריות ואחסון בענן עם תמונת המוצר

צחי הופמן 28.01.2015

המסך של סמסונג התקלקל; היבואן: "התיקון לא באחריות"

לקוחה רכשה ‎מסך טלוויזיה של סמסונג שהתקלקל אחרי שנה וחצי ■ היבואן ב.ט.י אלקטרוניקה: "אין אחריות על כרטיס מסך ועל ספק כוח"

מיכל רז-חיימוביץ' 23.04.2014

בדיקה: מה קורה לצרכן שמנסה לממש את האחריות?

קניתם מוצר חדש? תתחדשו. כעת נותר לקוות שלא תצטרכו להתמודד עם מוצר תקול והפתעות שמתבררות עם הצורך במימוש האחריות ■ "גלובס" מציג 6 סיפורים ולקח אחד: אסור לוותר ולהיכנע להתנערות החברות לאחר הקנייה

מיכל רז-חיימוביץ' ואפרת אהרוני 14.11.2013

בדיקת "גלובס": מה עשתה הכנסת לטובת הצרכן הישראלי?

מקיצור זמני ההמתנה במוקדים הטלפוניים ועד פיצוי על טיסה שעוכבה: רגע לפני פתיחת הקלפיות, "גלובס" בודק מה עשתה הכנסת הנוכחית לטובת הצרכן, עד כמה מיושמים החוקים שהעבירה, ומיהם הח"כים שחתומים על החוקים הבולטים?

מיכל רז-חיימוביץ' ודפנה הראל-כפיר 22.01.2013

   12   

   נמצאו 22 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2